beskriv jeres drømme bryllup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anette&Sophia

sidder lige og dagdrømmer

- min egen lille drøm. ( hvis vi ligepludselig havde en masse penge )

På min kærestes polterarbend skulle han på jyllandsringen og have lov til at kører så meget race at han blev træt af det. Jeg selv ville rigtig gerne i sådan noget spa bad med de nærmeste tøser.

selve kjolen skal ikke være for enkel, men heller ikke for meget.

Det skal selvfølgelig være i kirken, vielsen foregår, og så skal vi køre derfra i kæresten rallybil, eller på motorcykel.

stedet for selve festen er jeg lidt usikker på, men der skal være pyntet flot op med blomster og div.

mad: forret: tarteletter. hovedret: noget lækkert oksekød. dessert: IS

bagefter skal være være kaffe, kage, kiksebord, og frugt.

og en masse hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

celkt

hehe... jeg er nok lidt anderledes...

men jeg har den holdning, at hvidt bryllup, det hører til mens man er ung og ikke har fået børn sammen, alene af den grund, at det hvide repræsenterer uskyld. Jeg evd godt, at det er en gammel, afdød tradition, men det er nu engang sådan jeg har det.

Så hvis jeg på et eller andet tidspunkt skulle giftes igen, (hvilket jeg ikke tror jeg skal, men hvem ved...) så skulle det være noget anderledes...

Selve vielsen skulle foregå på rådhuset, måske nogen dage i forvejen, da det ikke er vigtigt.

Men så den højtidelige part, måske et bryllup i en skovlysning, med blomsterkranse og lange enkle kjoler. Måske ikke ligefrem robin hood tema, men lidt derhen ad. Få en man holder af til at holde en tale for en, og erklære os for ægtefolk at være, og så fejre dagen og aftenen med god mad og levende musik, bål og kulørte papirlamper mellem træerne...

sådan kunne jeg godt tænke mig det...

Anmeld

18. april 2011

Mor til Mike

anetteb skriver:

På min kærestes polterarbend skulle han på jyllandsringen og have lov til at kører så meget race at han blev træt af det. Jeg selv ville rigtig gerne i sådan noget spa bad med de nærmeste tøser.

Det skal selvfølgelig være i kirken, vielsen foregår, og så skal vi køre derfra i kæresten rallybil, eller på motorcykel.

stedet for selve festen er jeg lidt usikker på, men der skal være pyntet flot op med blomster og div.

og en masse hygge

Min kjole skulle være en Cinderella af Alfred Angelo.

Vores vielse skulle holdes på et bjerg i udlandet, med udsigt over vandet, hvor der er pyntet op med tusindvis af blomster. 

Selve festen skulle foregå på et slot, hvor der var pyntet op med blomster og sterinlys, i blå og lyserøde farver. 

Maden skulle nok være hummer, østers, og noget kobekød. (samt salat og andet godt..) 

Bagefter skal der være isdessert - kage, kaffe, te, og chokolade selvfølgelig.

Og så om aftenen skulle vi blive hentet i en limousine hvor vi så bliver kørt til lufthavnen og så videre til vores bryllupsrejse

Anmeld

18. april 2011

Hailiesmom11

Mit drømmebryllup skulle foregå på det slot som min kæreste er helt vild med, så skulle det være drømmekjolen jeg har i hovedet, lækker mad og en rigtig flot kage. Jeg har ikke de vilde drømme bare jeg får ham jeg elsker

Anmeld

18. april 2011

Mary

Vi er gift, min mand og jeg, men har en kirkelig velsignelse til gode, og den får vi en nok en dag. 

Jeg drømmer om et efterårsbryllup  Vielsen skal foregå i vores gamle landsbykirke hvor alle tre unger er døbt. Det betyder meget for mig at det bliver i den kirke. Hvis jeg havde frit valg på alle hylder, ville jeg vælge en præst fra Viby. Han var præst i min barndomskirke, hvor jeg selv er konfirmeret. Er ikke vokset op i en kristen familie, men der er alligevel noget der som altid har tiltrukket mig 

Festen skulle holdes i den smukkeste natur herude på Røsnæs (ved Kalundborg), på en restaurant som ligger med udsigtet til Sejerøbugten og kattegat på den anden side. Den ligger lige midt i naturen med skoven, en naturskole og vandet. Det er helt fantastisk! Festen skal ikke være alt for højtidelig, men gerne traditionel, evt. udendørs i et flot oppyntet telt så man rigtig kunne fo udbytte at den fantastiske natur herude. Jeg har nok lidt svært ved det her midtpunkts-noget, men det hører jo med til sådan en dag 

Og i og med det er et efterårsbryllup, så skal der være flot med gule, røde og brune træer over det hele og solen som skinner 

Anmeld

18. april 2011

Lillefe

Ja hvis jeg engang skal giftes (som jeg snart ikke tror på mere *G*)efter at have været sammen med min kæreste i ni år og to børn.. så ved jeg ikke rigtigt omd et bliver til det.. for ved ikke helt om jeg syntes jeg vil bruge for mange penge på det.

Men hvis jeg havde en masse penge, så ville det nok være lidt anderledes,  så ville det blive en lysergrøn cletics kjole! og så i en skov... ud over dette ville jeg godt have nogle speciel designede ringe muligvis med celtics tegn på. Og så festen skulle det være bare hygge med familien om det er beboere huset eller hva betyder ikke det store for mig.. det vigtigste er kjolen og ringene + hyggen self

Anmeld

18. april 2011

mn

og en masse hygge

min drøm: er at blive gift i en hvid kjole med møster på overdelen, overdeln skal være corsage og det nederste skal være ekstremt puf som en prinsesse, derudover skal jeg have langt slør og strømpebånd og kæresten skal få lavet en kæmpe buket til mig. datoen skal være d. 19 som er vores månedesdag og vores begge lykketal. vi skal giftes i den smukke gamle kirke som vi hører til, da jeg er ret kristen. så vil jeg gerne hentes i hestevogn. vil gerne holde det på Vejlefjord centeret, da jeg også holdte min komf. der og følte mig som en prinsesse den gang eller det der sted ude midt i skoven oppe omkring århus, hvor der ligger en mølle. i forhold til mad er vi enige om en bryllupskage og tarteletter, resten får min madglade kæreste lov at bestemme om mad der skal self. være musik og vi skal danse brudevals. om natten skal vi sove på hotel og jeg skal have fået fjernet prævention dagen inden, så vi kan starte projektbaby på den fantastiske nat men tvivler på jeg får opfyldt noget af det :b

Anmeld

18. april 2011

Anette&Sophia

metteswn skriver:

min drøm: er at blive gift i en hvid kjole med møster på overdelen, overdeln skal være corsage og det nederste skal være ekstremt puf som en prinsesse, derudover skal jeg have langt slør og strømpebånd og kæresten skal få lavet en kæmpe buket til mig. datoen skal være d. 19 som er vores månedesdag og vores begge lykketal. vi skal giftes i den smukke gamle kirke som vi hører til, da jeg er ret kristen. så vil jeg gerne hentes i hestevogn. vil gerne holde det på Vejlefjord centeret, da jeg også holdte min komf. der og følte mig som en prinsesse den gang eller det der sted ude midt i skoven oppe omkring århus, hvor der ligger en mølle. i forhold til mad er vi enige om en bryllupskage og tarteletter, resten får min madglade kæreste lov at bestemme om mad der skal self. være musik og vi skal danse brudevals. om natten skal vi sove på hotel og jeg skal have fået fjernet prævention dagen inden, så vi kan starte projektbaby på den fantastiske nat men tvivler på jeg får opfyldt noget af det :b

intet er umuligt
det er sjovt at i har månedsdag d. 19, det har vi også

Anmeld

18. april 2011

LISBETH:-)

celkt skriver:

hehe... jeg er nok lidt anderledes...

men jeg har den holdning, at hvidt bryllup, det hører til mens man er ung og ikke har fået børn sammen, alene af den grund, at det hvide repræsenterer uskyld. Jeg evd godt, at det er en gammel, afdød tradition, men det er nu engang sådan jeg har det.

Så hvis jeg på et eller andet tidspunkt skulle giftes igen, (hvilket jeg ikke tror jeg skal, men hvem ved...) så skulle det være noget anderledes...

Selve vielsen skulle foregå på rådhuset, måske nogen dage i forvejen, da det ikke er vigtigt.

Men så den højtidelige part, måske et bryllup i en skovlysning, med blomsterkranse og lange enkle kjoler. Måske ikke ligefrem robin hood tema, men lidt derhen ad. Få en man holder af til at holde en tale for en, og erklære os for ægtefolk at være, og så fejre dagen og aftenen med god mad og levende musik, bål og kulørte papirlamper mellem træerne...

sådan kunne jeg godt tænke mig det...

Og det bryllup ville jeg gerne med til. Lyder helt perfekt!

Anmeld

18. april 2011

mn

anetteb skriver:

intet er umuligt
det er sjovt at i har månedsdag d. 19, det har vi også

det har du helt ret i, men hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om det skal jeg jo enten vente mange år eller satse på en af os får erstatning pga. vores arbejdsskader, så tænker lidt at det nok ikke er helt realistisk at jeg gider vente så længe med at starte projektbaby :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.