Hvad R jeres gæt ? Hus til 1 mil/1,1 CA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Den lykkelige

Vi har hus, med lån i for 1,5 millioner.. 1,07 er afdragsfrit så der betaler vi 15000 kr i kvartalet bare i renter.. resten afdrager vi 6500 kr til i kvartalet.. Vi har annuitets lån, med fast rente og som sagt afdragsfrihed på meget af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Anette&Sophia

min kæreste betaler 10.200 hver tredje måned og huset står ham i 1,4

Anmeld

18. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvad vil i gætte på man ca kan komme til at skulle betale af med om måneden i beløb, hvis man låner hele 1 mil eller måske 1,1 (næsten det samme). Men hvor megt ca vil i tro ?

og go aften til alle

Mit hus kostede 1 mill. Der er fastforentet lån i det og jeg giver 5500kr for det, det er med alle udgifter undtagen forbrug som udgør omkring 2000kr oveni.

Det er regnet helt klart ud og med alt fordi jeg lejer det...men det kommer jo helt an på hvad og hvordan I vælger at låne til det..

Anmeld

18. april 2011

smlmea

Den der beregner skal du bestemt ikke gå ud fra,den passer ingensteder overhovdet.

Min kærste har 24.000 udbetalt,og den siger han kan købe for 4.000.000,og det er ihvertfald ikke rigtig,for han havde nordea da vi købte vores hus,og der blev han godkendt til 1.700.000

Vi sidder i en hus til 1,5 og termine på en obligationslån,som der det man bliver godkendt på,vil  hedder 10.800 kr om måneden.

Anmeld

18. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har lige tastet vores oplysninger ind og den siger, at vi kan købe for 6,8 millioner. Det passer absolut ikke. Da vi købte hus for 3 år siden kunne vi købe for 3 millioner og der havde vi enda en højrere indkomst.

Så jeg ville gå en tur forbi banken og hører, hvor meget I kunne købe for inden, at I evt. satte jer op til et bestemt hus.

Anmeld

18. april 2011

Becks

Den test der hopper jeg ikke på  Jeg ville kunne købe for 2.8 mill. og jeg er altså alene og så meget giver jobbet som sosu hjælper heller ikke

Anmeld

18. april 2011

Tanja1234

Synes i skal starte med at gå i banken og finde ud af hvor i rent lånemæssigt ligger henne.

Synes det er tæt på spild af både sælger og ejendomsmæglerens tid at i tager ud og kigger uden at ane om i kan låne noget som helst.

Tag gerne et par salgsopstillinger på mulige huse med til jeres rådgiver - så kan i også bedre se hvor meget udgifterne kan variere fra hus til hus...

Anmeld

18. april 2011

lulleh

shit  det passer ihvertfald ikke her..
vi kan købe bolig for 6,7mil.
da vi købt det her hus for 2 år siden sagde vi at vi ikke skulle sætte os for dyrt. når huset er fædig med renovering står det os i 1,2  og det var maks bebøb

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

hejsa.-

Tak  for svar allesammen

Vi går i banken om 3 mdr ca, og vi har ikke været ude og kigge på hus med ejendomsmægler som en troede, men bare kigget fra vejen af, og kørt rundt og ledt efter tilsalgskildte her i nærheden, og der er meget at vælge imellem

Bliver heller ikke skuffet, for vi kigger nemlig på huse til de lavere priser, vi har lige nu kig på to til 995.000, det er jo ikke det store

Anmeld

18. april 2011

Maria.

Mener man siger ca. 6000,- pr. Million man låner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.