Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du får lige en ... Følg dit hjerte - Syntes du skal komme væk - det lyder ikke som et værdigt forhold. Alle har fortjent bedre.
Håber du finder styrken til at komme væk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benjamins'mor skriver: Jeg kan ikke klare det mere.. Han ødelægger alt for mig. Min selvtillid er i bund, jeg tror ikke på mig selv længere, jeg føler ikke jeg fortjener bedre.. Det er en længere historie.. Jeg kan bare ikke klare mere.. Havde bare brug for at komme ud med det.. Føler ikke nogen gider lytte til mig længere udover jer... Alle tror mere på hvad han siger.
Jeg kan ikke klare det mere..
Han ødelægger alt for mig. Min selvtillid er i bund, jeg tror ikke på mig selv længere, jeg føler ikke jeg fortjener bedre..
Det er en længere historie.. Jeg kan bare ikke klare mere..
Havde bare brug for at komme ud med det.. Føler ikke nogen gider lytte til mig længere udover jer... Alle tror mere på hvad han siger.
Uanset hvad der sker, er det dig det går ud over i sidste ende hvis du ikke gør hvad der skal til for at du bliver glad igen. Synes uanset hvad han siger og gør, så må du følge dit hjerte. Og hvis det ikke er hos ham, så skal du heller ikke være det. Det bliver bare værre og værre, skynd dig ud af det..
du får lige en herfra mig ..håber tingene går bedre idag
Du får lige en bunke a mig .. Synes du skal smutte, og så lade ham leve sit liv! Du skal ikk lade ham styre dit! Kommunen skal hjælpe dig med at finde en ny bolig hvis du fortæller dem som tingene er
Han har sagt at hvis jeg forlader ham, så vil det blive værst for mig selv.
Jeg har som andre herinde været i et lignende forhold. Det bedste der nogensinde er sket for mig er den dag jeg mandede mig op, ringede til en flyttebil og flyttede alle mine ting på 2 timer.
Du skal bare gøre det. Han skal under ingen omstændigheder bestemme over dit liv.
Min eks har gjort sit bedste (og gør det stadig) for at gøre mit liv til et helvede. Og han har truet mig med mange, mange ting. Men man bliver stærkere for hver dag og hvad før ville skræmme mig - kan jeg nu næsten grine af.
Du skal nok blive glad igen. Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at sende PB (skriver aldrig voldsomt mange detajler, da han tidligere har fundet mig herinde)
herfra
Åh søde... Rigtig mange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128