Hvor er det dog sygt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

kamtok

Jeg er målløs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

sne190810

Nogle folk er bare hjernedøde.

..Apropos http://ekstrabladet.dk/112/article1540088.ece

Anmeld

18. april 2011

grinny

sne190810 skriver:

Nogle folk er bare hjernedøde.

..Apropos http://ekstrabladet.dk/112/article1540088.ece

Ja læste det godt lige 

- utroligt nogen kan gøre det imod et lille barn!

Anmeld

18. april 2011

sne190810

grinny skriver:

Ja læste det godt lige 

- utroligt nogen kan gøre det imod et lille barn!

Ja. Eller som det jo er her .. At lade nogle ANDRE gøre det mod sit EGET barn! WTF??

Så vidt jeg forstod det, var det hendes kæreste (ikke barnets bio far) som havde gjort det ........ Hvad gør man? Sidder man bare i sofaen og tænker "Ja, så kan hun sgu lære at høre efter?" 

Jeg forstår det ikke vold, og kommer slet aldrig til at forstå vold mod småbørn. Det gør mig rasende, så det kribler i mine fingre.

Anmeld

18. april 2011

grinny

sne190810 skriver:

Ja. Eller som det jo er her .. At lade nogle ANDRE gøre det mod sit EGET barn! WTF??

Så vidt jeg forstod det, var det hendes kæreste (ikke barnets bio far) som havde gjort det ........ Hvad gør man? Sidder man bare i sofaen og tænker "Ja, så kan hun sgu lære at høre efter?" 

Jeg forstår det ikke vold, og kommer slet aldrig til at forstå vold mod småbørn. Det gør mig rasende, så det kribler i mine fingre.

Hun havde vidst også været lidt med? Men det er så også ligemeget, det er stadig sygt!

Og ja, hvorfor? Har du hørt eller læst om en dreng som bliver kaldt baby P? 

- Han blev udsat for vold og det ene grundlag var, at han forstyrrede midt en fodboldkamp, så han fik tæsk indtil han ikke græd mere! Jeg har skrevet om ham og hans historie i engelsk og det er en tragisk historie 

Anmeld

18. april 2011

sne190810

grinny skriver:

Hun havde vidst også været lidt med? Men det er så også ligemeget, det er stadig sygt!

Og ja, hvorfor? Har du hørt eller læst om en dreng som bliver kaldt baby P? 

- Han blev udsat for vold og det ene grundlag var, at han forstyrrede midt en fodboldkamp, så han fik tæsk indtil han ikke græd mere! Jeg har skrevet om ham og hans historie i engelsk og det er en tragisk historie 

.....

Det løber mig koldt ned af ryggen bare dét at du skriver det!

ØV, folk er bare nogle svin. Jeg kan ikke engang holde ud at læse/skrive om det, fordi kan slet ikke forstå det oppe i mit hoved. Tænker altid "Det er løgn, for det kan man jo ikke. Som om man kan slå, ruske, spytte, sparke, smide sådan en lille forsvarsløst person. Det er jo kun på film"

Men sådan tænker jeg nu efterhånden om RIGTIG mange ting .. At det da kun kan ske på film. Fordi det er så uvirkeligt. Lige så vel som at folk render og skyder hinanden stort set hver dag. I Danmark.Vores lille bitte Danmark.

It's a sick world! Puha, der kom jeg lige med en længere smøre ..

Anmeld

18. april 2011

Isabella_mor

ej jeg faldt godt over artilken for lidt siden og jeg blev virkelig foraget.. 

er der nogle andre af jer forældre herinde med børn med en anden hudfarve der har været udsat for den slags. hvis der er, så burde det næsten komme frem sammen med denne sag så der kommer lidt lys på det... 

det er eddermame flovt syntes jeg...!!! især fordi at det er sgu bare et uskyldigt barn på 2 år... 

Anmeld

18. april 2011

grinny

sne190810 skriver:

.....

Det løber mig koldt ned af ryggen bare dét at du skriver det!

ØV, folk er bare nogle svin. Jeg kan ikke engang holde ud at læse/skrive om det, fordi kan slet ikke forstå det oppe i mit hoved. Tænker altid "Det er løgn, for det kan man jo ikke. Som om man kan slå, ruske, spytte, sparke, smide sådan en lille forsvarsløst person. Det er jo kun på film"

Men sådan tænker jeg nu efterhånden om RIGTIG mange ting .. At det da kun kan ske på film. Fordi det er så uvirkeligt. Lige så vel som at folk render og skyder hinanden stort set hver dag. I Danmark.Vores lille bitte Danmark.

It's a sick world! Puha, der kom jeg lige med en længere smøre ..

For mig var det også kun ting der skete på film eller i USA, men hurtigt kom det også til Danmark - det er jo noget vi opdager hver dag nu

Anmeld

19. april 2011

Mi

RYSTENDE

Anmeld

19. april 2011

TbCp

Nej nej nej... jeg bliver RASENDE Hvad fanden er det for en opførsel!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.