Gad vide om jeg nogensinde føder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Dorthe1986

aya-zia skriver:

hehe kan være han er genert...

Hehe ja det kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

CmarianN

Dorthe1986 skriver:

Kender i den følelse? Er nu gået 5 dage over tid og hver eneste dag føles bare som en evighed  Igår sagde jeg til min kæreste: "jeg føder bare aldrig..." og han måtte grine af mig... For selvfølgelig skal lillemanden nok komme ud, men altså.... Hvor kan man dog blive vanvittig utålmodig Men i det mindste ved jeg da at senest torsdag i næste uge, kommer der til at ske et eller andet, så det er da en trøst

Ville nok ikke så meget, andet end at brokke mig lidt over at der endnu ikke er sket noget her

Altså  Håber han snart kommer ud i verden - den lille gut 

pøj pøj og ve-støv her fra 

Anmeld

19. april 2011

TineA

Dorthe1986 skriver:

Kender i den følelse? Er nu gået 5 dage over tid og hver eneste dag føles bare som en evighed  Igår sagde jeg til min kæreste: "jeg føder bare aldrig..." og han måtte grine af mig... For selvfølgelig skal lillemanden nok komme ud, men altså.... Hvor kan man dog blive vanvittig utålmodig Men i det mindste ved jeg da at senest torsdag i næste uge, kommer der til at ske et eller andet, så det er da en trøst

Ville nok ikke så meget, andet end at brokke mig lidt over at der endnu ikke er sket noget her

Åh ja, OM jeg kender den følelese - vi er nok ikke alene om det Det er såååå trættende og man føler bare, at man aldriiiig får det barn ud Og ALLE andre føder bare - SÅ uretfærdigt hehe - STAKKELS MÆND siger jeg bare

Men jo, selvfølglig føder du , præcis som alle os andre. Og du er SÅ sej, hvis du kan ramme min fødselsdag på torsdag!

Held og lykke med det hele i hvert fald og en maaaasse ve-støv afsted til dig

Anmeld

19. april 2011

Sitrani

Kan sagtens forestille mig frustrationen!  Og så har jeg endda mindst 2½ måned endnu!!! Og så er JEG utålmodig.. haha..

Held og lykke.. Håber han snart melder sin ankomst!

Hilsen Sille, 29+3

Anmeld

19. april 2011

ABPR

Dorthe1986 skriver:

Åh jeg føler med dig!

Godt nok er min dreng 6 mdr., men jeg kan stadig huske hvordan det var at sidde der og vente i sofaen! Var bare så besværet tilsidst og kunne ikke sove om natten.

Det eneste man kan trøste med, er at det ikke vare evigt!

Jeg gik 14 dage over tid, blev sat i gang uden skanning og fik en MEGET stor baby på 5,2..... hvorfor kom han ikke lidt tidligere??????

-sorry, tarveligt at fortælle dig det! Måtte bare lige fortælle det....var den sværeste tid i mit liv! Så hårdt at være højgravid!

Håber alt går godt for dig og baby!!!

Hilsen A

Anmeld

19. april 2011

Tropez

Dorthe1986 skriver:

Hehe ja det kan være

De har da lavet det om nu så man kun går til 41+3, da der har været for mange med følgekomplikationer når de går 14 dage over tid, så mon ikke du bliver tilbudt igangsættelse senest 41+3, ligsom alle andre

Det håber jeg og masser af vestøv i din retning

Anmeld

22. april 2011

maria_wlt

Stadig igen fødsel her... TRÆLS....

Anmeld

22. april 2011

birthee

Små babyer, kom så ud til jeres mødre!!!  Det er super dejligt vejr, og helt perfekt at komme nu  sender masser af vestøv til jer!!!

Knus Birthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.