Bliver simpelthen nødt til at dele det med nogen
I nat vågnede jeg ved at jeg kunne hører et skab der smækkede!! Men kunne ikk finde ud a om det var ved os eller ved overboen?! Så vækkede min kæreste, for så kunne han tjekke det! (blev møghamrende bange!) Han tjekkede hele lejligheden og kunne konkludere at der ikk var noget ved os.
Pludselig hører vi fodtrin, som om nogen løber, ovenpå, hos vores overbo, som er en ældre dame som bestemt IKKE kan løbe!! Blev møghamrende nervøs for hende!! Vi kunne høre at ting på blev tabt på gulvet, og der var nogen der snakkede! Der bliver enige om at ringe til politiet, så det gør jeg. Jeg forklare det som det er med fodtrin og ting der blir tabt på gulvet osv. og de lover at sende en vogn. Vi venter og venter og venter og venter osv.. I 3 kvarter venter vi på politiet ..
De kommer og tjekker hos hende, og der er ikk sket noget deroppe. Hun havde ligget og sovet og der var sku ikk nogen hos hende. Hvilket jeg kun er glad for!!!
Vi har endnu ikk fundet ud a hva de lyde kom a! Men kommer de igen, så er jeg den der er smuttet!!!!!
Og alt dette skulle selvfølgelig ske på den nat hvor vores datter vælger at sove igennem !! 

Anmeld