tog i billeder af jeres mave da i var gravide.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Fenja09

Jeg har stemt "ja" - jeg er gravid i 21. uge og jeg tog billeder da jeg fandt ud af at jeg var gravid og så gik der et par uger i mellem, nu tager jeg kun et billede hver gang jeg "runder" en ny måned

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

NinaNymannMadsen

ja.
da jeg var gravid med min datter glemte vi tit at tage billeder men fik det gjort nogen gange. den her gang har vi gjort det hver søndag.

Anmeld

19. april 2011

Tanja84

Tog billeder ca. en gang om ugen. Synes det var dejligt og sjovt at man kunne følge udviklingen med maven.

Her efter graviditeten finder jeg stadigvæk billederne frem, og kigger på maven - alt imens jeg bliver helt varm om hjertet og smiler lykkeligt

Ville ikke kunne leve uden mine mavebilleder, og er sikker på jeg også vil tage billederne af min næste mave.

Ville faktisk have ønsket jeg i min graviditet havde været til en fotograf, og håber jeg får råd til dette i min næste graviditet.

Tanja, der faktisk savner maven ind i mellem

Anmeld

19. april 2011

twiggi

ja hver søndag, da jeg skifter ny uge der.
syntes det er så sødt at have, og kunne kigge på når man har født osv

Anmeld

19. april 2011

CiSo

Ja, i min første graviditet tog jeg billeder af maven.. Dog ikke i et system, sådan med et hver uge, jeg tog bare et når jeg lige syntes det var tid..

Denne her gang, vil jeg også tage nogle billeder men jeg har taget lidt da jeg var omkring 6-7 uge.. Men droppede det igen, da man alligevel ikke kan se noget og det kan man stadigvæk ikke. Så jeg venter til maven begynder at komme bare lidt frem.

Anmeld

19. april 2011

LRJ

Ja men først fra Uge 22, Og har VIRKELIG fortrudt at jeg ikke har fra før

Anmeld

19. april 2011

IsjaLuna

Jeg tog ét billede om måneden For netop at se hvor meget maven havde vokset

Anmeld

19. april 2011

NoName

kitty skriver:

Jeg synes du skal tage et før-billede! Jeg tog et billede, inden jeg begyndte på hormoner (man er vel optimist) og det er skægt at se nu, hvordan min mave var inden.

Det første billede kan man heller ikke se det store på, men når man sætter det op imod uge 30, så er det faktsik ret sjovt at have..

Bare et tip

Anmeld

19. april 2011

otlitrom

Tanja84 skriver:

Tog billeder ca. en gang om ugen. Synes det var dejligt og sjovt at man kunne følge udviklingen med maven.

Her efter graviditeten finder jeg stadigvæk billederne frem, og kigger på maven - alt imens jeg bliver helt varm om hjertet og smiler lykkeligt

Ville ikke kunne leve uden mine mavebilleder, og er sikker på jeg også vil tage billederne af min næste mave.

Ville faktisk have ønsket jeg i min graviditet havde været til en fotograf, og håber jeg får råd til dette i min næste graviditet.

Tanja, der faktisk savner maven ind i mellem

Det håber jeg også for dig at du kan næste gang. Altså besøge en fotograf.

Jeg havde egentlig valgt at jeg ikke ville (læs turde), men da en fotograf søgte modeller herinde tog jeg chancen. Og jeg er SÅ glad for resultatet.. Og så var det endda gratis. Jeg ville -nu hvor jeg har fået resultatet- gerne have betalt.. Forstået sådan, at det helt sikkert ville være pengene værd!

Så jeg håber du får muligheden. Er ret sikker på du ikke vil fortryde!!

Anmeld

19. april 2011

otlitrom

noname skriver:

Hihi, jeg var lige ved at lave til dit indlæg!

Vi er enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.