Hvad R jeres gæt ? Hus til 1 mil/1,1 CA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

metski83

man betaler hver tredje måned, terminsbetaling. men vi sætter jo bare det samme ind på budgetkontoen hver måned, så på den måde betaler vi hver måned. Men kreditforeningen skal kun have hver tredje måned.

Ja for mit vedkommende er det også billigere end at bo i lejlighed, og pengene smider man jo ikke ud i den blå luft. de går til ens eget hus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Du kan jo prøve denne:

http://www.nordea.dk/Privat/Bolig/Regnemaskiner/Bolig+Balance+Test/1332644.html

Ej tak for link, sikke en smart side. Og vi har endda os Nordea selv, så håber de regner lidt efter sådan en maskine der Vi skal nemlig kun bruge ca 1 mil eller lidt mere, og den er gavmilt og siger vi kan købe for lidt under 3 mil ! Ved så ikke om det passer ;D 

Hvis den siger det, ville der så os være muliged for at banken sigr det samme tror du ?

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

man betaler hver tredje måned, terminsbetaling. men vi sætter jo bare det samme ind på budgetkontoen hver måned, så på den måde betaler vi hver måned. Men kreditforeningen skal kun have hver tredje måned.

Ja for mit vedkommende er det også billigere end at bo i lejlighed, og pengene smider man jo ikke ud i den blå luft. de går til ens eget hus.

Ja vi ville jo os bare sætte ind hver måned, ellers roder man da rundt i det

Og ja helt enig, godt nok er det en lææækker lejlighed med den bedste havudsigt og marker, skove, natur osv, jamen fantastisk, men så ti 7300 lige ud af vinduet, man betaler jo aldrig fri ! Så nu kigger vi altså efter hus ! : )

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Det kommer helt anpå hvilket lån det drejer sig om - altså hvad renten er.

Ja den ved jeg så ikke hvor stor er, har ikke snakket med banken endnu, vi kigger bare på nettet efter huse og er ude og kigge

Anmeld

17. april 2011

LISBETH:-)

Ja den ved jeg så ikke hvor stor er, har ikke snakket med banken endnu, vi kigger bare på nettet efter huse og er ude og kigge

Jeg ville starte med at gå i banken og få et lånebevis så i ved hvor stort et beløb i kan købe for. Det er drøn ærgeligt og forelske sig i et hus for så at finde ud af at man ikke må låne til det.

Anmeld

17. april 2011

Sakris

Anonym skriver:

Ej tak for link, sikke en smart side. Og vi har endda os Nordea selv, så håber de regner lidt efter sådan en maskine der Vi skal nemlig kun bruge ca 1 mil eller lidt mere, og den er gavmilt og siger vi kan købe for lidt under 3 mil ! Ved så ikke om det passer ;D 

Hvis den siger det, ville der så os være muliged for at banken sigr det samme tror du ?

Aner det ikke Men de er begyndt at sende reklamer for det i tv. Og det ville vel være dumt af dem at lave et system der ramte flere mill. forkert

Vi ville umiddelbart kun kunne låne 600.000 imens jeg går hjemme, hvilket egentlig vel lyder meget fair?

Anmeld

17. april 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det var godt nok heller ikke meget Dejligt at høre.

Det er os banklån ?

Ja

Anmeld

18. april 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

Bare pas på med det der...faktisk er det lidt ringe, for mange sætter sig dyrere end de har råd til fordi de så ikke har råd til andet end huset i sidste ende. Vores venner fik ogdså af vide de kunne købe for lige under 3 mil, det gjorde deog nu har de ikke råd til børn og er nødt til at sælge. Der er bare ingen købere desværre. DE tjener endda noget i retning af 40.000-50.000 udbetalt samlet. For der er mange ekstra udgifter konstant ved at et hus hvis man er lidt uheldig.

Så lad være med at gå efter det højeste i kan købe for men mindst 500.000 under hvis ikke mere.

Anmeld

18. april 2011

Mi

Man kan jo komme til at sidde meget billigt, hvis man tager et flexlån hvor renten er variabel og samtidig har afdragsfrihed. Så skal man også bare være klar til at renten stiger og at man kommer til at sidde meget dyrer i det, når man skal til at afdrage sit lån.

Anmeld

18. april 2011

Jyden

Giver altså ikke meget for det link, med udregning af, hvor meget man kan købe hus for.

Da jeg tastede vores data, fik jeg resultatet, at vi kan købe for 7 mill!!! Det er jo totalt overdrevet, da vi har almindelige indkomster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.