gode råd mod dårlig mave ?;s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. april 2011

mor til 2 skønne piger .

hej piger .

har de sidste par dage haft rigtig dårlig mave , som snart driver mig til vanvid , nogen som kender noget som kan stoppe det lidt  eller bar nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

twinny

spis rå havregryn, A38, ristet brød med revet æble, gulerodsmos med kartofler og cola. salt og sukker balancen er god at opretholde... For smerten Kamille te... Min kæreste har lige ligget en uge med det... det hjalp... og lægen sagde det sammen som jeg har skrevet...

god bedring, søde....

Anmeld

17. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Baby-støv skriver:

spis rå havregryn, A38, ristet brød med revet æble, gulerodsmos med kartofler og cola. salt og sukker balancen er god at opretholde... For smerten Kamille te... Min kæreste har lige ligget en uge med det... det hjalp... og lægen sagde det sammen som jeg har skrevet...

god bedring, søde....

vil gå igang med at prøve det du skriver , for gud hvor det tager på ens krop når den er forvejen er overbelastet ..

og tak swetti.

Anmeld

17. april 2011

twinny

ønskebebsi skriver:

vil gå igang med at prøve det du skriver , for gud hvor det tager på ens krop når den er forvejen er overbelastet ..

og tak swetti.

håber virkelig det hjælper, søde...  Ellers tror jeg der er en god liste på netdoktoren.dk over hvad der hjælper... Men det hjalp helt vildt på min kæreste....

Anmeld

17. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Baby-støv skriver:

håber virkelig det hjælper, søde...  Ellers tror jeg der er en god liste på netdoktoren.dk over hvad der hjælper... Men det hjalp helt vildt på min kæreste....

jeg må prøve a kigge derinde , men tak for dine gode råd

Anmeld

17. april 2011

Mor til Mike

ønskebebsi skriver:

hej piger .

har de sidste par dage haft rigtig dårlig mave , som snart driver mig til vanvid , nogen som kender noget som kan stoppe det lidt  eller bar nogen gode råd?

Knækbrød, rugebrød, grød.

Undgå søde sager, kaffe og cola. 

Anmeld

17. april 2011

twinny

Misselbek skriver:

Knækbrød, rugebrød, grød.

Undgå søde sager, kaffe og cola. 

coca cola er vildt godt for dårlig mave....

Anmeld

17. april 2011

Mor til Mike

Baby-støv skriver:

Nej for der er koffein og sukker i .. Det er godt for kvalme og ondt i maven, men det forværre dårlig mave. 

Anmeld

17. april 2011

Caroline86

Baby-støv skriver:

det er faktisk en skrøne grunden til det er godt er fordi du får noget sukker (dit blodsukker daler jo når du har racermave) og så får du opretholdt væskebalancen... det med at det skulle "sætte en prop i" er en skrøne

Jeg vil anbefale dig noget ristet toastbrød med smør eller revet æble (sørg for at spise det med det samme, mens det stadig skummer, ellers går effekten af)... sørg for at få rigeligt at drikke, evt noget salt som binder væsken!

Hvis det er nogen trøst er der mange der får dårlig mave når fødslen nærmer sig det er kroppens egen måde at rense ud inden den store dag

god bedring.. det er træls at have ondt i maven

Anmeld

17. april 2011

twinny

Misselbek skriver:

Nej for der er koffein og sukker i .. Det er godt for kvalme og ondt i maven, men det forværre dårlig mave. 

salt og sukker samler maven, det fik jeg af vide min læge... og stoler på min læge. Derfor er det godt til dårlig mave....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.