Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaa jeg har endelig fundet på en fødselsdags gave til min kæreste (han havde fødselsdag den 4 ) Og det bliver således ; Vi skal ud og spise, og derefter i biografen og se en film. Meget simpelt, men vi er SÅ dårlige til at gøre sådan nogle ting sammen så nu skal det være.. Og så finder jeg på en lille bitte gave til ham
Men hvor skal vi ud og spise henne ? Det skal være i aalborg, og vi er ikke kræsne (og da jeg ikke er multimillionær skal det højst koste ca. 700 inkl. drikkevare) Har overvejet jensens bøfhus, men samtidig vil jeg egentlig gerne på et lidt ''finere'' sted
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vupti så var den væk.. Op igen
Cafe Strygge er et rigtig godt sted, synes jeg
Annemor... skriver: Cafe Strygge er et rigtig godt sted, synes jeg
Hvad er det for noget Altså er det burger og pommesfrits eller noget lidt finere Og hvad vil du tro det vil koste for en middag for to med dessert og drikkelse? (bare et bud)
salt pepper ved stranden i aalborg.. 3 retter for en pris.. utroligt billigt... Og det smager skide godt... Vi blev overrasket over maden var så god, når prisen var så lav... LÆKKERT LÆKKERT
Mor-til-asta-09 skriver: salt pepper ved stranden i aalborg.. 3 retter for en pris.. utroligt billigt... Og det smager skide godt... Vi blev overrasket over maden var så god, når prisen var så lav... LÆKKERT LÆKKERT
Den vil jeg skrive bag øret, vil jo gerne glæde ham
o1Mutte skriver: Den vil jeg skrive bag øret, vil jo gerne glæde ham
Tror vi kom af med omkring 700 for 3 retters menu og ½ rødvin og cola
Cox Orange i Jomfruane Gade det er et fantastisk sted, og de har ofte 3 retters menu for en rigtig god pris
Ellers har jeg engang været kæreste med chef-kokken fra cafe Stygge Og har derfor også spist der nogle gange. De laver altså også rigtig lækkert mad, men en anelse dyrt som jeg husker det.
Mor-til-asta-09 skriver: Tror vi kom af med omkring 700 for 3 retters menu og ½ rødvin og cola
Det var godt nok også meget billigt
Prinsesse2ben skriver: Cox Orange i Jomfruane Gade det er et fantastisk sted, og de har ofte 3 retters menu for en rigtig god pris Ellers har jeg engang været kæreste med chef-kokken fra cafe Stygge Og har derfor også spist der nogle gange. De laver altså også rigtig lækkert mad, men en anelse dyrt som jeg husker det.
Okay jeg har selv regnet med omkring 700 for mad og drikke. Det er nemlig heller ikke helt billigt at tage i biografen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128