Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
9510 skriver: Også mig;-)
Også mig;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astasmor skriver: ja hvad står aftenens menu på hos jer.?her skal vi grille en flankesteak, nogen bøffer, pølser, en lækker lækker tomat salat. og så er der katoffelsalat til også da. mums siger jeg bare.
ja hvad står aftenens menu på hos jer.?her skal vi grille en flankesteak, nogen bøffer, pølser, en lækker lækker tomat salat. og så er der katoffelsalat til også da. mums siger jeg bare.
Her skal vi ha rester..
kotaller i fad med ris og bøf i sovs..
JessiMus skriver: Her skal vi ha rester.. kotaller i fad med ris og bøf i sovs..
Astasmor skriver: det er fanme også lækkert. det fik vi for en uges tid siden.
det er fanme også lækkert. det fik vi for en uges tid siden.
det er nemlig rigtig lækkert. specielt med whiskeysovs
anetteb skriver: det er nemlig rigtig lækkert. specielt med whiskeysovs
Astasmor skriver: det er da også en rigtig god ting. rester er altid godt hvis der er nok i overskud.
det er da også en rigtig god ting. rester er altid godt hvis der er nok i overskud.
Ikke lige det man har lyst til nårh vejret er sådan her..
Jeg har lyst til at GRILLE.. Men det gider manden ikke
JessiMus skriver: Ikke lige det man har lyst til nårh vejret er sådan her.. Jeg har lyst til at GRILLE.. Men det gider manden ikke
Astasmor skriver: det lyder også lækkert. ja vejret er lige til at grille idag. det er bare lækkert. nu har vi også overdækket altan så vi kan grille lidt oftere også selvom det regner
det lyder også lækkert. ja vejret er lige til at grille idag. det er bare lækkert. nu har vi også overdækket altan så vi kan grille lidt oftere også selvom det regner
lækkert vi kunne godt tænke os at overdække vores terasse (staves?) ude i haven, det kunne være så skønt
vi skal have koteletter i fad m. ris Mmm...
er nu ikke personligt så meget for at grille da jeg er meget kødkræsen... så hvis jeg griller er det kun pølser og hjemmelavet kartoffelsalat jeg spiser... hahaha
Naannaa87 skriver: lækkert vi kunne godt tænke os at overdække vores terasse (staves?) ude i haven, det kunne være så skønt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128