Jeg skal i gang med projekt baby om ikke så længe og har allerede anskaffet mig en del ting.
Jeg har 1 aktivitetstæppe, 1 legetæppe og 1 lamaze tæppe med Mariehøne til.
Legetøj fra 0-12 mdr.
Drømmeposen (På bud i føtex til 450,-)
Massere af tøj.
Er det mig der er åndssvag og være startet allerede, jeg synes jo selv det er smart at man ikke står med alle udgifterne på een gang, især når pengene ikke er de største.
Hvad gjorde I?
Personligt synes jeg, at det må være ens egen sag, men jeg ville aldrig gøre det.
Du kan være heldig, at du hurtigt bliver gravid, og så er der jo ingen problemer (jo, tiden føles lang, når man går og glor på tingene), men det kan også være, at du skal vente meget lang tid på graviditet, og så kan tingene gå hen og blive en forbandelse for dig, selvom de er pakket ned, så ved du, at de er der.
En del af forventningens glæde er, at man i løbet af graviditeten bruger tid på at købe lige så stille ind - der har man en vis chance for at få en baby ud i sidste ende, og hvis man ønsker at kende kønnet, så bliver f.eks. tøjindkøb meget nemmere.
De ting, der koster noget, er barnevogn, kravlegård, Voksi, autostol og videre i dén dur, men det køber man jo normalt først, når graviditeten er godt på vej - legetøj behøver man ikke at købe, det skal nok finde vej i fine gaveindpakninger (vi er ved at drukne).
Pøj-pøj med projektet.