Nogen der kender en Kent Nielsen fra Frederikshavn...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

- Det er en jeg har været venner med engang, og jeg er bare så nysgerrig efter at vide hvordan det er gået ham og om han har det godt - desværre har jeg hverken adresse eller tlf nr...

Han er ikke at finde på dgs eller krak (han har et mellemnavn, der starter med T, som han ikke bruger - og de andre navne er jo temmeligt almindelige )

Han har læst til lærer - og det tror jeg han er "tilbage på", men ellers har han arbejdet på et botilbud tæt på Aarhus...

Ikke så mange oplysninger, men måske der er nogen der kender ham

Kan du hjælpe????

Med alle de informationer du har, kan du kontakte Folkeregistret. De vil kunne give dig hans adresse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Anonym trådstarter

*Sofie* skriver:

Med alle de informationer du har, kan du kontakte Folkeregistret. De vil kunne give dig hans adresse

Må de godt udlevere hans adresse??

Anmeld

5. november 2011

trunte24

Anonym skriver:

KKan du linke?

Ja, det kan jeg da, men det ser ud til du allerede selv har fundet billedet?!

Ærgeligt det ikke var ham!

Anmeld

5. november 2011

roenlund

Næsten alle lærere er oprettet i skolekom, jeg kan prøve at søge på hans navn der, det kræver at du er villig til at sende hans mellemnavn på PB hvis han er der kan jeg se hvilken skole han er tilknyttet.

Mvh Mia

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fundet ham på FB! - han har fået billede på og vi har en fælles ven (en fra de unge mødre (hehe  ), derfor stod han pludseligt øverst  

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Næsten alle lærere er oprettet i skolekom, jeg kan prøve at søge på hans navn der, det kræver at du er villig til at sende hans mellemnavn på PB hvis han er der kan jeg se hvilken skole han er tilknyttet.

Mvh Mia

Tak - men jeg har lige fundet ham

Anmeld

5. november 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Må de godt udlevere hans adresse??

Jep...med mindre han har navne- og adressebeskyttelse.

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

*Sofie* skriver:

Jep...med mindre han har navne- og adressebeskyttelse.

Jamen har han ikke det, når han ikke er på fx krak? Eller er det "bare" hemmeligt nummer?

Anmeld

5. november 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Jamen har han ikke det, når han ikke er på fx krak? Eller er det "bare" hemmeligt nummer?

Det tror jeg ikk.
Man ka ikk finde mig på krak eller degulesider, men jeg har ikk navne- eller adressebeskyttelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.