Det var skrækkeligt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Bliver simpelthen nødt til at dele det med nogen

I nat vågnede jeg ved at jeg kunne hører et skab der smækkede!! Men kunne ikk finde ud a om det var ved os eller ved overboen?! Så vækkede min kæreste, for så kunne han tjekke det! (blev møghamrende bange!)   Han tjekkede hele lejligheden og kunne konkludere at der ikk var noget ved os.

Pludselig hører vi fodtrin, som om nogen løber, ovenpå, hos vores overbo, som er en ældre dame som bestemt IKKE kan løbe!! Blev møghamrende nervøs for hende!! Vi kunne høre at ting på blev tabt på gulvet, og der var nogen der snakkede! Der bliver enige om at ringe til politiet, så det gør jeg. Jeg forklare det som det er med fodtrin og ting der blir tabt på gulvet osv. og de lover at sende en vogn. Vi venter og venter og venter og venter osv.. I 3 kvarter venter vi på politiet ..

De kommer og tjekker hos hende, og der er ikk sket noget deroppe. Hun havde ligget og sovet og der var sku ikk nogen hos hende. Hvilket jeg kun er glad for!!!

Vi har endnu ikk fundet ud a hva de lyde kom a! Men kommer de igen, så er jeg den der er smuttet!!!!!

Og alt dette skulle selvfølgelig ske på den nat hvor vores datter vælger at sove igennem !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

kamtok

Hvor ubehageligt... Men godt at I bekymrer jer for den ældre dame ovenpå..

Anmeld

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

kamtok skriver:

Hvor ubehageligt... Men godt at I bekymrer jer for den ældre dame ovenpå..

Det var hun oss meget glad for ..  Men ja! Det var møghamrende ubehageligt!!

Anmeld

18. april 2011

de-wett

MillePrinsessensMor skriver:

I nat vågnede jeg ved at jeg kunne hører et skab der smækkede!! Men kunne ikk finde ud a om det var ved os eller ved overboen?! Så vækkede min kæreste, for så kunne han tjekke det! (blev møghamrende bange!)   Han tjekkede hele lejligheden og kunne konkludere at der ikk var noget ved os.

Pludselig hører vi fodtrin, som om nogen løber, ovenpå, hos vores overbo, som er en ældre dame som bestemt IKKE kan løbe!! Blev møghamrende nervøs for hende!! Vi kunne høre at ting på blev tabt på gulvet, og der var nogen der snakkede! Der bliver enige om at ringe til politiet, så det gør jeg. Jeg forklare det som det er med fodtrin og ting der blir tabt på gulvet osv. og de lover at sende en vogn. Vi venter og venter og venter og venter osv.. I 3 kvarter venter vi på politiet ..

De kommer og tjekker hos hende, og der er ikk sket noget deroppe. Hun havde ligget og sovet og der var sku ikk nogen hos hende. Hvilket jeg kun er glad for!!!

Vi har endnu ikk fundet ud a hva de lyde kom a! Men kommer de igen, så er jeg den der er smuttet!!!!!

Og alt dette skulle selvfølgelig ske på den nat hvor vores datter vælger at sove igennem !!

nøøøøøøøøøøøj hvor klamt

puha kan godt forstå du er smuttet så

er selv  flyttet fra en lejlighed pga mystiske ting kl bæ om natten.

held og lykke med det hele. håber du skriver hvis der kommer mere

Anmeld

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

de-wett skriver:

nøøøøøøøøøøøj hvor klamt

puha kan godt forstå du er smuttet så

er selv  flyttet fra en lejlighed pga mystiske ting kl bæ om natten.

held og lykke med det hele. håber du skriver hvis der kommer mere

Hvis nu jeg siger jeg rystede over hele kroppen, havde hjertebanken og måtte ha kæresten med på toilet så siger det lidt

Har oplevet mærkelige ting da jeg boede hjemme, for der sker oss ting og sager, og det tager jeg ikk så tungt .. Men det her ?! Det var bare .. 

Tror jeg har sovet i alt 2½ time .. Og er bare træt, men skal fanme ikk nyde noget  så venter jeg hellere til kæresten kommer hjem klokken 4

Skal nok opdatere herinde !!

Anmeld

18. april 2011

de-wett

Hvis nu jeg siger jeg rystede over hele kroppen, havde hjertebanken og måtte ha kæresten med på toilet så siger det lidt

Har oplevet mærkelige ting da jeg boede hjemme, for der sker oss ting og sager, og det tager jeg ikk så tungt .. Men det her ?! Det var bare .. 

Tror jeg har sovet i alt 2½ time .. Og er bare træt, men skal fanme ikk nyde noget  så venter jeg hellere til kæresten kommer hjem klokken 4

Skal nok opdatere herinde !!

forstår dig fuldt ud. puha kunne godt forstille mig at den har været "ulækker"

Anmeld

18. april 2011

Mor Til Oktober Børn

de-wett skriver:

forstår dig fuldt ud. puha kunne godt forstille mig at den har været "ulækker"

Men skal oss bare ud a døren når klokken er 9  Skal ik være herhjemme .. Synes jeg kan hører ting og sager .. Men det er typisk at hjernen skal få alting til at lyde mærkeligt ..

Anmeld

18. april 2011

de-wett

Men skal oss bare ud a døren når klokken er 9  Skal ik være herhjemme .. Synes jeg kan hører ting og sager .. Men det er typisk at hjernen skal få alting til at lyde mærkeligt ..

hiih  ja det er med at komme afsted.

Hjernen er en mærkelig og "træls" ting nogle gange, for den gør alting meget " værre"

Anmeld

18. april 2011

Mormilla

Måske det spøger

Anmeld

18. april 2011

mulle7430

hvor uhyggeligt  godt det ikke er mig jeg var blevet SKIDE BANGE  tror på alt det der med ånder og sån noget  har i fundet ud af hva det var ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.