gode råd mod dårlig mave ?;s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

twinny

Caroline86 skriver:

det er faktisk en skrøne grunden til det er godt er fordi du får noget sukker (dit blodsukker daler jo når du har racermave) og så får du opretholdt væskebalancen... det med at det skulle "sætte en prop i" er en skrøne

Jeg vil anbefale dig noget ristet toastbrød med smør eller revet æble (sørg for at spise det med det samme, mens det stadig skummer, ellers går effekten af)... sørg for at få rigeligt at drikke, evt noget salt som binder væsken!

Hvis det er nogen trøst er der mange der får dårlig mave når fødslen nærmer sig det er kroppens egen måde at rense ud inden den store dag

god bedring.. det er træls at have ondt i maven

min læge siger man skal have cola og for salt og sukker opretholder maven... og jeg hører på ham... og det hjalp på min kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Caroline86 skriver:

det er faktisk en skrøne grunden til det er godt er fordi du får noget sukker (dit blodsukker daler jo når du har racermave) og så får du opretholdt væskebalancen... det med at det skulle "sætte en prop i" er en skrøne

Jeg vil anbefale dig noget ristet toastbrød med smør eller revet æble (sørg for at spise det med det samme, mens det stadig skummer, ellers går effekten af)... sørg for at få rigeligt at drikke, evt noget salt som binder væsken!

Hvis det er nogen trøst er der mange der får dårlig mave når fødslen nærmer sig det er kroppens egen måde at rense ud inden den store dag

god bedring.. det er træls at have ondt i maven

lidt en trøst er det , så kan jeg håbe a der ikke er så længe til hun kommer ud  .. tak for svar .

Anmeld

18. april 2011

Mormilla

ønskebebsi skriver:

hej piger .

har de sidste par dage haft rigtig dårlig mave , som snart driver mig til vanvid , nogen som kender noget som kan stoppe det lidt  eller bar nogen gode råd?

Vodka med revet valnød det hjælper

Anmeld

18. april 2011

Mormilla

Hmm havde ikke set at du var gravid. Så er vodka nok ikke så godt. Så prøv med æbelmost, æbler og banan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.