Nogen der kender en Kent Nielsen fra Frederikshavn...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nej, det gør jeg ikke, og jeg tror også, at du har søgt godt nok på nettet, men ham jeg fandt, der passer på alle oplysningerne, ser for gammel ud på billedet, alt andet passer dog (jeg kan ikke se, hvor gammel, han er). Hvor mange bogstaver er mellemnavnet på (ham her har 6)?

Der er kun 5 - med mindre det er stavet meget mærkeligt - jeg har ikke set navnet på skrift...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Der er kun 5 - med mindre det er stavet meget mærkeligt - jeg har ikke set navnet på skrift...

Nå, men så er det ikke den samme, så kan du komme videre i din søgen, held og lykke med det :0)

Anmeld

23. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

- Det er en jeg har været venner med engang, og jeg er bare så nysgerrig efter at vide hvordan det er gået ham og om han har det godt - desværre har jeg hverken adresse eller tlf nr...

Han er ikke at finde på dgs eller krak (han har et mellemnavn, der starter med T, som han ikke bruger - og de andre navne er jo temmeligt almindelige )

Han har læst til lærer - og det tror jeg han er "tilbage på", men ellers har han arbejdet på et botilbud tæt på Aarhus...

Ikke så mange oplysninger, men måske der er nogen der kender ham

Kan du hjælpe????

http://www.frhavn-gym.dk/kommende-elev/stx-hf-og-studieretninger/hvorfor-vaelge-frhavn-gymnasium-hf-kursus/faglig-fordybelse-og-engagerede-laerere/

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

http://www.frhavn-gym.dk/kommende-elev/stx-hf-og-studieretninger/hvorfor-vaelge-frhavn-gymnasium-hf-kursus/faglig-fordybelse-og-engagerede-laerere/

Det er ikke ham... (han hedder også Ken og ikke Kent, som ham jeg søger )

Men tak for forsøget!

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Gammel tråd... Men jeg har stadig ikke fundet ham

Anmeld

5. november 2011

trunte24

Anonym skriver:

Hejsa.

Je har googlet lidt på navnet, og kan finde en lærer/vejleder på handelshøjskolen i århus ved det navn. Kunne det evt. være ham? På en af siderne var der et billede af ham

Mvh Line

Anmeld

5. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Hvis du ved hvor han har ardejdet så kan du evt kontakte de steder?

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Hvis du ved hvor han har ardejdet så kan du evt kontakte de steder?

EJ det ville være for pinligt Har selv arbejdet der hvor han arbejdede...

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Hejsa.

Je har googlet lidt på navnet, og kan finde en lærer/vejleder på handelshøjskolen i århus ved det navn. Kunne det evt. være ham? På en af siderne var der et billede af ham

Mvh Line

KKan du linke?

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Hejsa.

Mvh Line

Det er bestemt ikke ham - han er ikke gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.