Anbefal en resturent i aalborg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Mischa

http://www.styggekrumpen.dk/

Her spiste min mand og jeg på min 23års fødselsdag. sååå lækker mad og bare så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

baby84

o1Mutte skriver:

Jaa jeg har endelig fundet på en fødselsdags gave til min kæreste (han havde fødselsdag den 4 ) Og det bliver således ; Vi skal ud og spise, og derefter i biografen og se en film. Meget simpelt, men vi er SÅ dårlige til at gøre sådan nogle ting sammen så nu skal det være.. Og så finder jeg på en lille bitte gave til ham

Men hvor skal vi ud og spise henne ? Det skal være i aalborg, og vi er ikke kræsne (og da jeg ikke er multimillionær skal det højst koste ca. 700 inkl. drikkevare) Har overvejet jensens bøfhus, men samtidig vil jeg egentlig gerne på et lidt ''finere'' sted

jeg ville tage på den running sushi der ligger nede ved havnen i det gamle Rosdahls. Der kører et bånd rundt med sushi, små varme retter og frugt. Det koster 200 pr. mand + drikkevare og er super godt synes jeg. Det kræver selvfølgelig man er til sushi.

Der er kinesisk restaurant i den ene ende af bygningen og sushi i den anden. Kan ikke huske hvad navnet er, men kan undersøge det hvis det har interesse

Anmeld

19. april 2011

Solstrålen

Mor-til-asta-09 skriver:

salt pepper ved stranden i aalborg.. 3 retter for en pris.. utroligt billigt... Og det smager skide godt... Vi blev overrasket over maden var så god, når prisen var så lav... LÆKKERT LÆKKERT

Da vi, sidste år, var på kæreste tur til Aalborg, tog vi osse på salt-pepper ... super flot restaurant og super godt mad .. og prisen er ikke ret høj ..

Anmeld

19. april 2011

Victoriasmor88

o1Mutte skriver:

Okay jeg har selv regnet med omkring 700 for mad og drikke. Det er nemlig heller ikke helt billigt at tage i biografen

www.coxorange.dk/vis-m-7

Så kan du se lidt priser fra deres menu. Fantastiske omgivelser, lækker mad  Jeg har selv inviteret min kæreste med i sommerferien. 

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Michelle&Michael skriver:

http://www.styggekrumpen.dk/

Her spiste min mand og jeg på min 23års fødselsdag. sååå lækker mad og bare så hyggeligt

Det ser rigtig spændene ud, men det er vist lidt udover mit budget

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

baby84 skriver:

jeg ville tage på den running sushi der ligger nede ved havnen i det gamle Rosdahls. Der kører et bånd rundt med sushi, små varme retter og frugt. Det koster 200 pr. mand + drikkevare og er super godt synes jeg. Det kræver selvfølgelig man er til sushi.

Der er kinesisk restaurant i den ene ende af bygningen og sushi i den anden. Kan ikke huske hvad navnet er, men kan undersøge det hvis det har interesse

Uanset hvor meget jeg gerne ville kunne li sushi kan jeg bare ikke få det ned :/ Syntes det ser SÅ lækkert ud men kan bare ikke li det desværre..

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Solstrålen skriver:

Da vi, sidste år, var på kæreste tur til Aalborg, tog vi osse på salt-pepper ... super flot restaurant og super godt mad .. og prisen er ikke ret høj ..

Okay, jamen det lyder bestemt som en god mulighed

Anmeld

19. april 2011

Sakris

Pingvinen er bare godt! Den ligger nede ved cw opels plads, og er en tapas restaurant. Så du vælger/blander selv din egen menu.

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Sakris skriver:

Pingvinen er bare godt! Den ligger nede ved cw opels plads, og er en tapas restaurant. Så du vælger/blander selv din egen menu.

Okay

Anmeld

20. april 2011

Mussel

Restaurant Mest er en fantastisk, lækker fransk restaurant.

Den vil jeg i hvert fald varmt anbefale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.