at går igennem kødhakker (moderkage biopsi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. april 2011

A.

har aldrig i mit liv oplevet større smerte ligesom man går igennem kødhakker

og så kun de alligevel ikke tage prøven da mit livmoder har flyttet sig lige så snart nålen kom ind

så igen på onsdag skal jeg igennem det..det kan jeg bare ikke klare vil heller føde trillinger end går igennem det en gang til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Ox.

A. skriver:

og så kun de alligevel ikke tage prøven da mit livmoder har flyttet sig lige så snart nålen kom ind

så igen på onsdag skal jeg igennem det..det kan jeg bare ikke klare vil heller føde trillinger end går igennem det en gang til

Ååårh søde

Det er jeg ked af at høre!!

Anmeld

18. april 2011

karina pigen

A. skriver:

puhaa jeg føler med dig.. jeg fik oz lavet den der prøve, og synes bestemt ik det var rart og slet ik bagefter.. så er ked af at du skal igennem det 2 gange.. puuhaaaa tanker skal nok sendes til onsdag..

karina

Anmeld

18. april 2011

Mumto3

Åh, det lyder ikke rart!!! Pyha!

Har du overvejet mulighed for at få en fostervandsprøve i stedet for?

Det har jeg selv prøvet, og jeg var rigtig bange, også selvom jeg havde hørt at det 'bare' var ubehagelig men ikke gjorde sådan ondt, ondt. Men det viste sig at 'folk' havde ret. det VAR ubehageligt, men det gjorde ikke ondt sådan slemt ondt.

Jeg tænker at der er også stor forskel på at trække lidt vand ud (som i øvrigt bare bliver gendannet igen) og så sat skulle skærer et lille stykke af moderkagen.

Husk valget er dit!! (også selvom sygehuset prøver at fortæller dig noget andet!)

Ulempen ved fostervandsprøven er at den først kan blive taget når man er lidt længere henne.

pøj pøj med det!!!

Anmeld

18. april 2011

A.

Mumto3 skriver:

Det har jeg selv prøvet, og jeg var rigtig bange, også selvom jeg havde hørt at det 'bare' var ubehagelig men ikke gjorde sådan ondt, ondt. Men det viste sig at 'folk' havde ret. det VAR ubehageligt, men det gjorde ikke ondt sådan slemt ondt.

Jeg tænker at der er også stor forskel på at trække lidt vand ud (som i øvrigt bare bliver gendannet igen) og så sat skulle skærer et lille stykke af moderkagen.

Husk valget er dit!! (også selvom sygehuset prøver at fortæller dig noget andet!)

Ulempen ved fostervandsprøven er at den først kan blive taget når man er lidt længere henne.

pøj pøj med det!!!

ja men det giver den samme smerte fordi for at tage vandet så skal de også igennem hele mave og livmoder og det skal tages hurtigst muligst.

Anmeld

18. april 2011

A.

Mumto3 skriver:

pøj pøj med det!!!

og så er det ikke rart når man er der 17 uger henne og det viser sig at de ner syg

Anmeld

18. april 2011

Mumto3

A. skriver:

og så er det ikke rart når man er der 17 uger henne og det viser sig at de ner syg

Åh, nej dog!!! Pyha!!! det var dog skrækkeligt, det er jeg virkelig ked af at høre!!!

Det er rigtigt at ved fostervandsprøven går de også gennem maven og livmoderen med 'verdens største nål', så det kan da godt være at det er  lige slemt, jeg troede bare at fostervandsprøven var lidt blidere.

Krydser finger for dig!! og for JER!!!

Anmeld

18. april 2011

Carl-Emil's mor

øvs øvs øvs hvor lyder det dog bare rigtig trist og hårdt

Som Mumto 3 siger så husk at valget er DIT!!!

Krydser fingrene for dig

Anmeld

18. april 2011

A.

Shalmi skriver:

øvs øvs øvs hvor lyder det dog bare rigtig trist og hårdt

Som Mumto 3 siger så husk at valget er DIT!!!

Krydser fingrene for dig

ja det var sørme også hård så aner ikke hvordan skal jeg klare det på onsdag igen

Anmeld

18. april 2011

Darling<3

Mumto3 skriver:

Åh, nej dog!!! Pyha!!! det var dog skrækkeligt, det er jeg virkelig ked af at høre!!!

Det er rigtigt at ved fostervandsprøven går de også gennem maven og livmoderen med 'verdens største nål', så det kan da godt være at det er  lige slemt, jeg troede bare at fostervandsprøven var lidt blidere.

Krydser finger for dig!! og for JER!!!

Det i snakker om, er det noget man SKAL igennem, eller er det selvvalgt??? Sidder bare og tænker F*CK, jef skal ikke have jokket en kæmpe nål ned i min mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.