Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birthee skriver: Er der nogen der ved om aldi-bleer findes til nyfødte??? Og hvad er jeres erfaringer med dem? Er de mærket fra astma-allergi forbundet, svanemærket eller? Overvejer at prøve dem, hvis de findes til helt små babyer, da jeg synes dem fra Rema1000 bliver fugtige udvendigt, hvis caroline har dem på i 5-6 timer om natten... Og er der måske en der kan undvære et par stykker, hvis jeg gerne vil prøve dem??? Knus Birthe
Er der nogen der ved om aldi-bleer findes til nyfødte??? Og hvad er jeres erfaringer med dem? Er de mærket fra astma-allergi forbundet, svanemærket eller? Overvejer at prøve dem, hvis de findes til helt små babyer, da jeg synes dem fra Rema1000 bliver fugtige udvendigt, hvis caroline har dem på i 5-6 timer om natten...
Og er der måske en der kan undvære et par stykker, hvis jeg gerne vil prøve dem???
Knus Birthe
Jeg må sige at jeg bruger Libero og har kun brugt dem fordi Jasmina nu er lille, men når hun bliver lidt størrer vil jeg helt klart prøve Aldi's da jeg kun har hørt godt om dem! Men når hun er lille, vil jeg kun bruge Libero.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har købt en pakke fra Aldi, str. 2 men de er stadig alt for store til Felix, han vejer 4 kg. Jeg vil gerne sende dig et par stykker af dem, hvis du har lyst?
Vi bruger ALDI's bleer - og de er perfekt til Laura
vi købte den mindste mener det hedder 3-?? Men min pige var for lille til dem så vi købte bleer i rema til at starte med.... Og min pige måtte veje 5 kg før vi kunne bruge bleen fra aldi da hun ellers sked ved siden af(bleen sad ikke tæt på lårene) Men vi bruger kun aldi bleer, så er glade nok for dem, det var bare lidt svært til at starte med.
Aldi bleer er vist også kåret som de bedste.....'
Mor til datter på 5 måneder
Er der nogen der ved om aldi-bleer findes til nyfødte??? Og hvad er jeres erfaringer med dem? Er de mærket fra astma-allergi forbundet, svanemærket eller? Overvejer at prøve dem, hvis de findes til helt små babyer, da jeg synes dem fra Rema1000 bliver fugtige udvendigt, hvis caroline har dem på i 5-6 timer om natten... Og er der måske en der kan undvære et par stykker, hvis jeg gerne vil prøve dem??? Knus Birthe
aldi bleer er rigtig gode vores børn har haft problemer med at de tissede igemmen pambers, libero og de andre dyre mærker. men vibelle fra aldi har vi aldrig haft de problemer med det.
min mand arbejder i en aldi og han har fortalt at deres bleer flere gange har vundet i test over de dyre bleer.
karina pigen skriver: jeg bruger aldi´s og jeg har en dreng..hehe
jeg bruger aldi´s og jeg har en dreng..hehe
Fair nok Karina hi hi
Jeg synes bare det var sjovt, at det er sådan i min omgangskreds. Men de er også gode. Det kan også være noget med tykke/slanke babyer - jeg ved det ikke.
Kit
AnneBJ skriver: Jeg har købt en pakke fra Aldi, str. 2 men de er stadig alt for store til Felix, han vejer 4 kg. Jeg vil gerne sende dig et par stykker af dem, hvis du har lyst?
Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville det - synes det er træls at købe en hel pakke, hvis de ikke passer Caroline... Sender lige en pb med adresse
Vi har gode erfaringer med huggies
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128