Håber virkelig ikke det er sandt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Steph_Laurits

Louisiana28 skriver:

Det kan jo også være noget drengen har fundet på, det er ikke til at vide. Hele historien er meget underlig, synes jeg.

Men hvad laver han i en by 45 km. væk?  Han er vel ikke cyklet dertil, og tænker også lidt - han havde nøgler på sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

o1Mutte

Louisiana28 skriver:

Det kan jo også være noget drengen har fundet på, det er ikke til at vide. Hele historien er meget underlig, synes jeg.

Den tanke havde jeg også..  Tror bare ikke vi får en opklaring i sagen.. Det tvivler jeg lidt på... Håber bare knægten er kommet hjem i god behold.

Anmeld

19. april 2011

Louisiana

StephanieJ skriver:

Ja det er MEGET mærkeligt, og HVIS han er kommet hjem - så ringer man da til politiet og siger det. Det er sgu da en tragisk sag!

Ja, men det er slet ikke sikkert, at forældrene har opdaget at politiet er blevet indvolveret. Ligesom hende teenage-pigen der "forsvandt" fra Sønderborg, som efter en uge eller lign. ringede til sine forældre og sagde, at hun var i Sverige, og kun lige havde opdaget, at hun var meldt savnet..!

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

StephanieJ skriver:

Men hvad laver han i en by 45 km. væk?  Han er vel ikke cyklet dertil, og tænker også lidt - han havde nøgler på sig

Det kan være han bare lige fandt på en by.. Altså hvad ved jeg..

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Louisiana28 skriver:

Ja, men det er slet ikke sikkert, at forældrene har opdaget at politiet er blevet indvolveret. Ligesom hende teenage-pigen der "forsvandt" fra Sønderborg, som efter en uge eller lign. ringede til sine forældre og sagde, at hun var i Sverige, og kun lige havde opdaget, at hun var meldt savnet..!

Det er selvfølgelig rigtigt

Håber da der kommer en update, for håber da ikke det er sandt at en mor har sat sit barn af 45 km. væk fra hjembyen med en cykel!

Anmeld

19. april 2011

Louisiana

StephanieJ skriver:

45 km væk fra hvad -Fra det der angiveligt er hans hjemby... Han bad om at blive kørt til et sted der slet ikke er hans hjem. Han har nok bare sagt at det var hans hjem, for at få et lift der bragte ham 45 km tættere på hans mål - som vi jo så ikke aner hvad er.

Anmeld

19. april 2011

Louisiana

o1Mutte skriver:

Den tanke havde jeg også..  Tror bare ikke vi får en opklaring i sagen.. Det tvivler jeg lidt på... Håber bare knægten er kommet hjem i god behold.

Ja, for pokker! Bare han har det godt!!

Anmeld

19. april 2011

Louisiana

StephanieJ skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt

Håber da der kommer en update, for håber da ikke det er sandt at en mor har sat sit barn af 45 km. væk fra hjembyen med en cykel!

Ja, der skal sgu komme en update!!

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Louisiana28 skriver:

45 km væk fra hvad -Fra det der angiveligt er hans hjemby... Han bad om at blive kørt til et sted der slet ikke er hans hjem. Han har nok bare sagt at det var hans hjem, for at få et lift der bragte ham 45 km tættere på hans mål - som vi jo så ikke aner hvad er.

Måske, det kan sagtens være han har boet i Jels og ville væk. I have no clue.

Men kan godt være drengen er 9 år og dem der kørte ham til det han påstod der skulle være hans hjem tænkte at han nok kom ind. Men ville man ikke gå med ham og sikre sig at han kom ind??

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

Louisiana28 skriver:

Ja, der skal sgu komme en update!!

ENIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.