Brne familie ydelsen i morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

wamse

Mathias Villads skriver:

der står på skats egen hjemmeside, at det kun er hvis man skylder for pasning.... ved så ikke om de udregner hvad du skylder for pasningen og trækker det..... den er jo lidt tricki i din situation...

Jeg synes da, at det mindste man kunne gøre, var at informere folk om det. 

Jeg har godt læst nu, at det kun er for pasning de vil trække, men da de første rygter der gik om det her, var det også for andre ting, så kan godt forstå, hvis nogle er forvirret over det nu. Så ville det have været bedre, at informere folk på forhånd, så ved man jo, hvad man har at forholde sig til

Jeg har fx regninger for 7800, som jeg gerne skulle have betalt, så det har da betydning, hvorvidt alle penge går ind eller ej. Så er der steder jeg skal ringe og bede om udsættelse ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
wamse skriver:

Jeg har godt læst nu, at det kun er for pasning de vil trække, men da de første rygter der gik om det her, var det også for andre ting, så kan godt forstå, hvis nogle er forvirret over det nu. Så ville det have været bedre, at informere folk på forhånd, så ved man jo, hvad man har at forholde sig til

Jeg har fx regninger for 7800, som jeg gerne skulle have betalt, så det har da betydning, hvorvidt alle penge går ind eller ej. Så er der steder jeg skal ringe og bede om udsættelse ved.

Jeg skylder intet, men jeg skrev igår, at jeg var noget forvirret over de udmeldninger folk kom med... der har nemlig været at de også ville trække su osv... men en sendte en henvisning til SKAT hjemmeside og der står det KUN er for pasning...

Synes bestemt også de kunne sende ud til folk, hvem der blir berørt, når man indføre noget nyt... folk regner med pengene..

Men samtidig synes også det er i orden de trækker de penge, da DK bløder og pengene skal jo findes.... og hvis man skylder så er det fint nok de trækker.... men man kunne godt give besked, hvor og hvor lidt....

Anmeld

19. april 2011

Fru Aagaard

wamse skriver:

Har du ikke fået det alm. brev, altså der hvor der står hvad man får d. 20? Har du ikke fået det fra kommunen?

Kan jo nok tænke du ikke har, men det burde de forskellige da, helt ligesom man plejer, et par dage inden. Eller er det bare mig?

Kunne da ikke tro de rører dine, nu når du har en aftale med dem. Men, jeg aner virkelig intet..

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Har du ikke fået det alm. brev, altså der hvor der står hvad man får d. 20? Har du ikke fået det fra kommunen?

Kan jo nok tænke du ikke har, men det burde de forskellige da, helt ligesom man plejer, et par dage inden. Eller er det bare mig?

Kunne da ikke tro de rører dine, nu når du har en aftale med dem. Men, jeg aner virkelig intet..

Har ikke fået det alm brev får jeg altid først samme dag eller dagen efter..... Ret så irreterende...

Mon det er forskelligt hvad de trækker fra skattecenter til skattecenter??

Anmeld

19. april 2011

wamse

Fru Aagaard skriver:

Nej jeg får kun en sådan notifikation fra dem i januar måned, som gælder for året ud, og der var der intet om disse nye ændringer. 

Men nu må jeg jo se i morgen, om jeg får det fulde beløb

Anmeld

19. april 2011

wamse

Mathias Villads skriver:

Jeg skylder intet, men jeg skrev igår, at jeg var noget forvirret over de udmeldninger folk kom med... der har nemlig været at de også ville trække su osv... men en sendte en henvisning til SKAT hjemmeside og der står det KUN er for pasning...

Synes bestemt også de kunne sende ud til folk, hvem der blir berørt, når man indføre noget nyt... folk regner med pengene..

Men samtidig synes også det er i orden de trækker de penge, da DK bløder og pengene skal jo findes.... og hvis man skylder så er det fint nok de trækker.... men man kunne godt give besked, hvor og hvor lidt....

At de skal have deres penge, er jeg selvfølgelig helt enig i Det er bare måden det foregår på, at jeg ikke synes er okay. 

Men det er nok også fordi jeg ved, hvordan det føles, at være så meget på r****, at de penge er alt, hvad vi har at klare os for.

Men nu får jeg jo at se i morgen, om jeg bliver trukket

Anmeld

19. april 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Nogle der ved om dem der bliver ramt af de nye regler,( med at de må tage 100% af familie ydelsen) er blevet informeret om at de ingen penge får eller bliver det bare en overraskelse i morgen??

Mener de måske burde ha sendt besked ud til dem det rammer så man er forbedret på det....

Håber nogle ved det....

kan du ikke bare ringe ind og høre?

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

nutche skriver:

kan du ikke bare ringe ind og høre?

ringe på den her tid af dagen?

Anmeld

19. april 2011

Lone Jakobsen

aya-zia skriver:

ringe på den her tid af dagen?

nej men imorgen er der atter en dag

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

nutche skriver:

nej men imorgen er der atter en dag

hehe det er rigtig men i morgen ved hun jo om hun får dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.