Efterlysning af hund 4520

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Sarah20

Min hund Novak er desværre forsvundet fra haven igår aftes i 4520 Svinninge. Han er en langhåret blå/tan chihuahua med hvidt bryst og hvide sokker på forben samt hvide tæer på bagben.

Han er normalt meget rolig og tryg ved alle mennesker og hunde, og søger normalt altid selskab. Han havde ikke halsbånd på da han stak af.

Hvis nogen ser ham eller mener at have set ham, må I meget gerne ringe til mig på  tlf: 4294 3001 uanset tidspunkt.

Han er ikke før stukket af hjemmefra og vi savner ham alle utroligt meget . Politi er blevet kontaktet.

Link med billede af Novak

Link med efterlysning hos Dyrenes Beskyttelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

roenlund

føler med dig, det må være helt forfærdeligt ikke at vide hvor han er, håber i finder ham hurtigt så han kan komme hjem

Anmeld

18. april 2011

smokin

måske han er blevet taget 

Anmeld

18. april 2011

Maise86

Håber i finder ham! Kan han være taget fra haven?

Anmeld

18. april 2011

Sarah20

Jeg tror ikke han er blevet taget. Vi bor for enden af en privat vej, og vi sad i stuen og spiste aftensmad, da jeg ville ud og se om han ikke ville indenfor, og så var han væk. Jeg er bange for at han "bare" er kravlet under havelågen og så ikke kunne finde hjem igen

Anmeld

18. april 2011

Maise86

Sarah20 skriver:

Jeg tror ikke han er blevet taget. Vi bor for enden af en privat vej, og vi sad i stuen og spiste aftensmad, da jeg ville ud og se om han ikke ville indenfor, og så var han væk. Jeg er bange for at han "bare" er kravlet under havelågen og så ikke kunne finde hjem igen

Åh for pokker... Lille pus... Håber snart han vender hjem! Held og lykke i hvert fald!

Anmeld

18. april 2011

Lou87

Åhh nej dog

Håber i finder ham...
Har selv en lille chihuahua, blir dårlig bare ved tanken om hvis han sku være løbet væk. Æv.

Krydser mine fingre for jer

Anmeld

18. april 2011

Sarah20

Han er fundet og er nu kommet hjem i god behold. Han havde strejfet omkring nede ved en å, da en mand samler ham op og tager ham med hjem. Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg blev da han ringede og fortalte at han havde Novak hos sig.. SÅ lettet og glad 

Anmeld

18. april 2011

LenaJohansen

Sarah20 skriver:

Han er fundet og er nu kommet hjem i god behold. Han havde strejfet omkring nede ved en å, da en mand samler ham op og tager ham med hjem. Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg blev da han ringede og fortalte at han havde Novak hos sig.. SÅ lettet og glad 

Anmeld

18. april 2011

wamse

Sarah20 skriver:

Ej hvor godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.