Intimbarbering og graviditet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.338 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. april 2011

anjamichell@gmail.com

Arg!! Det passer jo bare slet ikk sammen altså!! Jeg har været i bad for ikk så længe siden og intimbarnberede mig... Det er jo nærmest umuligt når mmmman ikk kan se derned.. Man kan jo kun fornemme hvad man laver eller se det i et spejl!! Iiihh.........................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Zibi_84

Jeg er i uge 31, og da vi for en uge siden var på Gran Canaria, var jeg nød til at bede min ligtopfyldende mand om at skrave det værste af hehe...Kunne simplethen ikke selv se fru Nielsen for maven

Anmeld

18. april 2011

Saram

Anjamichell skriver:

Arg!! Det passer jo bare slet ikk sammen altså!! Jeg har været i bad for ikk så længe siden og intimbarnberede mig... Det er jo nærmest umuligt når mmmman ikk kan se derned.. Man kan jo kun fornemme hvad man laver eller se det i et spejl!! Iiihh.........................

Hahaha, kan kun give dig ret, det er faktisk super irreterende ! Bliver også irreteret over det hver gang jeg skal barbere mig for det er jo næsten umuligt at få det gjort, bare nogenlunde ordenligt. q: Haha.. Så føler man sig pludselig tyk !

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Hahah, kunne ikke lade være med at grine!

Kan lige se det for mig

Anmeld

18. april 2011

Saram

Zibi_84 skriver:

Jeg er i uge 31, og da vi for en uge siden var på Gran Canaria, var jeg nød til at bede min ligtopfyldende mand om at skrave det værste af hehe...Kunne simplethen ikke selv se fru Nielsen for maven

Haha, ej hvor godt.

Anmeld

18. april 2011

Darling<3

Zibi_84 skriver:

Undskyld - men hahahaha... I må lade håret gro, indtil den lille er ude

Anmeld

18. april 2011

Sitrani

hahaha... ja, det er sgu ikke det nemmeste, men indtil videre går det! og er i uge 30 nu... (29+2) Meeeeen det er ret så besværligt.... kan lige forstille mig det, når man sådan RIGTIG er blevet kæmpe-enorm...

Anmeld

18. april 2011

anjamichell@gmail.com

Honnie's Wife:) skriver:

Undskyld - men hahahaha... I må lade håret gro, indtil den lille er ude

NO WAY!!!

Anmeld

18. april 2011

anjamichell@gmail.com

STN skriver:

hahaha... ja, det er sgu ikke det nemmeste, men indtil videre går det! og er i uge 30 nu... (29+2) Meeeeen det er ret så besværligt.... kan lige forstille mig det, når man sådan RIGTIG er blevet kæmpe-enorm...

Det er jeg og jeg er i uge 28!!

Anmeld

18. april 2011

anjamichell@gmail.com

Zibi_84 skriver:

Ja og jeg har ikk nogen mand der kan gøre det!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.