Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rockertand skriver: Nej, det gør jeg ikke, og jeg tror også, at du har søgt godt nok på nettet, men ham jeg fandt, der passer på alle oplysningerne, ser for gammel ud på billedet, alt andet passer dog (jeg kan ikke se, hvor gammel, han er). Hvor mange bogstaver er mellemnavnet på (ham her har 6)?
Nej, det gør jeg ikke, og jeg tror også, at du har søgt godt nok på nettet, men ham jeg fandt, der passer på alle oplysningerne, ser for gammel ud på billedet, alt andet passer dog (jeg kan ikke se, hvor gammel, han er). Hvor mange bogstaver er mellemnavnet på (ham her har 6)?
Der er kun 5 - med mindre det er stavet meget mærkeligt - jeg har ikke set navnet på skrift...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Der er kun 5 - med mindre det er stavet meget mærkeligt - jeg har ikke set navnet på skrift...
Nå, men så er det ikke den samme, så kan du komme videre i din søgen, held og lykke med det :0)
Anonym skriver: - Det er en jeg har været venner med engang, og jeg er bare så nysgerrig efter at vide hvordan det er gået ham og om han har det godt - desværre har jeg hverken adresse eller tlf nr... Han er ikke at finde på dgs eller krak (han har et mellemnavn, der starter med T, som han ikke bruger - og de andre navne er jo temmeligt almindelige ) Han har læst til lærer - og det tror jeg han er "tilbage på", men ellers har han arbejdet på et botilbud tæt på Aarhus... Ikke så mange oplysninger, men måske der er nogen der kender ham Kan du hjælpe????
- Det er en jeg har været venner med engang, og jeg er bare så nysgerrig efter at vide hvordan det er gået ham og om han har det godt - desværre har jeg hverken adresse eller tlf nr...
Han er ikke at finde på dgs eller krak (han har et mellemnavn, der starter med T, som han ikke bruger - og de andre navne er jo temmeligt almindelige )
Han har læst til lærer - og det tror jeg han er "tilbage på", men ellers har han arbejdet på et botilbud tæt på Aarhus...
Ikke så mange oplysninger, men måske der er nogen der kender ham
Kan du hjælpe????
http://www.frhavn-gym.dk/kommende-elev/stx-hf-og-studieretninger/hvorfor-vaelge-frhavn-gymnasium-hf-kursus/faglig-fordybelse-og-engagerede-laerere/
Albertesmor skriver: http://www.frhavn-gym.dk/kommende-elev/stx-hf-og-studieretninger/hvorfor-vaelge-frhavn-gymnasium-hf-kursus/faglig-fordybelse-og-engagerede-laerere/
Det er ikke ham... (han hedder også Ken og ikke Kent, som ham jeg søger )
Men tak for forsøget!
Gammel tråd... Men jeg har stadig ikke fundet ham
Anonym skriver: Gammel tråd... Men jeg har stadig ikke fundet ham
Hejsa.
Je har googlet lidt på navnet, og kan finde en lærer/vejleder på handelshøjskolen i århus ved det navn. Kunne det evt. være ham? På en af siderne var der et billede af ham
Mvh Line
Hvis du ved hvor han har ardejdet så kan du evt kontakte de steder?
PsychedeliC skriver: Hvis du ved hvor han har ardejdet så kan du evt kontakte de steder?
EJ det ville være for pinligt Har selv arbejdet der hvor han arbejdede...
trunte24 skriver: Hejsa. Je har googlet lidt på navnet, og kan finde en lærer/vejleder på handelshøjskolen i århus ved det navn. Kunne det evt. være ham? På en af siderne var der et billede af ham Mvh Line
KKan du linke?
Det er bestemt ikke ham - han er ikke gammel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128