nej nej nej nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

aya-zia

smlmea skriver:

Hvem pokker har bildt dig ind,der ikke er noget at gøre????

Selvfølgelig er der det,det er bestemt ikke normalt have mens hver 14.dag,du skal straks opsøge læge,og forlange at blive henvist til en gyn.

Vil lægen ikke det,så skifter du bare læge,for det der er simpelhent ikke i orden..

jamen har været ved gyn... og det er dem der siger de ik kan gøre noget for alt er som det skal være... men de kazn ik forstå jeg bløder hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

sabi1979

Hejsa, det lyder meget ubehageligt for dig, og jeg håber det snart går over af sig selv

Jeg har prøvet i ca. 3-4 måneder at bløde hver 14 dag også, og jeg blødte 3-5 dage af gangen. Lige pludselig stoppede det og jeg blødte ikke i ca. 2 måneder og nu kommer det regelmæssigt hver måned

Håber det bedste for dig

Knus Sabrina

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

sabi1979 skriver:

Hejsa, det lyder meget ubehageligt for dig, og jeg håber det snart går over af sig selv

Jeg har prøvet i ca. 3-4 måneder at bløde hver 14 dag også, og jeg blødte 3-5 dage af gangen. Lige pludselig stoppede det og jeg blødte ikke i ca. 2 måneder og nu kommer det regelmæssigt hver måned

Håber det bedste for dig

Knus Sabrina

ihhhhhh det håber jeg også sker for mig... for det her er altså VIRKELIG træls...

mange tak for den dejlige fortælling, nu har jeg da noget at håbe på...

Anmeld

19. april 2011

smlmea

Så skal du skisme skifte gyn,for selvfølgelig kan der gøres noget.

Hvis man har udelukket cyster,og celleforandringer,og hvad der ellers er,så tager man da en blodprøve,for at få en hormonanalyse.

Det er da der problemet ligger.

Det skal du sgu ikke bare acceptere..

Anmeld

19. april 2011

Muffinmus

Alternativt kan du jo prøve akupunktur,for dem har mange nydt godt af med rod i cyklus:-) Om ikke andet har du åprøvet og hjælper det dig bliver du jo glad:-)

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

smlmea skriver:

Så skal du skisme skifte gyn,for selvfølgelig kan der gøres noget.

Hvis man har udelukket cyster,og celleforandringer,og hvad der ellers er,så tager man da en blodprøve,for at få en hormonanalyse.

Det er da der problemet ligger.

Det skal du sgu ikke bare acceptere..

jamen har fået taget blodprøver cyster er udelukket og celleforandringer bliver jeg tjekket for hver år ( de var på spil i 2006) men har ik ændret sig siden... og ja de ved sku ik hvad de skal gøre mere... de har spurgt om jeg vil ha fjernet min livmoder fordi det kan stoppe det ... jeg tænkte bare HVAD da de spurgte... jeg er kun 23 og jeg vil da gerne ha flere børn... syntes det var et lidt drasktisk spørgsmål

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

MariaE skriver:

Alternativt kan du jo prøve akupunktur,for dem har mange nydt godt af med rod i cyklus:-) Om ikke andet har du åprøvet og hjælper det dig bliver du jo glad:-)

hehe akupunktur tør jeg ik... er en total kylling... men er virkelig panisk for nåle... har født begge mine børn total uden smærte stillende også selvom jeg havde nyre betændelse med den første og hun havde valgt at hun skulle sparke til den under hele fødslen... AV siger jeg bare

Anmeld

19. april 2011

smlmea

Har de lavet en fuldstændig hormonanalyse,som man får taget når man skal i fertilitetsbehandling?

Ellers så ville jeg prøve en cyklus på p-piller,det kan som regl nustille systemet,men jeg holder nu stadig på,at problemet så ligger i dine hormoners sammenspil,for ingen bløder sådan,uden der er en årsag.

Ja jeg ville personligt ikke acceptere deres dårlige forklaringer,jeg ville skifte gyn,og vælge en der er hos en ferilitetsklinik,for så du sikker på de ved hvad de laver,for i kan heller ikke få flere børn,når du bløder sådan som du gør.

Formentlig har du slet ikke ÆL,og skulle du have,vil et befrugtede æg ikke kunne sætte sig fast,da det vil blive skyllet med ud..

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

smlmea skriver:

Har de lavet en fuldstændig hormonanalyse,som man får taget når man skal i fertilitetsbehandling?

Ellers så ville jeg prøve en cyklus på p-piller,det kan som regl nustille systemet,men jeg holder nu stadig på,at problemet så ligger i dine hormoners sammenspil,for ingen bløder sådan,uden der er en årsag.

Ja jeg ville personligt ikke acceptere deres dårlige forklaringer,jeg ville skifte gyn,og vælge en der er hos en ferilitetsklinik,for så du sikker på de ved hvad de laver,for i kan heller ikke få flere børn,når du bløder sådan som du gør.

Formentlig har du slet ikke ÆL,og skulle du have,vil et befrugtede æg ikke kunne sætte sig fast,da det vil blive skyllet med ud..

altså jeg har ik noget problem med og blive gravid... har vist haft mine graviditeter... men kan ik ta p-piller jeg kan ik tåle et bestemt stof som er i dem... kan sku ik huske hvad det hedder hehe...

lige nu sidder ejg også bazre og venter på det kommer er 14 dage siden ejg havde det sidst... og har VILD ondt... så det skal nok komme... DESVÆRRER

jeg har fået lavet så mange ting efter hånden at jeg slet ik har styr ¨på hvad de har kigget efter... fik bare afvide sidst at nu havde de undersøgt alt og der var altså ik noget galt... HM sig det til mit lort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.