vil være gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Bolette19

Hej piger,

mig og min kæreste prøver at blive gravide, kender i nogen hjemmesider hvor men kan printe / loade, et skema over ens mens. ? og æggeløsning ?

for i første omgang vil vi prøve uden de der pinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

stella

Bolette19 skriver:

Hej piger,

mig og min kæreste prøver at blive gravide, kender i nogen hjemmesider hvor men kan printe / loade, et skema over ens mens. ? og æggeløsning ?

kender ikke lige en hjemme side

Anmeld

19. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bolette19 skriver:

Hej piger,

Den her evt:

http://www.morsbaby.net/temperaturkurverskema.htm

Anmeld

19. april 2011

Bolette19 skriver:

Hej piger,

Der er også denne online kalender:

http://www.libresse.dk/pages/periodcalendar/intro.aspx?id=32787&gclid=CPeD8YfwqKgCFUWHDgodAlk3HA

Der er mange steder på nettet hvor man kan finde sådanne skemaer. 

Held og lykke med det.

Anmeld

19. april 2011

Bolette19

tusind tak fandt en på libresse

Anmeld

19. april 2011

Bolette19 skriver:

tusind tak fandt en på libresse

Super, det var den jeg også linkede til. 

God fornøjelse, hehe 

Anmeld

19. april 2011

Magsen

hvorfor skal i dog have et skema over det? istedet for at prøve på den normale romantiske måde ? 

Anmeld

19. april 2011

Carl-Emil's mor

Maggieh skriver:

hvorfor skal i dog have et skema over det? istedet for at prøve på den normale romantiske måde ? 

selvom jeg ikke lige er ts på denne så kommer jeg lige med et bud

Herhjemme har vi også talt og regnet og regnet, og ærligt så er det faktisk meget rart at vide, og selvom det ikke burde være sådan så bliver man faktisk ekstra ekstra obs på at lige skulle gøre det en tand ekstra godt flere gange dagligt... i sidste ægløsning fik jeg da både lært og strippe og praktiseret det for manse, og selvom vi normalt ikke høre til dem der har en fast dag om ugen, så blev det bare lige lidt ekstra spændende fordi nu kunne det jo faktisk være denne gang at det kunne bære frugt med sig.. og når man konstant drømmer og drømmer og drømmer om baby så er det altså meget rart at have nogle tal at kunne forholde sig til

Anmeld

19. april 2011

Magsen

Shalmi skriver:

selvom jeg ikke lige er ts på denne så kommer jeg lige med et bud

Herhjemme har vi også talt og regnet og regnet, og ærligt så er det faktisk meget rart at vide, og selvom det ikke burde være sådan så bliver man faktisk ekstra ekstra obs på at lige skulle gøre det en tand ekstra godt flere gange dagligt... i sidste ægløsning fik jeg da både lært og strippe og praktiseret det for manse, og selvom vi normalt ikke høre til dem der har en fast dag om ugen, så blev det bare lige lidt ekstra spændende fordi nu kunne det jo faktisk være denne gang at det kunne bære frugt med sig.. og når man konstant drømmer og drømmer og drømmer om baby så er det altså meget rart at have nogle tal at kunne forholde sig til

hmm .. ollreid :p lyder spændende, men det er jo nok også forskelligt fra pers. til pers. personligt ville jeg nok aldrig have valgt den måde (bortset fra hvis vi havde prøvet meget længe ) 

Anmeld

19. april 2011

Carl-Emil's mor

Maggieh skriver:

hmm .. ollreid :p lyder spændende, men det er jo nok også forskelligt fra pers. til pers. personligt ville jeg nok aldrig have valgt den måde (bortset fra hvis vi havde prøvet meget længe ) 

vi har prøvet fra november af så er ikke så længe igen, men når man går og tænker på det konstant så begynder man at tænke alternative måder, netop så det ikke bliver klar, parat start knep men så det bliver sjovt og hyggeligt og fantastisk hele vejen igennem.. det der maskineknepperi det er ikke lige mig.. heheh ja sorry de direkte udtryk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.