Terminsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.135 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano, da det hele er tys tys endnu

Jeg er gravid  og er af min læge sendt til terminsscanning, da min cyklus er enorm ustabil, så det er svært at regne med den normale (hoved)udregning. Har tid i morgen, men tror ikke selv, jeg er meget længere henne end 6+. 

Men hvordan foregår sådan en scanning? Det er vel for tidligt at scanne udenpå maven, så det er vel ind gennem skeden? Har ikke prøvet det før, så hvordan blev I scannet, jer der fik terminsscanning? 

(Kan desværre ikke lade andre skrive ano, da jeg ikke er plusmedlem, men håber nogen har lyst til at svare alligevel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

twinny

aner ikk hvordan det foregår...

Men ville ikk smutte uden at sige hjertelig tillykke med den lille spir i maven.....

Anmeld

18. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg er gravid  og er af min læge sendt til terminsscanning, da min cyklus er enorm ustabil, så det er svært at regne med den normale (hoved)udregning. Har tid i morgen, men tror ikke selv, jeg er meget længere henne end 6+. 

Men hvordan foregår sådan en scanning? Det er vel for tidligt at scanne udenpå maven, så det er vel ind gennem skeden? Har ikke prøvet det før, så hvordan blev I scannet, jer der fik terminsscanning? 

(Kan desværre ikke lade andre skrive ano, da jeg ikke er plusmedlem, men håber nogen har lyst til at svare alligevel)

Invendigt .. det gjorde jeg i hvert fald til min tryghedscanning

Anmeld

18. april 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Jep, det er gennem skeden. 

Tillykke!!

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

ok, tak for svar. Så er jeg da forberedt på, at jeg skal op og sprede ben. Bliver spændende at finde ud af termin allerede. Lægen sagde at termin beregning ved den scanning er lige så  sikker som ved nf.

Anmeld

18. april 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Først stort tillykke!

Jeg blev scannet udvendigt, så man kan vist begge.

Anmeld

18. april 2011

Filippa & Liva

Det er forskelligt om man bliver scannet udvendigt eller indvendigt, jeg blev scannet udvendigt..

Anmeld

18. april 2011

sne190810

Anonym skriver:

ok, tak for svar. Så er jeg da forberedt på, at jeg skal op og sprede ben. Bliver spændende at finde ud af termin allerede. Lægen sagde at termin beregning ved den scanning er lige så  sikker som ved nf.

Arh og dog.

Jeg var oppe til en terminsberegnende scanning (hedder dét det? hehe) ligesom dig, og der viste den at jeg var 8uger henne. Der sagde damen at termin var 22. august.

Da jeg kom op til NF, rykkede scanningsdamen så terminen til 18. august.

Slimproppen røg d. 18 og begyndte at få småveer om aftenen/natten, og det endte med at jeg fødte min datter d. 19. august   

Anmeld

18. april 2011

_-Kathrine-_

Jeg blev først scannet udenpå og bagefter indvendig - det var nemmest at se  indvendig så tidligt..

Anmeld

18. april 2011

sne190810

...Og jeg blev scannet indvendig til terminsscanningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.