Det siges nu at Amalie er flyttet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.845 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Benjamins'mor

Jeg ved ikke om der er oprettet en debat med dette emne i forvejen. Men nu opretter jeg en alligevel.

Det skulle siges, læste jeg inde på tv3's tekst tv, at Amalie nu har pakket alle sine ting, smidt nøglen i postkassen og er flyttet hjem til sin mor.

Hvor meget af alt dette tror i på?

Personligt tror jeg ikke på alt det med SE & HØR betaler alt igen. Jeg tror det er alvor, men tror så også Amalie er så dum at gå tilbage til Peter igen senere hen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Ina33

Jeg sluger det hele råt, jeg tror ikke på at de ville lyve om den slags. Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle være sandt?

jeg ved godt at de begge gerne vil ses i medierne, men jeg tror dog stadig ikke at de ville lyve om dette.

Der udover er der jo flere vidner, der også har udtalt sig.

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

læste et sted at der ikke var én eneste skramme at se på amalie,  

hvis det er fusk og hun bare har ´meldt ham ja så burde hun skamme sig noget så grusomt,,,

men man ved ikke hvad der er sandt mere

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Der er en laaaaaaaaaaang tråd her, hvor der er skrevet meget og linket til en masse forskelligt løbende:

https://www.baby.dk/debat/103215pi1/ordet-er-frit/peter-har-banket-amalie-i-nat-iflg--ekstrabladet.aspx

Anmeld

18. april 2011

Simon's moar <3

benjamins'mor skriver:

Jeg ved ikke om der er oprettet en debat med dette emne i forvejen. Men nu opretter jeg en alligevel.

Det skulle siges, læste jeg inde på tv3's tekst tv, at Amalie nu har pakket alle sine ting, smidt nøglen i postkassen og er flyttet hjem til sin mor.

Hvor meget af alt dette tror i på?

Personligt tror jeg ikke på alt det med SE & HØR betaler alt igen. Jeg tror det er alvor, men tror så også Amalie er så dum at gå tilbage til Peter igen senere hen.

Aner virkelig ikk om man kan tro på det.. Men læste så på MSN Starlounge, at Peter tidligere er dømt for vold (i 2008), så man ved sku aldrig..

På en måde, tror jeg faktisk godt han ku finde på det.. Måske fordi han er jaloux over at hun får SÅ meget mere tv tid end ham..

Og hva sker der lige for navnet på hans sandwich bar? Ulvens smørrebrød og bagels?!

Anmeld

18. april 2011

TinaPina

Jeg tror det er en meget fuld Amalie der har snakket med en dramaqueen og medieliderlig mor og så er det endt her.

Mor ringer til pressen før hun tager sig af Amalie,
Der er ingen synlige skader på Amalie på trods af "grov vold"
Politiet har endnu ikke sigtet Peter.

Jeg tror mere på Peter end de 2 andre.

Anmeld

19. april 2011

Benjamins'mor

Simon's moar <3 skriver:

Aner virkelig ikk om man kan tro på det.. Men læste så på MSN Starlounge, at Peter tidligere er dømt for vold (i 2008), så man ved sku aldrig..

På en måde, tror jeg faktisk godt han ku finde på det.. Måske fordi han er jaloux over at hun får SÅ meget mere tv tid end ham..

Og hva sker der lige for navnet på hans sandwich bar? Ulvens smørrebrød og bagels?!

Okay, det med dommen vidste jeg så ikke.

Okay, det var da et sært navn til en sandwich bar.

Anmeld

19. april 2011

Mi

Ulvens smørrebrød og bagels???!!!????!!!! Hvad i alverden har manden dog tænkt på????

Anmeld

19. april 2011

Simon's moar <3

Mi skriver:

Ulvens smørrebrød og bagels???!!!????!!!! Hvad i alverden har manden dog tænkt på????

Ja, det ville jeg også gerne vide!

Anmeld

20. april 2011

Benjamins'mor

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det ville jeg også gerne vide!

En skam han ikke er herinde så vi kunne få svar på det spørgsmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.