De saaatans strækmærker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Happy!

Hej. Føler med dig, men i forhold til hvad der kommer ud af det i sidste ende er strækmærkerne jo ligegyldige jaja nemt for mig at sige, er ikke gravid endnu men har stadig strækmærker på både lår, rumpe og hofter til gengæld har jeg i længere tid som forberedelse til graviditet, smurt min mave og bryster ind i olie/creme flere gange om dagen. Det hjalp min mor og efter 2 børn og min lillebror kom da hun var 40... Har hun stadig ingen strækmærker på maven. måske lidt sent at komme med råd, men kan være det i det mindste kan forbygge at der kommer flere. Ellers misunder jeg dig vældig, forhåbenligt bliver det snart vores tur! Held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

celkt

hehe...

melder mig da også lige under strækmærke-fanen...

jeg gik igennem min første graviditet til uge 38 + et eller andet uden et eneste strækmærke... Og så, fra den ene dag til den anden, eksploderede mit maveskind. Og i så voldsom grad at de nærmest 'rendte' ned af maven og ned i hårene forneden, så jeg har to kæmpe striber uden hår på...  Ikke ligefrem særligt kønt, kan jeg godt hilse at sige. Det har jeg endnu ikke helt tilgivet min søn, kan jeg godt hilse at sige... hihi

Og som om det ikke er nok, fik jeg i denne omgang strækmærker et MEGET indiskret sted, og f*** hvor de kløer når jeg har g-streng på....

Anmeld

20. april 2011

Hulubulu86

Jeg har heldigvis ikke faaet straekmaerker endnu, men er saa ogsaa kun i 25uge saa der er jo tid endnu.

Min mor og mormor slap uden straekmaerker, krydser fingre for jeg er lige saa heldig.

Bruger dog Elicina hver dag for at forsoege at forebygge dem. Min svigerinde brugte Bio-Oil men det havde ikke helt den oenskede virkning

Anmeld

20. april 2011

Laura.

Jeg fik strækmærker på maven og lidt på inderlårene.. Jeg troede ellers lige at jeg ville slippe for dem, for de kom først til sidst i graviditeten.. 

Anmeld

21. april 2011

Sitrani

MrsStadsgaard skriver:

Hej. Føler med dig, men i forhold til hvad der kommer ud af det i sidste ende er strækmærkerne jo ligegyldige jaja nemt for mig at sige, er ikke gravid endnu men har stadig strækmærker på både lår, rumpe og hofter til gengæld har jeg i længere tid som forberedelse til graviditet, smurt min mave og bryster ind i olie/creme flere gange om dagen. Det hjalp min mor og efter 2 børn og min lillebror kom da hun var 40... Har hun stadig ingen strækmærker på maven. måske lidt sent at komme med råd, men kan være det i det mindste kan forbygge at der kommer flere. Ellers misunder jeg dig vældig, forhåbenligt bliver det snart vores tur! Held og lykke med det hele

Hehe, ja vent du bare!  Der er ikke rigtig noget man kan gøre for at forebygge eller komme af med strækmærker, desværre - det har noget at gøre med éns underhud og de gener man har fra sin mor.. dog skal det siges, at min mor ikke har et eneste strækmærke, men det har jeg så fået alligevel - så jeg tror sgu ikke der er nogen regler for de dumme mærker! De må bare komme an! Hehe..

Held og lykke med projekt baby!

Anmeld

21. april 2011

Sitrani

celkt skriver:

hehe...

melder mig da også lige under strækmærke-fanen...

jeg gik igennem min første graviditet til uge 38 + et eller andet uden et eneste strækmærke... Og så, fra den ene dag til den anden, eksploderede mit maveskind. Og i så voldsom grad at de nærmest 'rendte' ned af maven og ned i hårene forneden, så jeg har to kæmpe striber uden hår på...  Ikke ligefrem særligt kønt, kan jeg godt hilse at sige. Det har jeg endnu ikke helt tilgivet min søn, kan jeg godt hilse at sige... hihi

Og som om det ikke er nok, fik jeg i denne omgang strækmærker et MEGET indiskret sted, og f*** hvor de kløer når jeg har g-streng på....

Åh - det lyder ikke så heldigt!  

Jeg tager det som det kommer - vi får et lille mirakel ud af det, og så kan jeg altså godt leve med strækmærker.... tror jeg  Haha...

Anmeld

21. april 2011

Happy!

STN skriver:

Hehe, ja vent du bare!  Der er ikke rigtig noget man kan gøre for at forebygge eller komme af med strækmærker, desværre - det har noget at gøre med éns underhud og de gener man har fra sin mor.. dog skal det siges, at min mor ikke har et eneste strækmærke, men det har jeg så fået alligevel - så jeg tror sgu ikke der er nogen regler for de dumme mærker! De må bare komme an! Hehe..

Held og lykke med projekt baby!

Øv altså! hihi men tak tak... vil nu nok alligevel gå amok i creme og olie hihi

Anmeld

21. april 2011

Sarat0ve

Hej piger..

Strækmærkerne er begyndt at melde sig.. Har lidt på siderne/hofterne, men der er også kommet små stræklmærker foran på maven nu  Æv æv.. Men sådan er det jo bare....

Har nogen af jer også strækmærker på lænden? Sådan på midten lige oppe over ballerne?

ja jeg er gravid i min 8 måned .
men ja jeg har strækmærker rundt om maven .
og de er nogle satans nogle . men hvad kan vi gøre .

vores mave vokser jo med 100 kilometer i timen

Anmeld

21. april 2011

MaliksMor

Jeg fik ingen på maven.

tilgængæld på lår og bryster..

Anmeld

21. april 2011

Fru Christensen

Jeg har været så uheldig at få vildt mange på maven. De genere mig egentlig ikke rigtig, men det generer mig til gengæld at jeg har fået hængemave... Og tror også det er lidt pga strækmærkerne. Tror desværre ikke der er andet en operation der kan gøre noget ved det. Musen er nu 8 måneder, og det ser stadig galt ud, selvom jeg har trænet siden hun var 3 måneder...

Lige en lille skækhistorie.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.