Det siges nu at Amalie er flyttet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Mor til Mike

Jeg ved ikke om der er oprettet en debat med dette emne i forvejen. Men nu opretter jeg en alligevel.

Det skulle siges, læste jeg inde på tv3's tekst tv, at Amalie nu har pakket alle sine ting, smidt nøglen i postkassen og er flyttet hjem til sin mor.

Hvor meget af alt dette tror i på?

Personligt tror jeg ikke på alt det med SE & HØR betaler alt igen. Jeg tror det er alvor, men tror så også Amalie er så dum at gå tilbage til Peter igen senere hen.

Der står pr-stunt med stor fed skrift på det. Hvorfor ville tv3 gå ind og betale SÅ mange penge på et bryllup hvor der allerede i forvejen var knas i det, og dagene op til brylluppet var de rimelige usikre på hinanden og deres valg. Underligt nok, at præcis 40 dage efter ender det i vold og mishandling. Det er kun for at blæse amalie op, så hun bliver mere kendt end hun allerede er i forvejen. Er rimelig sikker på at det er aftalt spil. Det er alt for blæst op, og hvis der virkelig var sket alle de her ting, ville peter nok ikke længere gå rundt udenfor tremmer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

CamillaValby

TinaPina skriver:

Jeg tror det er en meget fuld Amalie der har snakket med en dramaqueen og medieliderlig mor og så er det endt her.

Mor ringer til pressen før hun tager sig af Amalie,
Der er ingen synlige skader på Amalie på trods af "grov vold"
Politiet har endnu ikke sigtet Peter.

Jeg tror mere på Peter end de 2 andre.

Anmeld

21. april 2011

Simon's moar <3

benjamins'mor skriver:

En skam han ikke er herinde så vi kunne få svar på det spørgsmål.

Ja, men han  er vel nok på facebook eller twitter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.