Det var skrækkeligt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

de-wett skriver:

hiih  ja det er med at komme afsted.

Hjernen er en mærkelig og "træls" ting nogle gange, for den gør alting meget " værre"

Ja den kan godt nok finde ud at gøre ting værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

LRJ

Mormilla skriver:

Måske det spøger

Lige det bev tænkte

Anmeld

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Mormilla skriver:

Måske det spøger

Ja har oss tænkt det .. Men så skal der gøres noget ved det ..  Det er helt sikkert, for det der gjorde godt nok at jeg næsten lavede grønne grise i bukserne

Anmeld

18. april 2011

Mormilla

MillePrinsessensMor skriver:

Ja har oss tænkt det .. Men så skal der gøres noget ved det ..  Det er helt sikkert, for det der gjorde godt nok at jeg næsten lavede grønne grise i bukserne

Kan godt forstå at du blev bange!!! Har i hørt sådan noget før der hvor i bor?

Anmeld

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

mulle7430 skriver:

hvor uhyggeligt  godt det ikke er mig jeg var blevet SKIDE BANGE  tror på alt det der med ånder og sån noget  har i fundet ud af hva det var ?

Jeg var oss ved at lave grønne grise i bukserne ..  Tror oss på ånder og det , da min mor altid har haft .. Så det er normalt ikk noget der røre mig .. Men det der var klamt ..  Og hvis der er spøgelser her, så skal de ha lov til at komme over på den anden side  For de hører ikk til her  og nej vi har ikk fundet ud a hva det var .. Men jeg må lige hører hende om der alligevel har været nogen ved hende .. For min kæreste så 3 der kørte væk på scootere igår .. Men hætte over hovederne .. Men politiet mente bare at det kunne være nogen der var ude at kører .. Klokken 1 om natten .. !?

Anmeld

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Mormilla skriver:

Kan godt forstå at du blev bange!!! Har i hørt sådan noget før der hvor i bor?

Ikk på den måde .. Altså ting er faldet ned inde i soveværelset, men det der er sku aldrig sket før ..

Anmeld

18. april 2011

mulle7430

Jeg var oss ved at lave grønne grise i bukserne ..  Tror oss på ånder og det , da min mor altid har haft .. Så det er normalt ikk noget der røre mig .. Men det der var klamt ..  Og hvis der er spøgelser her, så skal de ha lov til at komme over på den anden side  For de hører ikk til her  og nej vi har ikk fundet ud a hva det var .. Men jeg må lige hører hende om der alligevel har været nogen ved hende .. For min kæreste så 3 der kørte væk på scootere igår .. Men hætte over hovederne .. Men politiet mente bare at det kunne være nogen der var ude at kører .. Klokken 1 om natten .. !?

det lyder godt nok underligt  tror da hun har haft indbrud men ikke har hørt noget vis det er en ældre dame altså  håber vi får en opdate  smiler

Anmeld

18. april 2011

Mormilla

Ikk på den måde .. Altså ting er faldet ned inde i soveværelset, men det der er sku aldrig sket før ..

Håber da ikke at det bliver ved!!

Anmeld

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

mulle7430 skriver:

det lyder godt nok underligt  tror da hun har haft indbrud men ikke har hørt noget vis det er en ældre dame altså  håber vi får en opdate  smiler

Krydser fingre for der ikk har været nogen deroppe ..  men hun er meget dårligt hørende ,.

Anmeld

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Mormilla skriver:

Håber da ikke at det bliver ved!!

gør jeg godt nok heller ikk .. For så er der ikk mere søvn til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.