Brne familie ydelsen i morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.226 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

Nogle der ved om dem der bliver ramt af de nye regler,( med at de må tage 100% af familie ydelsen) er blevet informeret om at de ingen penge får eller bliver det bare en overraskelse i morgen??

Mener de måske burde ha sendt besked ud til dem det rammer så man er forbedret på det....

Håber nogle ved det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

9510

tror ikke de har sendt breve rundt til folk, så det kommer nok som et chok

Anmeld

19. april 2011

wamse

Som jeg kan forstå det, så har de ikke informeret de berørte om det. 

Anmeld

19. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

man ved vel, hvis man skylder for børnepasning...

Anmeld

19. april 2011

mortilflere

Mathias Villads skriver:

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

de sagde på kommunen af skat havde mulighed for at tage 100% ikke at de gør det hos alle, også ved man jo godt man skylder men ikke om de tage 100% eller stadig 50 %

Anmeld

19. april 2011

louise8723

Anonym skriver:

de sagde på kommunen af skat havde mulighed for at tage 100% ikke at de gør det hos alle, også ved man jo godt man skylder men ikke om de tage 100% eller stadig 50 %

Kunne forestille mig de tager 100% da økonomien jo ser ud som den gør i dagens Danmark

Anmeld

19. april 2011

wamse

Mathias Villads skriver:

Måske ikke, for jeg er da i tvivl om jeg bliver ramt i morgen. Jeg fik åbenbart for meget tilskud til pladsen, da min eksmand og jeg mistede vores jobs. Det var kommunens egen udregning, men jeg fik en eftersmæk, som jeg så jo hænger på, da vi er gået fra hinanden i mellemtiden. Jeg fik det lagt sammen med et indskudslån, hvilket jeg så betaler 500 af på i måneden, men ved så ikke om de vil trække det i morgen alligevel.

Der har jo også været flere rygter fremme om, hvad de præcis måtte trække for, altså fx også for skatterestancer, og det har da helt klart også forvirret folk.

Så jeg synes simpelthen det er for dårligt, at man ikke engang har fået besked ud om, at der trækkes i ydelsen. 

Anmeld

19. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
wamse skriver:

Måske ikke, for jeg er da i tvivl om jeg bliver ramt i morgen. Jeg fik åbenbart for meget tilskud til pladsen, da min eksmand og jeg mistede vores jobs. Det var kommunens egen udregning, men jeg fik en eftersmæk, som jeg så jo hænger på, da vi er gået fra hinanden i mellemtiden. Jeg fik det lagt sammen med et indskudslån, hvilket jeg så betaler 500 af på i måneden, men ved så ikke om de vil trække det i morgen alligevel.

Der har jo også været flere rygter fremme om, hvad de præcis måtte trække for, altså fx også for skatterestancer, og det har da helt klart også forvirret folk.

Så jeg synes simpelthen det er for dårligt, at man ikke engang har fået besked ud om, at der trækkes i ydelsen. 

der står på skats egen hjemmeside, at det kun er hvis man skylder for pasning.... ved så ikke om de udregner hvad du skylder for pasningen og trækker det..... den er jo lidt tricki i din situation...

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

der står på skats egen hjemmeside, at det kun er hvis man skylder for pasning.... ved så ikke om de udregner hvad du skylder for pasningen og trækker det..... den er jo lidt tricki i din situation...

Slet ingen der arbejder hos skat som ved det??
Skylder for friplads også og har en betalings aftale men ved da ikke om de trækker 100 % alligevel....

Så dårligt man ikke har fået info også om det rammer alle elelr hvad??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.