Er jeg åndssvag eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Millah

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Du har ret i alt hvad du skriver  Jeg har måske følt det som en helingsprocess,da jeg har svært ved og blive gravid.

Alle tingene er stilt på loftet og alt er købt brugt, pånær drømmeposen

Okay....? Det er jeg da ked af at høre, men så forstår jeg slet ikke, at du gør det - så det vil altså sige, at du køber det som trøst eller som bekræftelse på, at du nok skal få et barn en dag?

Anmeld

18. april 2011

Millah

Anonym skriver:

Jeg skal i gang med projekt baby om ikke så længe og har allerede anskaffet mig en del ting.

Jeg har 1 aktivitetstæppe, 1 legetæppe og 1 lamaze tæppe med Mariehøne til.

Legetøj fra 0-12 mdr.

Drømmeposen (På bud i føtex til 450,-)

Massere af tøj.

Er det mig der er åndssvag og være startet allerede, jeg synes jo selv det er smart at man ikke står med alle udgifterne på een gang, især når pengene ikke er de største.

Hvad gjorde I?

Det lyder lige som mig haha

Har osse en masse til baby, når de da engang kommer

Men så kan vi bare være åndsvage sammen

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Dengang jeg var gravid (endte i abort) købte jeg tøj til begge køn allerede da lægen sagde jeg var gravid, og har stadig tøjet til det en dag er min tur. Men er blevet bims og har stadig en manig med at hvis jeg ser noget tøj på nettet til billige penge, så kan jeg finde på at købe det. Og nu skal det ikke lyde som om jeg har et helt klædeskab fyldt, det er blot en smule jeg har

Man bliver sgu så hurtig skruk

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Okay....? Det er jeg da ked af at høre, men så forstår jeg slet ikke, at du gør det - så det vil altså sige, at du køber det som trøst eller som bekræftelse på, at du nok skal få et barn en dag?

Som en bekræftelse

Jeg køber heller ikke de store ting, det vil jeg slet ikke endnu. Men når jeg ser et godt bud f.eks drømmeposen som var sat 350,- ned så slog jeg altså til

Anmeld

18. april 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Tak det trøster mig

Tak og i lige måde

Jeg tror ikke, at man skal gå så meget op i, hvad andre folk tænker om ens indkøb.. Det er jo op til en selv, hvad man føler er rigtigt.. For mig er det fx rigtig at købe lidt babytøj i ny og næ, da det giver mig en tro på, at det nok skal lykkes en dag (også selvom det tager lang tid).. For andre virker det fuldstændig tosset.. Sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Millah skriver:

Det lyder lige som mig haha

Har osse en masse til baby, når de da engang kommer

Men så kan vi bare være åndsvage sammen

Skal vi lave de åndssavges klub

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg tror ikke, at man skal gå så meget op i, hvad andre folk tænker om ens indkøb.. Det er jo op til en selv, hvad man føler er rigtigt.. For mig er det fx rigtig at købe lidt babytøj i ny og næ, da det giver mig en tro på, at det nok skal lykkes en dag (også selvom det tager lang tid).. For andre virker det fuldstændig tosset.. Sådan er vi jo så forskellige

Det har du ret i

Måske det bare er sådan for os, der har prøvet i længere tid

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Dengang jeg var gravid (endte i abort) købte jeg tøj til begge køn allerede da lægen sagde jeg var gravid, og har stadig tøjet til det en dag er min tur. Men er blevet bims og har stadig en manig med at hvis jeg ser noget tøj på nettet til billige penge, så kan jeg finde på at købe det. Og nu skal det ikke lyde som om jeg har et helt klædeskab fyldt, det er blot en smule jeg har

Man bliver sgu så hurtig skruk

Er ked af du har mistet

Ja hurtig skruk? Det må du nok sige, det burde forbydes

Anmeld

18. april 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Det har du ret i

Måske det bare er sådan for os, der har prøvet i længere tid

Måske.. Jeg begyndte først mine små indkøb, da vi begyndte i behandling og jeg finder SÅ stor trøst i de ting.. Når jeg er allermest nede, kan jeg finde dem frem og så bringer de mig en smule håb: for selvfølgelig skal jeg nok få brug for det en dag!!

Og det skal du selvfølgelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.