Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Ja. heldigvis - hvis man kan sige det - har barnet ikke forstået hvad de har sagt. Men der er da ikke noget at sige til at racisme starter tidligere, jeg mener små børn er jo også begyndt at kalde andre for skældsord, men det er jo selvfølgelig også klart hvis de hører en mor eller far råbe det der!
Ja.
heldigvis - hvis man kan sige det - har barnet ikke forstået hvad de har sagt.
Men der er da ikke noget at sige til at racisme starter tidligere, jeg mener små børn er jo også begyndt at kalde andre for skældsord, men det er jo selvfølgelig også klart hvis de hører en mor eller far råbe det der!
ja kan lige se for mig hvilken opdragelse deres børn får, med sådan nogle forældre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FØJ,- hvor er det ubehagelig dårlig stil.
Håber fandeme der sidder nogle gutter derude et sted med rigtig dårlig smag i munden, og græmmer sig.
.. Selvom jeg har bange anelser om at det ikke rør dem en pind!
Vingummien skriver: ja kan lige se for mig hvilken opdragelse deres børn får, med sådan nogle forældre
Jepper.
Uden at sige for meget kan jeg fortælle at jeg har oplevet racisme da jeg arbejdede i en børnehave - det er altså meget tidligt at starte
sne190810 skriver: FØJ,- hvor er det ubehagelig dårlig stil. Håber fandeme der sidder nogle gutter derude et sted med rigtig dårlig smag i munden, og græmmer sig. .. Selvom jeg har bange anelser om at det ikke rør dem en pind!
Jeg tror desværre også at de er skide ligeglade og de har helt sikkert fortalt historien videre - som en joke!
grinny skriver: Jepper. Uden at sige for meget kan jeg fortælle at jeg har oplevet racisme da jeg arbejdede i en børnehave - det er altså meget tidligt at starte
Ja det er så, men kan godt se det her hvor jeg bor. Sikke et sprog de små på vejen kan have min søn går i en vuggestue hvor der er flest med anden baggrund end dansk, så jeg håber ikke han bliver sådan. Selfølgelig vil han lære ordene, men hvis jeg fandt ud af han brugte dem groft når han blev ældre så vil der være skideballe.
grinny skriver: Jeg tror desværre også at de er skide ligeglade og de har helt sikkert fortalt historien videre - som en joke!
Præcis.
ØV, hvor ville jeg bare skyde mig selv hvis jeg mit barn nogensinde opførte sig sådan ..
Ikke at jeg tror det, for ved ikke helt hvor det skulle komme fra
Vingummien skriver: Ja det er så, men kan godt se det her hvor jeg bor. Sikke et sprog de små på vejen kan have min søn går i en vuggestue hvor der er flest med anden baggrund end dansk, så jeg håber ikke han bliver sådan. Selfølgelig vil han lære ordene, men hvis jeg fandt ud af han brugte dem groft når han blev ældre så vil der være skideballe.
Mine børn skal også opdrages med at det er okay at have forskellige hudfarve men at alle mennesker er mennesker man skal respektere - sådan er jeg selv opdraget.
sådan en idiot...
sne190810 skriver: Præcis. ØV, hvor ville jeg bare skyde mig selv hvis jeg mit barn nogensinde opførte sig sådan .. Ikke at jeg tror det, for ved ikke helt hvor det skulle komme fra
Håber heller ikke at mine børn kommer til at opfører sig sådan - så skal der i hvert fald snakkes!
grinny skriver: Mine børn skal også opdrages med at det er okay at have forskellige hudfarve men at alle mennesker er mennesker man skal respektere - sådan er jeg selv opdraget.
Nemlig Det er jo sådan det skal være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128