Intimbarbering og graviditet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Sitrani

Anjamichell skriver:

Det er jeg og jeg er i uge 28!!

jeg er også selv ret stor nu (tjek billede), men hvis jeg anstrenger mig kan jeg liiiige titte derned... haha... men ellers bliver det blinde-barbering for mit vedkommende!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Darling<3

Anjamichell skriver:

NO WAY!!!

De par uger tager i skam ikke skade af Hehe..

Kender det ikke lige selv, er hverken gravid eller for tyk til at kunne se noget Hehe..

Anmeld

18. april 2011

celkt

har nu igennem tre graviditeter lært at føle mig vej frem dernede... hvilket jo så vil sige, at jeg ikke nødvendigvis behøves at se mig vej frem mere... hihi

Ej, det er megatræls, især til sidst, hvor man næsten ikke kan nå ordentligt dernede når man står op...

Men jeg skal ikke have noget af at komme ind for at føde uden at være velsoigneret forneden, det kunne jeg godt nok ikke tænke mig... så vil jeg alligevel hellere be' manden om hjælp, jeg tror endda han ville syntes det var underholdende....

Anmeld

18. april 2011

NinaNymannMadsen

ja det er sku ikke lige det der høre bedst sammen. kan huske hvordan det var sidt og ser bestemt ikke frem til det den her gang heller da.

sidst det mærked jeg bare frem og tog det så godt jeg nu kunne.

og nu der bare lige så snart der er bare lidt der skal af så kommer det af med det samme for så ved ejg da jeg når at tage det. tror også at i sidste ende spørg jeg nok manden om hjælp hvis det bliver helt galt da. ellers mærker jeg bare frem og håber på det bedste resultat. har intet spejl der lige er i højde til jeg kan se der ned og har ikk noget håndholdt spejl jeg kan bruge.

Anmeld

18. april 2011

Hailiesmom11

Jeg synes også det er en pestilens at skulle ordne det, jeg gider snart ikke længere men gør det for mandens skyld og så for at føle mig lidt lækker selvom jeg ligner en elefant  er i uge 33+1 nu og har ikke kunnet se derned meget længe...

Anmeld

18. april 2011

Zibi_84

Anjamichell skriver:

Ja og jeg har ikk nogen mand der kan gøre det!!!!!

Gør mig ondt! Men når alt kommer til alt, så klare vi kvinder mange ting bedst selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.