optakt til fødsel? av av..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

twiggi

Lukasmor skriver:

synes du skal ringe til fødegangen.. De vil nok bede dig blive hjemme og hvile da det ikke lyder som voldsomme veer endnu men meget rart for dig at du lige får snakket med dem Mon der bliver fødselsdag i morgen?? Pøj pøj

okay, jeg må ringe og fortælle hvordan og hvorledes.

efter jeg er stået op af sengen er det ligsom om det er stoppet lidt op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

kiwifrugten

Jeg er også total urolig i kroppen kan slet ikke finde ro og ligger og vender og drejer mig. Jeg er slet ikke træt til trods for jeg har siddet i solen hele dagen og ikke sovet så meget sidste nat.

Og her tynger det også i maven/underlivet og har lidt stramme smerter i lænden.

Hvad gør man når man blir så rastløs og ikke kan finde ro i hverken ben eller arme?

Anmeld

19. april 2011

twiggi

Lone H. skriver:

For at høre dem af, det kan jo være de vil tjekke dig

okay

Anmeld

19. april 2011

twiggi

kiwifrugten skriver:

Jeg er også total urolig i kroppen kan slet ikke finde ro og ligger og vender og drejer mig. Jeg er slet ikke træt til trods for jeg har siddet i solen hele dagen og ikke sovet så meget sidste nat.

Og her tynger det også i maven/underlivet og har lidt stramme smerter i lænden.

Hvad gør man når man blir så rastløs og ikke kan finde ro i hverken ben eller arme?

den hopper jeg med på.....

Anmeld

19. april 2011

kiwifrugten

NinaSophia skriver:

den hopper jeg med på.....

Jeg tror jeg tager en tur under bruseren i kold vand både for at vandet i fødderne skal ligge sig og for at mindske smerterne i lænden.

Og det er jo mega varmt her i nat

Men puha hvad kan man ellers lave?

Anmeld

19. april 2011

lukasmor

Nu hvor du siger de er gået lidt i stå så tænk om det måske er fordi du selv stopper dem:

Jeg fik at vide at mine veer var for ureglmæssige og der kunne gå rigtig mange timer før jeg var i aktiv fødsel og det var simpelthen fordi jeg kæmpede imod smerten og spændte i hele kroppen når jeg fik en ve..

Det stoppede så veerne en del og jeg fik at vide at jeg skulle arbejde MED og ikke MOD veerne.. Så tag og slap heeeeeeeeeeeeelt af når du får en ve.. Også når de slemme kommer.. For hvis du kan det, får du en meget bedre og hurtigere fødsel.. Da jeg begyndte at finde ro i kroppen og slappe helt af, var jeg i aktiv fødsel 30 min. efter, så det kan godt betale sig ;-))

Håber du får en skøn fødsel

Anmeld

19. april 2011

twiggi

kiwifrugten skriver:

Jeg tror jeg tager en tur under bruseren i kold vand både for at vandet i fødderne skal ligge sig og for at mindske smerterne i lænden.

Og det er jo mega varmt her i nat

Men puha hvad kan man ellers lave?

altså jeg var gået i seng og lå og drejede og vendte mig i over 1½ time, så stod op her 22.20 og har vandret rundt i hytten, lagt vasketøj sammen, sveder heelt vildt, har taget en skyller, ringet til fg pga store smerter her til aften siden imorges, jeg sidder bare her i sofaen og ser paradise after dark, har det varmt og véd bare at hvis jeg går i seng så står jeg op igen om en time.. orker det bare ikke..
har meget uro i maven og mens smerter, så tror desværre ikke vi kan gøre så meget andet end lukne bade, sidde oppe og se tv og bare prøve at blive så trætte at uroen i kroppen / smerterne bliver overdynget..

Anmeld

19. april 2011

twiggi

Lukasmor skriver:

Nu hvor du siger de er gået lidt i stå så tænk om det måske er fordi du selv stopper dem:

Jeg fik at vide at mine veer var for ureglmæssige og der kunne gå rigtig mange timer før jeg var i aktiv fødsel og det var simpelthen fordi jeg kæmpede imod smerten og spændte i hele kroppen når jeg fik en ve..

Det stoppede så veerne en del og jeg fik at vide at jeg skulle arbejde MED og ikke MOD veerne.. Så tag og slap heeeeeeeeeeeeelt af når du får en ve.. Også når de slemme kommer.. For hvis du kan det, får du en meget bedre og hurtigere fødsel.. Da jeg begyndte at finde ro i kroppen og slappe helt af, var jeg i aktiv fødsel 30 min. efter, så det kan godt betale sig ;-))

Håber du får en skøn fødsel

vil jeg gøre ligså snart der kommer noget der minder om veer igen..
 håber ikke det er gået i stå, og der går lang tid før hun er klar til at komme ud for alvor..

og tak

Anmeld

19. april 2011

FruHolm <3

det er så spændende har siddet flere gange idag og ventet på at høre nyt

for at det er ved at være jeres tur til at komme på fg

Anmeld

19. april 2011

kiwifrugten

NinaSophia skriver:

altså jeg var gået i seng og lå og drejede og vendte mig i over 1½ time, så stod op her 22.20 og har vandret rundt i hytten, lagt vasketøj sammen, sveder heelt vildt, har taget en skyller, ringet til fg pga store smerter her til aften siden imorges, jeg sidder bare her i sofaen og ser paradise after dark, har det varmt og véd bare at hvis jeg går i seng så står jeg op igen om en time.. orker det bare ikke..
har meget uro i maven og mens smerter, så tror desværre ikke vi kan gøre så meget andet end lukne bade, sidde oppe og se tv og bare prøve at blive så trætte at uroen i kroppen / smerterne bliver overdynget..

Ja jeg sveder også bare helt vildt og har nu sat mig på sengekanten for har ingen ro i kroppen til at ligge ned. Hvor er det belastende kan mærke det blir en meget lang nat. Øv altså. Var sikker på hun ville komme i dag men det ser ikke sådan ud.

Der er bare intet at gi sig til kan jo ikke vække dem her hjemme fordi jeg er rastløs.

Selv hunden er helt træt og er langt væk i drømmeland efter en hel dag i haven.

Har været rigtig aktiv i dag og malet mit stuebord i håb om det ville komme igang men nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.