Teutonia tvillingevogn hvor bred??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. april 2011

mullesmith2

Hej jeg står og gerne vil have mig en klapvogn til drengene og så ville jeg lige høre om der er nogen herinde der ved hvor bred en teutonia tvillingevogn den er i sæddebredde? altså hvor meget plads har de små at sidde på? Har nemlig kigget på en anden vogn også og der er bredden kun 29cm pr. sæde, er det ikke lige lidt nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

mullesmith2

cosattoyoume2_400Den er ellers ret flot den vogn jeg fandt syntes i ikke?

Anmeld

18. april 2011

Vial

Teut. er den med den bredeste sædebrede på markedet. Så vidt jeg ved.

Hele vognen er lige knap 80 cm i breden.

Anmeld

18. april 2011

Vial

KaMa skriver:

Teut. er den med den bredeste sædebrede på markedet. Så vidt jeg ved.

Hele vognen er lige knap 80 cm i breden.

Skulle med glæde målen vognen for dig, for den står lige ude på terassen, men den er fyldt med babyer pt.

Anmeld

18. april 2011

Vial

mullesmith2 skriver:

cosattoyoume2_400Den er ellers ret flot den vogn jeg fandt syntes i ikke?

Den bryder jeg mig ikke om. Du kommer nok til at bruge vognen meget, så jeg ville ikke gå efter "paraplyvogn"-stilen.

Anmeld

18. april 2011

mullesmith2

KaMa skriver:

Den bryder jeg mig ikke om. Du kommer nok til at bruge vognen meget, så jeg ville ikke gå efter "paraplyvogn"-stilen.

Jeg syntes bare det er så dejligt nemt og jeg kan godt lide den er nem at tage med så tror jeg vi får den brugt meget mere. men børnen skal jo selvfølgelig også ligge godt deri og sidde godt.

Anmeld

18. april 2011

mullesmith2

KaMa skriver:

Vi har jo en barnevogn som de sover i så det er kun til at tage med rundt vi skal have en klapvogn og hvis vi skal være væk meget længe så tager vi barnevognen med alligvel.

Anmeld

18. april 2011

Vial

mullesmith2 skriver:

Jeg syntes bare det er så dejligt nemt og jeg kan godt lide den er nem at tage med så tror jeg vi får den brugt meget mere. men børnen skal jo selvfølgelig også ligge godt deri og sidde godt.

Jeg kan sagens se pointen i en paraplyklapvogn. Specielt til bilen.. når man er ude.

Cykler du??

I så fald, så kunne du slå to fluer med et smæk. En cykelvogn!!

Den kan slås sammen, og man kan få modeller, hvor den ligger helt ned.

Kun en idé..

Anmeld

18. april 2011

mullesmith2

KaMa skriver:

Jeg kan sagens se pointen i en paraplyklapvogn. Specielt til bilen.. når man er ude.

Cykler du??

I så fald, så kunne du slå to fluer med et smæk. En cykelvogn!!

Den kan slås sammen, og man kan få modeller, hvor den ligger helt ned.

Kun en idé..

Har en cykeltrailer med plads til to og den kan også bruges til at gå med. Men den kan ikke klappes sammen.

Du må gerne måle siddebredde i vognen hvis du får tid når de vågner 

Anmeld

18. april 2011

Vial

mullesmith2 skriver:

Har en cykeltrailer med plads til to og den kan også bruges til at gå med. Men den kan ikke klappes sammen.

Du må gerne måle siddebredde i vognen hvis du får tid når de vågner 

Det gør jeg.. De er dog VÅGNE, men det GIDER moren ikke. Er så træt af børn, der ikke gider at sove, når de SKAL.. ihhh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.