vil være gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Magsen

vi har prøvet fra november af så er ikke så længe igen, men når man går og tænker på det konstant så begynder man at tænke alternative måder,   netop så det ikke bliver klar, parat start knep men så det bliver sjovt og hyggeligt og fantastisk hele vejen igennem.. det der maskineknepperi det er ikke lige mig.. heheh ja sorry de direkte udtryk 

hahahah hvor du grinern 

men det var lidt det jeg tænkte .. om det ikke bliver det når man følger et skeeeeema :b 

arhmen, siden nov. det er jo et godt stykke tid alligevel nok ikke i forhold til mange andre men altså .. her tog det en måned (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Carl-Emil's mor

Maggieh skriver:

hahahah hvor du grinern 

men det var lidt det jeg tænkte .. om det ikke bliver det når man følger et skeeeeema :b 

arhmen, siden nov. det er jo et godt stykke tid alligevel nok ikke i forhold til mange andre men altså .. her tog det en måned (:

hehe jamen tak tak da

men tror også at bliver man alt for skemabevidste så bliver det kun udsat at blive gravid fordi så stresser du kroppen på en måde der ikke er helt optimal...

Men nope er ikke så lang tid men når man har ønsket sig baby i flere år også endelig opdager at ens bedsteven faktisk er ham men har ledt efter så længe så synes man egentlig kun at det går for langsomt  men tålmodighed, joe cocker og strip må være vejen frem har jeg bestemt

Anmeld

19. april 2011

Magsen

Shalmi skriver:

hehe jamen tak tak da

men tror også at bliver man alt for skemabevidste så bliver det kun udsat at blive gravid fordi så stresser du kroppen på en måde der ikke er helt optimal...

Men nope er ikke så lang tid men når man har ønsket sig baby i flere år også endelig opdager at ens bedsteven faktisk er ham men har ledt efter så længe så synes man egentlig kun at det går for langsomt  men tålmodighed, joe cocker og strip må være vejen frem har jeg bestemt

netop 

eeeeej, hvor søøøøøødt 

Anmeld

20. april 2011

grinny

Maggieh skriver:

hahahah hvor du grinern 

Jo det bliver når man følger et skema og ÆL test og alt det der og hvor er det bare nederen at der bare til sidst ikke er noget som helst romantik i det mere. 

Her er der indtil videre gået 15 måneder så ALT er bare på skema nu, og det er øv men også på en eller anden måde nødvendigt nu når vi bare gerne vil have at det skal ske, men kan godt følge din tankegang

Anmeld

20. april 2011

Magsen

grinny skriver:

Jo det bliver når man følger et skema og ÆL test og alt det der og hvor er det bare nederen at der bare til sidst ikke er noget som helst romantik i det mere. 

Her er der indtil videre gået 15 måneder så ALT er bare på skema nu, og det er øv men også på en eller anden måde nødvendigt nu når vi bare gerne vil have at det skal ske, men kan godt følge din tankegang

okay, så kan jeg helt sikkert også forstå din !!! 

for den er der snart 

Anmeld

20. april 2011

Holbæktrunten

Hmm-her var den der i første hug... Mod al forventning og statistik...

MEN, nu var vi også stadig temmelig nyforelskede, og knaldede hver 2-3 dag i hvert fald... Ved ikke hvor mange dén teknik virker for, men her var der i hvert fald bonus 

Anmeld

21. april 2011

grinny

Maggieh skriver:

okay, så kan jeg helt sikkert også forstå din !!! 

for den er der snart 

Tak for de   

Anmeld

21. april 2011

Magsen

grinny skriver:

Tak for de   

your welcome 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.