De saaatans strækmærker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Sitrani

Hej piger..

Strækmærkerne er begyndt at melde sig.. Har lidt på siderne/hofterne, men der er også kommet små stræklmærker foran på maven nu  Æv æv.. Men sådan er det jo bare....

Har nogen af jer også strækmærker på lænden? Sådan på midten lige oppe over ballerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Sitrani

opdaterer lige, da ingen har svaret.....

Anmeld

19. april 2011

Hvem?

STN skriver:

Hej piger..

Strækmærkerne er begyndt at melde sig.. Har lidt på siderne/hofterne, men der er også kommet små stræklmærker foran på maven nu  Æv æv.. Men sådan er det jo bare....

Har nogen af jer også strækmærker på lænden? Sådan på midten lige oppe over ballerne?

Jeg har ingen strækmærker på hverken mave eller lænd (2 graviditeter li i røven af hinanden) MEN mine ben de er smæk fuld af strækmærker

Anmeld

19. april 2011

NinaNymannMadsen

jeg har omme ved lænden. kan ikk se dem men kan mærke dem. de sidder lige midt på men langt nede på lænden... har også på lår, mave og siden/hofterne. mega nedern. håber der ikke kommer flere til under denne ´graviditet men tror ikk jeg er så heldig

Anmeld

19. april 2011

FrkLarsen

Jeg har fået strækmærker på mave, hofter, lår og bollehåndtag, men har dog ikke helt om på lænden, men tæt på.. 

Det er heldigvis blevet meget mindre tydelige efter de snart 9 måneder der er gået siden fødslen 

Anmeld

19. april 2011

ABPR

STN skriver:

Hej piger..

Jeg fik både på siderne, ligesom dig, og også lidt på brystet, men de forsvant igen efter amning og hormonbalance... var kun hvide streger tilbage på siderne... så selvom de bliver grimme at se på, kan de godt blive næsten usynlige igen....

Anmeld

19. april 2011

anmaj

STN skriver:

Hej piger..

jeg har 1 strækmærke ... lige fra min navlepiercing og 10 cm op.. ikke særlig slemt og generer mig bare slet ikke... og jeg er nu 35+4 i anden graviditet...

jeg jubler lige lidt på egne vegne.. håber ikke du bliver stødt.

Anmeld

19. april 2011

Sitrani

anmaj skriver:

jeg har 1 strækmærke ... lige fra min navlepiercing og 10 cm op.. ikke særlig slemt og generer mig bare slet ikke... og jeg er nu 35+4 i anden graviditet...

jeg jubler lige lidt på egne vegne.. håber ikke du bliver stødt.

haha, bare rolig, der skal skam mere til at støde mig... det er da bare godt, at du ikke har føet flere....

Anmeld

20. april 2011

hekran

Er gravid med mit tredje barn. Er i uge 34 nu og regner ikke med strækmærker, da jeg ikke fik nogle med de andre to graviditeter. Men man er vist ikke sikker før det er over 

Jeg fik nogle strækmærker på brysterne, da de sagde KAPOW over nat, men de generer mig slet ikke. De er egentlig heller ikke særlig synlige.

Det er underligt, hvordan strækmærker opfører sig. Jeg fik masser da jeg fik vokseværk i teenagealderen. Baller, lår og lænd - skal siges, at jeg er en god pæreform  Men jeg har ikke én eneste på maven - heldigvis har jeg nok arvet min mors gode gener. Både min mor og min søster har født tvillinger uden at få strækmærker på maven.

Men jeg synes nu også at det var helt rigtigt af moder natur at lade mig slippe for mavemærkerne, når jeg nu havde de andre i forvejen  De er dog usynlige nu (helt blege), da det er 15 år siden.

Anmeld

20. april 2011

Mor Christa

jeg har meget ldit på maven foran, men man kan ikke se dem med mindre jeg står i sollys Så har jeg lidt på inderlårene og lidt på bollehåndtagene.. og så har jeg ét strækmærke på mit ene bryst Det kom fra en aften, hvor jeg skulle ud med veninderne, og havde glemt min brystpumpe derhjemme  så var nødt ti lat pumpe ud med hænderne, og det gik ikke så godt - så mine babser blev fuldstændig fyldte af mælk, og der kom der så ét strækmærke ud af haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.