Gad vide om jeg nogensinde føder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Dorthe1986

Kender i den følelse? Er nu gået 5 dage over tid og hver eneste dag føles bare som en evighed  Igår sagde jeg til min kæreste: "jeg føder bare aldrig..." og han måtte grine af mig... For selvfølgelig skal lillemanden nok komme ud, men altså.... Hvor kan man dog blive vanvittig utålmodig Men i det mindste ved jeg da at senest torsdag i næste uge, kommer der til at ske et eller andet, så det er da en trøst

Ville nok ikke så meget, andet end at brokke mig lidt over at der endnu ikke er sket noget her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

VNB

Dorthe1986 skriver:

Kender i den følelse? Er nu gået 5 dage over tid og hver eneste dag føles bare som en evighed  Igår sagde jeg til min kæreste: "jeg føder bare aldrig..." og han måtte grine af mig... For selvfølgelig skal lillemanden nok komme ud, men altså.... Hvor kan man dog blive vanvittig utålmodig Men i det mindste ved jeg da at senest torsdag i næste uge, kommer der til at ske et eller andet, så det er da en trøst

Ville nok ikke så meget, andet end at brokke mig lidt over at der endnu ikke er sket noget her

yep!

jeg fødte selv da jeg var 40+4! og det var sååå træls med de sidste dages venten...

men krydser fingre for at du går i fødsel idag, på en smuk solskins dag!

Masser af ve-støv er sendt afsted herfra!

Anmeld

19. april 2011

maria_wlt

Dorthe1986 skriver:

VI føder aldrig 

Jeg har termin i dag, og der er intet der tyder på at vores pige lige gider at komme ud i det gode vejr  

Du har heldigvis allerede en deadline...Håber jeg får en i morgen af min JM..

Rigtig go fødsel når supermanden giver efter 

Anmeld

19. april 2011

_-Kathrine-_

Ved hvordan du har det... Er idag gået 3 dage over tid, og det føles da virkelig som om han aaaaaaldrig kommer ud!! Trods en slimprop der gik i lørdags og en masse murren og spænden i underlivet...

Brok brok brok fra mig også

Håber vi snart får vores bebser i armene

Kathrine

Anmeld

19. april 2011

Dorthe1986

VNB skriver:

yep!

jeg fødte selv da jeg var 40+4! og det var sååå træls med de sidste dages venten...

men krydser fingre for at du går i fødsel idag, på en smuk solskins dag!

Masser af ve-støv er sendt afsted herfra!

Tusind tak skal du have, har vist også brug for læssevis af vestøv

Anmeld

19. april 2011

Dorthe1986

maria_wt skriver:

VI føder aldrig 

Jeg har termin i dag, og der er intet der tyder på at vores pige lige gider at komme ud i det gode vejr  

Du har heldigvis allerede en deadline...Håber jeg får en i morgen af min JM..

Rigtig go fødsel når supermanden giver efter 

Jamen så er det jo lige før vi kan få gang i et lille kap-løb her Datoen i dag er faktisk også den første terminsdato jeg fik... Men den blev så ændret til 14. april ved nf-skanningen...

Har kun en deadline fordi jeg ved at de heroppe senest sætter os i gang 42+0...

Krydser fingre for at vi begge lige om lidt får vores små vidundere ud

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

snder lige voget ve-støv... i SPANDE vis...

hel og lykke og KOM SÅ UD LILLE PURK

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2011

Dorthe1986

_-Kathrine-_ skriver:

Ved hvordan du har det... Er idag gået 3 dage over tid, og det føles da virkelig som om han aaaaaaldrig kommer ud!! Trods en slimprop der gik i lørdags og en masse murren og spænden i underlivet...

Brok brok brok fra mig også

Håber vi snart får vores bebser i armene

Kathrine

Ja jeg har også flere gange mærket murren og spænden.. og flere gange troet at fostervandet var begyndt at sive... men næ nej!

Håber også vi snart står med de små i armene Det bliver bare så stort

Anmeld

19. april 2011

Dorthe1986

aya-zia skriver:

snder lige voget ve-støv... i SPANDE vis...

hel og lykke og KOM SÅ UD LILLE PURK

Tusind tak, det har jeg da brug for Har efterhånden prøvet at lokke ham med alt muligt: dejligt solskin, dejlig modermælk i stedet for fostervand og i et desperat forsøg et påskeæg  Men nej det er åbenbart hyggeligere inde i mors mave...

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

Dorthe1986 skriver:

Tusind tak, det har jeg da brug for Har efterhånden prøvet at lokke ham med alt muligt: dejligt solskin, dejlig modermælk i stedet for fostervand og i et desperat forsøg et påskeæg  Men nej det er åbenbart hyggeligere inde i mors mave...

hehe kan være han er genert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.