beskriv jeres drømme bryllup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

sidder lige og dagdrømmer

- min egen lille drøm. ( hvis vi ligepludselig havde en masse penge )

På min kærestes polterarbend skulle han på jyllandsringen og have lov til at kører så meget race at han blev træt af det. Jeg selv ville rigtig gerne i sådan noget spa bad med de nærmeste tøser.

selve kjolen skal ikke være for enkel, men heller ikke for meget.

Det skal selvfølgelig være i kirken, vielsen foregår, og så skal vi køre derfra i kæresten rallybil, eller på motorcykel.

stedet for selve festen er jeg lidt usikker på, men der skal være pyntet flot op med blomster og div.

mad: forret: tarteletter. hovedret: noget lækkert oksekød. dessert: IS

bagefter skal være være kaffe, kage, kiksebord, og frugt.

og en masse hygge

Sidebemærkning

Brudekjole og motorcykel, hmm er lidt om hvordan det lige skal forgå, hehe.

Men noget der minder om dit. Men jeg vil bare skifte kjole efter brudevalsen, hehe. Sådan er rød tætsiddende en (skal self lige tabe mig en 20-25 kg minimum først, hehe).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Maddox

Misselbek skriver:

Min kjole skulle være en Cinderella af Alfred Angelo.

Vores vielse skulle holdes på et bjerg i udlandet, med udsigt over vandet, hvor der er pyntet op med tusindvis af blomster. 

Selve festen skulle foregå på et slot, hvor der var pyntet op med blomster og sterinlys, i blå og lyserøde farver. 

Maden skulle nok være hummer, østers, og noget kobekød. (samt salat og andet godt..) 

Bagefter skal der være isdessert - kage, kaffe, te, og chokolade selvfølgelig.

Og så om aftenen skulle vi blive hentet i en limousine hvor vi så bliver kørt til lufthavnen og så videre til vores bryllupsrejse

Ihhh.. hvor ville jeg også gerne giftes i en Alfred Angelo

Mit drømmebryllup vil være på en eksotisk strand, hvor bare den nærmeste familie og de bedste venner er med. Med efterfølgende middag og fest i de smukke eksotiske omgivelser

Min kæreste har været gift før og ønsker ikke at blive gift i en kirke igen. Han siger dog at han ville gøre det for min skyld, hvis det er min drøm og vi engang skal giftes  Men kirken har heldigvis aldrig spillet en særlig stor rolle i mine bryllupsdrømme..

Men glæder mig til engang at være prinsesse for en dag

Anmeld

19. april 2011

Anette&Sophia

metteswn skriver:

det har du helt ret i, men hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om det skal jeg jo enten vente mange år eller satse på en af os får erstatning pga. vores arbejdsskader, så tænker lidt at det nok ikke er helt realistisk at jeg gider vente så længe med at starte projektbaby :b

ja okay
- men nogle af tingene skal nok gå i opfyldelse

Anmeld

19. april 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Sidebemærkning

Brudekjole og motorcykel, hmm er lidt om hvordan det lige skal forgå, hehe.

Men noget der minder om dit. Men jeg vil bare skifte kjole efter brudevalsen, hehe. Sådan er rød tætsiddende en (skal self lige tabe mig en 20-25 kg minimum først, hehe).

jeg finder nok på noget

Anmeld

19. april 2011

mn

anetteb skriver:

ja okay
- men nogle af tingene skal nok gå i opfyldelse

man kan da altid håbe og drømme om det

Anmeld

19. april 2011

sarahb

I central park New York, mig mi mand og vores børn og så lige en nanny Måske i form af en go veninde eller noget.
Dem der vil tage turen må meget gerne komme..
Ellers er det bare i en lækker kæmpe kjole og så bare på græsset eller måske på en af klipperne ud til søen og så skal der være picknik og taget billeder på de personlige bænke og broer i parken.

Anmeld

20. april 2011

Lou87

Åhhh ja, de drømme der..
.. hvis man havde pengene var der jo virkeligt ingen grænser!
Og så ville jeg da gerne invitere alle gæster et varmt sted hen så jeg kunne blive viet på en strand.. Synes altid det har set så romantisk ud Men lille Danmark tvivler jeg på ville give en lovning på dette kunne lade sig gøre

ELLERS: En stor flot hvid prinsesse kjole til mig! (shit hvor jeg dog bare glæder mig til og ska prøve kjoler.. skal prøve mindst 100 ) Med stram overdel og kæmpe klokke agtig puf forneden..
Manden skal være i sandfarvet jakkesæt, da jeg vil giftes om sommeren.. Og jeg synes det er flottest! (heldigvis protesterer han ikke og VIL ha sort..hehe) Vi skal køre til og fra kirke i limo eller amerikaner tror jeg.. Og skal ha specieldesignet ringe af min kusine som er guldsmed.. Og ja hvis vejret igen gider holde her i danmark vil jeg gerne holde udendørs bryllup i store flotte hvide party telte med en maaaassse flot pynt og blomster i lilla nuancer (ynlingsfarve).. måske lidt koral.. ja... hehe.
Og runde borde... det er skide flot..
HOV og vi skal ha taget masser professionelle fotograf billeder til evigt minde... elsker billeder!
Der skal være et live band der kan spille lidt af hvert..
Og ja så en masse god mad, 3 eller 4 retters.. og en stooor flot kage! (med massser chokolade indeni, mums) Og ja så bare en herlig aften.. Og når den er slut, så er der barnepige på og vi overnatter lige i en luxus brudesuite eller lign og rejser dagen efter på bryllupsrejse til et eller andet fantastisk sted en uge!
Og håber på en masse fantastiske indslag og lign fra gæsterne, der skal videooptages og sådan...

IHHHHH jeg vil giftes nu!!

Anmeld

20. april 2011

Lunae

Mit drømmebryllup:

Polterabend: hygge med tøserne, wellness og forkælelse efterfulgt af god mad, vin og drinks! Hvis der skulle være noget grænseoverskridende, så enten stripper eller bungeejump eller noget

Jeg vil gerne have en enkel kjole uden for meget pynt! Intet slør, men med blomster i håret

Jeg ønsker at blive viet i naturen, eventuelt i en smuk rosenhave eller noget! Så ville jeg holde festen på en romantisk lokation, såsom en gammel kro - super idyllisk og uformelt!

Menuen skal være noget virkelig lækker - jeg er vild med god mad! Noget lækkert fisk til forret, dyrt kød til hovedret og så en lækker frisk dessert!

Alle traditioner må gerne følges, da jeg synes det kunne være så hyggeligt!

Og nåh ja, det vigtigste! Jeg vil have MADS LANGER til at spille - elsker ham og hans musik

Anmeld

20. april 2011

4xGreve

En hurtig tur på rådhuset også en god lang ferie et meget varmt og romantisk sted gerne med ungerne... (ingen fest og ingen familie (udover vores lille pige) bare vores dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.