nej nej nej nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. april 2011

aya-zia

nu må det fandme snart være nok...

jeg har siden januar haft mit lort hver 14 dag... og jeg har bare så PISSE ondt nu igen... er ved og blive tosset.... det kan da ik være rigtig man ik kan gøre noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Mamalou

Det lyder slet ikke rart! Der er ikke noget at sige til, at det er rigtig træls. Hvor længe har du det af gangen - og er der virkelig ikke noget, der kan gøres? 

Anmeld

18. april 2011

aya-zia

Mamalou skriver:

Det lyder slet ikke rart! Der er ikke noget at sige til, at det er rigtig træls. Hvor længe har du det af gangen - og er der virkelig ikke noget, der kan gøres? 

5-7 dage har jeg det HVER gang... og så går det 14 dage eller 15 nogle gange og så kommer det igen....?

nej der er slet ik noget der kan hjælpe... ER SÅ TRÆT AF DET...

eller der er faktisk noget en graviditet ville stoppe det hehe

Anmeld

19. april 2011

Mamalou

Øv hvor træls! 

Ja en graviditet skulle gerne fjerne det problem, men jeg ved snart ikke hvad jeg helst ville - siger en højgravid, der døjer en del og snart gerne vil på den anden side  

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

Mamalou skriver:

Øv hvor træls! 

Ja en graviditet skulle gerne fjerne det problem, men jeg ved snart ikke hvad jeg helst ville - siger en højgravid, der døjer en del og snart gerne vil på den anden side  

pyha ja det har du så også ret i... jeg døjede med nyrebetændelse i 5 måneder med min den første ind og ud af sygehuset...

nummer 2 kunne ik bestemme sig for om hun ville ud i 26 uge eller ej... heldigvis ventede hun til 11 dage før termin... men det var også ind og ud af sygehus hele tiden...

nu 3 år efter jeg har fået nummer 2 er jeg begyndt på det her bløde noget og må sige jeg vil endelig heller igennem to af de graviditeter igen end det her for det gør SÅ ondt...

Anmeld

19. april 2011

Mamalou

Det er bestemt heller ikke rart ikke at vide hvad der sker - eller hvordan udsigterne er. Jeg håber det løser sig - med baby eller ej

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

Mamalou skriver:

Det er bestemt heller ikke rart ikke at vide hvad der sker - eller hvordan udsigterne er. Jeg håber det løser sig - med baby eller ej

hehe håber med baby

men mange tak skal du ha

Anmeld

19. april 2011

Vivian67

...........hvis du ikke vil have en baby lige med det samme kan jeg varmt anbefale en hormonspiral. Jeg havde de samme problemer som dig men efter at have fået en hormonspiral har jeg stort set ikke haft mens - det er noget af det bedste jeg nogen sinde har gjort

Den er godtnok lidt dyr, mener omkring kr. 1100 - men alle pengene værd.

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

Vivian67 skriver:

...........hvis du ikke vil have en baby lige med det samme kan jeg varmt anbefale en hormonspiral. Jeg havde de samme problemer som dig men efter at have fået en hormonspiral har jeg stort set ikke haft mens - det er noget af det bedste jeg nogen sinde har gjort

Den er godtnok lidt dyr, mener omkring kr. 1100 - men alle pengene værd.

har haft en... havde den i 3 måneder og blev simpelhen SÅ syg...

har efterfølgende fundet ud af at der er et stof i alle de der preventions ting der er som jeg ik kan tåle....

og har haft kobberspiral men den får jeg nellefeber af...

hyl stakkels lille mig... (har lige lidt ondt af mig selv)

Anmeld

19. april 2011

smlmea

Hvem pokker har bildt dig ind,der ikke er noget at gøre????

Selvfølgelig er der det,det er bestemt ikke normalt have mens hver 14.dag,du skal straks opsøge læge,og forlange at blive henvist til en gyn.

Vil lægen ikke det,så skifter du bare læge,for det der er simpelhent ikke i orden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.