Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarah Foged skriver: det er så spændende har siddet flere gange idag og ventet på at høre nyt for at det er ved at være jeres tur til at komme på fg
det er så spændende har siddet flere gange idag og ventet på at høre nyt
for at det er ved at være jeres tur til at komme på fg
ihh hvor ville jeg gerne kunne føde imorgen tidlig / formiddag..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kiwifrugten skriver: Ja jeg sveder også bare helt vildt og har nu sat mig på sengekanten for har ingen ro i kroppen til at ligge ned. Hvor er det belastende kan mærke det blir en meget lang nat. Øv altså. Var sikker på hun ville komme i dag men det ser ikke sådan ud. Der er bare intet at gi sig til kan jo ikke vække dem her hjemme fordi jeg er rastløs. Selv hunden er helt træt og er langt væk i drømmeland efter en hel dag i haven. Har været rigtig aktiv i dag og malet mit stuebord i håb om det ville komme igang men nej
Ja jeg sveder også bare helt vildt og har nu sat mig på sengekanten for har ingen ro i kroppen til at ligge ned. Hvor er det belastende kan mærke det blir en meget lang nat. Øv altså. Var sikker på hun ville komme i dag men det ser ikke sådan ud.
Der er bare intet at gi sig til kan jo ikke vække dem her hjemme fordi jeg er rastløs.
Selv hunden er helt træt og er langt væk i drømmeland efter en hel dag i haven.
Har været rigtig aktiv i dag og malet mit stuebord i håb om det ville komme igang men nej
jeg ved heller ikke hvad jeg kan tænke om den kommende nat.. den bliver laaaaaang.. min kæreste sover også sødt, ligsom vores 2 hunde også knalder brikker inde i soveværelset.. jeg plejer ellers ikke at lide så meget af uro i kroppen at jeg ikke kan ligge ned, men det kan jeg ellers lige love for er der idag...
NinaSophia skriver: jeg ved heller ikke hvad jeg kan tænke om den kommende nat.. den bliver laaaaaang.. min kæreste sover også sødt, ligsom vores 2 hunde også knalder brikker inde i soveværelset.. jeg plejer ellers ikke at lide så meget af uro i kroppen at jeg ikke kan ligge ned, men det kan jeg ellers lige love for er der idag...
Jeg fingre for der snart sker noget for os og puster en maaaaaaasse ve støv afsted til dig.
Jeg siger til mig selv jeg føder inden fredag jeg håber men det havde været meget bedre hvos det havde været i morgen
kiwifrugten skriver: Jeg fingre for der snart sker noget for os og puster en maaaaaaasse ve støv afsted til dig. Jeg siger til mig selv jeg føder inden fredag jeg håber men det havde været meget bedre hvos det havde været i morgen
tager en lille håndfuld af de afsendte vestøv, du har mere brug for det end jeg.. sende bunkevis tilbage til dig, når du har taget hvad du skal bruge for at lillepigen finder vejen ud, må du gerne retunere.. -----------du føder senest fredag, så føder jeg på mandag
NinaSophia skriver: tager en lille håndfuld af de afsendte vestøv, du har mere brug for det end jeg.. sende bunkevis tilbage til dig, når du har taget hvad du skal bruge for at lillepigen finder vejen ud, må du gerne retunere.. -----------du føder senest fredag, så føder jeg på mandag
hehe tak det er en aftale
sender lige en spand ve-støv til dig
aya-zia skriver: sender lige en spand ve-støv til dig
1000 tak jeg tager med glæde imod den
kiwifrugten skriver: 1000 tak jeg tager med glæde imod den
Du skal da blive mor i morgen d. 21/4. Det er en fantastisk dag at have fødselsdag
Hepper hepper hepper
Uhh er såå spændt på at høre mere Håber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128