Efterlysning af hund 4520

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Mor til Mike

Sarah20 skriver:

Min hund Novak er desværre forsvundet fra haven igår aftes i 4520 Svinninge. Han er en langhåret blå/tan chihuahua med hvidt bryst og hvide sokker på forben samt hvide tæer på bagben.

Han er normalt meget rolig og tryg ved alle mennesker og hunde, og søger normalt altid selskab. Han havde ikke halsbånd på da han stak af.

Hvis nogen ser ham eller mener at have set ham, må I meget gerne ringe til mig på  tlf: 4294 3001 uanset tidspunkt.

Han er ikke før stukket af hjemmefra og vi savner ham alle utroligt meget . Politi er blevet kontaktet.

Link med billede af Novak

Link med efterlysning hos Dyrenes Beskyttelse

Du må virkelig ikke lade din chihuahua gå uden du holder øje med den - selv i haven! og den skal ALTID have hundehalsbånd på. Der er jo folk der stjæler chihuahuaer og sælger dem videre, og hvis den ikke har hundetegn på, bliver det rigtig svært hvis der er en der har fundet den at aflevere den tilbage. Håber inderligt på at en eller anden har fundet den og passer godt på den og melder det til politiet. Det forfærdeligt hvis den skulle havne i de forkerte hænder.. Held og lykke med det hele!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Darling<3

Sarah20 skriver:

Han er fundet og er nu kommet hjem i god behold. Han havde strejfet omkring nede ved en å, da en mand samler ham op og tager ham med hjem. Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg blev da han ringede og fortalte at han havde Novak hos sig.. SÅ lettet og glad 

Årh, det er dejligt at han er hjemme igen

Han ser vildt dejlig ud, kan godt forstå du har været bekymret for ham!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.