Aldi-bleer...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.730 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. april 2011

birthee

Er der nogen der ved om aldi-bleer findes til nyfødte??? Og hvad er jeres erfaringer med dem? Er de mærket fra astma-allergi forbundet, svanemærket eller? Overvejer at prøve dem, hvis de findes til helt små babyer, da jeg synes dem fra Rema1000 bliver fugtige udvendigt, hvis caroline har dem på i 5-6 timer om natten...

Og er der måske en der kan undvære et par stykker, hvis jeg gerne vil prøve dem???

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Maise86

birthee skriver:

Er der nogen der ved om aldi-bleer findes til nyfødte??? Og hvad er jeres erfaringer med dem? Er de mærket fra astma-allergi forbundet, svanemærket eller? Overvejer at prøve dem, hvis de findes til helt små babyer, da jeg synes dem fra Rema1000 bliver fugtige udvendigt, hvis caroline har dem på i 5-6 timer om natten...

Og er der måske en der kan undvære et par stykker, hvis jeg gerne vil prøve dem???

Knus Birthe

De findes fra str. 2. Altså ikke den helt nyfødte størrelse. Tror den hedder 3-6 kilo måske. De er ikke svane- eller astma og allergimærkede - men de indeholder ikke nogen skadelige stoffer og alt det andet... Vi er SUPER tilfredse med dem og har ikke brugt andet end Vibelle bleer til mine to børn

Anmeld

18. april 2011

LR85

ellers gå i REMA, de har til nyfødte.

De er astma-allergi mærket og svanemærket, og virker perfekt.

Anmeld

18. april 2011

Tullebobs

Hej

Vi prøvede Aldis newborn bleer (3-6kg), da William var spæd, og de holdt ham fint tør, men jeg synes, at pasformen er af h til. Den er meget firkantet, hvis du forstår...

Jeg synes bedst om hhv. huggies og libero til de helt små... Til de større børn er Aldis bleer super :-)

Hilsner fra Trine

Anmeld

18. april 2011

Kit

Alberte bruger Aldi's Vibelle bleer og vi er meget glade for dem. Hun er lige skiftet fra str 2 til str 3.

Da hun var "newborn"/str. 1 brugte vi pampers.

Ved ikke om der er pige- og drengebleer, men det kan tyde på det. I mødregrp. og hos veninder bruger pigerne pampers og Vibelle, mens drengene bruger Libero.

Kit

Anmeld

18. april 2011

Sara.

Aldis bleer har vundet "bedst i test" :-)

Anmeld

18. april 2011

quity

birthee skriver:

Knus Birthe

Jeg har brugt vibelle fra aldi til begge mine børn også fra nyfødt.Jeg har været rigtig rigtig tilfreds med dem. Kan klart anbefale dem.

Anmeld

18. april 2011

Molly8

birthee skriver:

Knus Birthe

Vi er glade for Vibelle fra Aldi til vores lille søn på 8 uger. I starten måtte vi dog have en mindre størrelse Libero, da Aldis mindste størrelse var for stor. Han blev født 3.370g. Der er dog et begrænset antal bleer i deres mindste str. 2, da deres kasser kommer med 5 pakker: 4 pakker i str. 3 og kun én pakke i str. 2, så vi har måttet i forskellige Aldier for at finde nok. Nu er han dog ved at være en str. 3..

Kh Molly

Anmeld

18. april 2011

karina pigen

birthee skriver:

Knus Birthe

vi har prøvet lidt af hvert. men vi synes bestemt aldi´s bleer er de bedste også i prisen.

dem jeg kender der har små børn bruger dem også..

hvis d går ind på aldis hjemmeside kan de se hvad sr i har. men mener ik de har til nyfødte.. jeg ventede med at bruge dem til hans navlestreng var røget af. brugte vist libros indtil

Anmeld

18. april 2011

karina pigen

Kit skriver:

Alberte bruger Aldi's Vibelle bleer og vi er meget glade for dem. Hun er lige skiftet fra str 2 til str 3.

Da hun var "newborn"/str. 1 brugte vi pampers.

Ved ikke om der er pige- og drengebleer, men det kan tyde på det. I mødregrp. og hos veninder bruger pigerne pampers og Vibelle, mens drengene bruger Libero.

Kit

jeg bruger aldi´s og jeg har en dreng..hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.