Teutonia tvillingevogn hvor bred??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Vial

mullesmith2 skriver:

Vi har jo en barnevogn som de sover i så det er kun til at tage med rundt vi skal have en klapvogn og hvis vi skal være væk meget længe så tager vi barnevognen med alligvel.

Så ville jeg nok købe en paraplyvogn. Eller en brugt teut. Teut. er tung og svær at løfte op i en bil, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

mullesmith2

KaMa skriver:

Det gør jeg.. De er dog VÅGNE, men det GIDER moren ikke. Er så træt af børn, der ikke gider at sove, når de SKAL.. ihhh.

Hihi det siger folk godt nok at det er træls hehe, det har vi kun døjet meget meget lidt med og hvor er det dejligt.

Anmeld

18. april 2011

mullesmith2

KaMa skriver:

Så ville jeg nok købe en paraplyvogn. Eller en brugt teut. Teut. er tung og svær at løfte op i en bil, synes jeg.

Den nye paraplyvogn der koster sku det samme som en brugt teutonia.  Vi har kigget på en del teutoniaer og syntes også den ser god ud og hvis i skulle bruge den meget ville vi også vælge den. Men vi skal kun bruge den til at tage med på tur, og de kan jo også godt få en lur i en paraplyklapvogn, den blå på billedet kan også ligges helt ned i ryggen individuelt.

Anmeld

18. april 2011

Nalle

Jeg synes den er rigtig flot!

Anmeld

18. april 2011

mullesmith2

Nalle skriver:

Jeg synes den er rigtig flot!

Syntes også den er rigtig fin

Anmeld

18. april 2011

Vial

mullesmith2 skriver:

Den nye paraplyvogn der koster sku det samme som en brugt teutonia.  Vi har kigget på en del teutoniaer og syntes også den ser god ud og hvis i skulle bruge den meget ville vi også vælge den. Men vi skal kun bruge den til at tage med på tur, og de kan jo også godt få en lur i en paraplyklapvogn, den blå på billedet kan også ligges helt ned i ryggen individuelt.

Sideplads pr. barn er 33 cm!

Prøv at tjekke det her link:

http://www.babybusiness.dk/tvillinge-og-soeskendevogne.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.