Anbefal en resturent i aalborg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. april 2011

o1Mutte

Jaa jeg har endelig fundet på en fødselsdags gave til min kæreste (han havde fødselsdag den 4 ) Og det bliver således ; Vi skal ud og spise, og derefter i biografen og se en film. Meget simpelt, men vi er SÅ dårlige til at gøre sådan nogle ting sammen så nu skal det være.. Og så finder jeg på en lille bitte gave til ham

Men hvor skal vi ud og spise henne ? Det skal være i aalborg, og vi er ikke kræsne (og da jeg ikke er multimillionær skal det højst koste ca. 700 inkl. drikkevare) Har overvejet jensens bøfhus, men samtidig vil jeg egentlig gerne på et lidt ''finere'' sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

o1Mutte

Vupti så var den væk.. Op igen

Anmeld

19. april 2011

Annemor...

Cafe Strygge er et rigtig godt sted, synes jeg

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Annemor... skriver:

Cafe Strygge er et rigtig godt sted, synes jeg

Hvad er det for noget Altså er det burger og pommesfrits eller noget lidt finere Og hvad vil du tro det vil koste for en middag for to med dessert og drikkelse? (bare et bud)

Anmeld

19. april 2011

Mor-til-asta-09

salt pepper ved stranden i aalborg.. 3 retter for en pris.. utroligt billigt... Og det smager skide godt... Vi blev overrasket over maden var så god, når prisen var så lav... LÆKKERT LÆKKERT

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Mor-til-asta-09 skriver:

salt pepper ved stranden i aalborg.. 3 retter for en pris.. utroligt billigt... Og det smager skide godt... Vi blev overrasket over maden var så god, når prisen var så lav... LÆKKERT LÆKKERT

Den vil jeg skrive bag øret, vil jo gerne glæde ham

Anmeld

19. april 2011

Mor-til-asta-09

o1Mutte skriver:

Den vil jeg skrive bag øret, vil jo gerne glæde ham

Tror vi kom af med omkring 700 for 3 retters menu og ½ rødvin og cola

Anmeld

19. april 2011

Victoriasmor88

Cox Orange i Jomfruane Gade det er et fantastisk sted, og de har ofte 3 retters menu for en rigtig god pris 

Ellers har jeg engang været kæreste med chef-kokken fra cafe Stygge   Og har derfor også spist der nogle gange. De laver altså også rigtig lækkert mad, men en anelse dyrt som jeg husker det.

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Mor-til-asta-09 skriver:

Tror vi kom af med omkring 700 for 3 retters menu og ½ rødvin og cola

Det var godt nok også meget billigt

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Prinsesse2ben skriver:

Cox Orange i Jomfruane Gade det er et fantastisk sted, og de har ofte 3 retters menu for en rigtig god pris 

Ellers har jeg engang været kæreste med chef-kokken fra cafe Stygge   Og har derfor også spist der nogle gange. De laver altså også rigtig lækkert mad, men en anelse dyrt som jeg husker det.

Okay jeg har selv regnet med omkring 700 for mad og drikke. Det er nemlig heller ikke helt billigt at tage i biografen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.