tog i billeder af jeres mave da i var gravide.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

lounika

har ikke taget vær uge men har taget nogle i uge 17 og igen nu i 30 der sket lidt siddn og vil se om jeg ikke kan huske og tage igen om et par uger igen det da sjovt at have bilder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Ciss

Jeg har ikke gjort det nogen af gangene. Der findes jo billeder af mig i forskellige sammenhænge osv hvor man kan se, jeg er gravid men ikke noget mere end det. Og jeg har ikke fortrudt det heller. Men jeg synes da absolut ikke der er noget i gøre det.

Anmeld

19. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er ikke begyndt endnu!  Her er det vist mest luft og væske der fylder i maven, så jeg venter lidt endnu  Synes først det er sjovt når der begynder at ske noget reelt. 

Kh 

Alexis 7+1-8+2 (venter på endnu en scanning)

Anmeld

19. april 2011

Majeha

Nej, det var ikke noget jeg tænkte over, og det ærger mig meget i dag. Min bror tog dog et, et par timer før jeg fødte, hvor jeg står i lækker sygehusskjorte, som dækker maven. Desværre er det på hans mobil (hvis det stadig findes) og hverken mine forældre eller jeg har kontakt til ham mere.

Næste gang begynder jeg at tage regelmæssige billeder, så snart man kan se noget.

Anmeld

19. april 2011

NoName

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er ikke begyndt endnu!  Her er det vist mest luft og væske der fylder i maven, så jeg venter lidt endnu  Synes først det er sjovt når der begynder at ske noget reelt. 

Kh 

Det er nu også sjovt at have nogen helt fra start, så bare kom i gang lille du jeg kunne se at jeg tabte mig på de første billeder, men så kom tønden stille og roligt frem.

Anmeld

19. april 2011

noname skriver:

Det er nu også sjovt at have nogen helt fra start, så bare kom i gang lille du jeg kunne se at jeg tabte mig på de første billeder, men så kom tønden stille og roligt frem.

Hihi, jeg gider ik have sådan en oppustet mave på billeder 

Tabte mig også lige i starten, bliver sjovt at se om det fortsætter lidt endnu selv om jeg ligner en der er længere henne end jeg er

Anmeld

19. april 2011

otlitrom

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kh 

Jeg synes du skal tage et før-billede! Jeg tog et billede, inden jeg begyndte på hormoner (man er vel optimist) og det er skægt at se nu, hvordan min mave var inden.

Det første billede kan man heller ikke se det store på, men når man sætter det op imod uge 30, så er det faktsik ret sjovt at have..

Bare et tip

Anmeld

19. april 2011

kitty skriver:

Jeg synes du skal tage et før-billede! Jeg tog et billede, inden jeg begyndte på hormoner (man er vel optimist) og det er skægt at se nu, hvordan min mave var inden.

Det første billede kan man heller ikke se det store på, men når man sætter det op imod uge 30, så er det faktsik ret sjovt at have..

Bare et tip

Tja... jeg havde jo været pumpet med hormoner inden også, og det kan godt ses og mærkes på min krop stadig.  Har intet billede fra før.

Tror ihvertfald jeg lige venter til min mave ikke er så oppustet. Det er slemt i disse dage 

Anmeld

19. april 2011

misslea

Jep HVER uge!!!!!

Synes det er SÅ fedt at kigge tilbage på, hvordan maven er vokset!!!!! Dem ville jeg da slet ikke undvære!!!

Anmeld

19. april 2011

morethanperfect

Ja hver gang jeg gik ind i en ny uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.