aftenens menu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

katrine7

Nu vil jeg også grille! Har ingen anelse om hvad vi skal ha, har været på job, så har ikke fået forberedt noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

.....

Krebinetter, kartoffler og bernaise sovs, MUMS , og evt. agurk staver ved siden af

Anmeld

18. april 2011

NinaNymannMadsen

Gittemor09 skriver:

vi skal have koteletter i fad m. ris Mmm...

er nu ikke personligt så meget for at grille da jeg er meget kødkræsen... så hvis jeg griller er det kun pølser og hjemmelavet kartoffelsalat jeg spiser... hahaha

det er nu også rigtig lækkert.

elsker at grille men nu er jeg vant til gril også mine forældre er campister så har jo været vant til forskelligt kød hver dag der blev grillet om sommeren når vi var afsted på camping

Anmeld

18. april 2011

NinaNymannMadsen

katrine7 skriver:

Nu vil jeg også grille! Har ingen anelse om hvad vi skal ha, har været på job, så har ikke fået forberedt noget

årh øv da... håber du finder på noget så.

Anmeld

18. april 2011

NinaNymannMadsen

Mut skriver:

Krebinetter, kartoffler og bernaise sovs, MUMS , og evt. agurk staver ved siden af

det er også lækkert da.

Anmeld

18. april 2011

katrine7

Astasmor skriver:

årh øv da... håber du finder på noget så.

Tror lige jeg overtaler manden til at starte grillen - den er med gas, så det tager ingen tid at varme op i

Anmeld

18. april 2011

NinaNymannMadsen

katrine7 skriver:

Tror lige jeg overtaler manden til at starte grillen - den er med gas, så det tager ingen tid at varme op i

nej det tager ikk lang tid så. vores er en kuldgril så det tager lidt tid jo lige at få den igang. men tror den er ved at være der nu.

Anmeld

18. april 2011

Gittemor09

Astasmor skriver:

det er nu også rigtig lækkert.

elsker at grille men nu er jeg vant til gril også mine forældre er campister så har jo været vant til forskelligt kød hver dag der blev grillet om sommeren når vi var afsted på camping

har også altid elsket kød, men efter jeg er blevet gravid og har fået sofie er jeg bare blevet utroligt kødkræsen synes ellers selv det er rigtig hyggeligt....

men mad på bål er jeg heller ikke modstander af det smager bare så meget af natur

Anmeld

18. april 2011

NinaNymannMadsen

Gittemor09 skriver:

har også altid elsket kød, men efter jeg er blevet gravid og har fået sofie er jeg bare blevet utroligt kødkræsen synes ellers selv det er rigtig hyggeligt....

men mad på bål er jeg heller ikke modstander af det smager bare så meget af natur

ja det er utroligt hvad en graviditet kan gøre ved en.

Anmeld

18. april 2011

Gittemor09

Astasmor skriver:

ja det er utroligt hvad en graviditet kan gøre ved en.

ja, det er det... det er lige ærgeligt.. men til gengæld har man da også fået noget godt ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.