Kan ikke klare mere, han vil ikke lade mig gå....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.099 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Benjamins'mor

Jeg kan ikke klare det mere.. 

Han ødelægger alt for mig. Min selvtillid er i bund, jeg tror ikke på mig selv længere, jeg føler ikke jeg fortjener bedre.. 

Det er en længere historie.. Jeg kan bare ikke klare mere.. 

Havde bare brug for at komme ud med det.. Føler ikke nogen gider lytte til mig længere udover jer... Alle tror mere på hvad han siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Isabella_mor

Det er KUN DIG der kan vælge hvordan du vil leve dit liv.

Det er kun dig der får dig selv til at føle dig mindre værd.. han tricker det måske..  livet er for kort til at lade andre styre en.. 

lad ham prelle af på dig. kom videre.. og flyt hvis det er det du vil.. du kan sikkert sagtens klare det hele selv mennesket er bygget til at kunne håndtere svære situationer.. fordi vi kan tænke og kommunikere.. og det er noget man skal benytte sig af  

skil dig af med negative mennesker.. saml kun på de positive mennesker. dem der kan lade dig op... dem der kan fortælle dig at du er go' nok  

husk at man vælger selv  

Anmeld

17. april 2011

twinny

du får lige en masse  herfra...... søde....

Anmeld

17. april 2011

pussepige

benjamins'mor skriver:

Han ødelægger alt for mig. Min selvtillid er i bund, jeg tror ikke på mig selv længere, jeg føler ikke jeg fortjener bedre.. 

Havde bare brug for at komme ud med det.. Føler ikke nogen gider lytte til mig længere udover jer... Alle tror mere på hvad han siger.

Lyder ikke rart..

Anmeld

17. april 2011

henh01

Hej.

Jeg har været i et lign. forhold. Jeg var kørt heeelt ned, troede ikke på mig selv og værst af alle; jeg troede på min eks når han sagde at hvis jeg forlod ham ville jeg aldrig få nogen ny, for ingen kunne holde mig ud.

en dag jeg kom hjem fra mit studie havde han pakket sine ting og var taget af sted. Dette blev vendepunktet i mit liv. Jeg blomstrede op og levede mit liv igen. Det er det bedste der nogen sinde er mig sket.

Man er intet med den forkerte mand der kører sådan på ens psyke og jeg vil love dig for at du vil få det MEGET bedre uden ham

Anmeld

17. april 2011

Benjamins'mor

henh01 skriver:

Hej.

Jeg har været i et lign. forhold. Jeg var kørt heeelt ned, troede ikke på mig selv og værst af alle; jeg troede på min eks når han sagde at hvis jeg forlod ham ville jeg aldrig få nogen ny, for ingen kunne holde mig ud.

en dag jeg kom hjem fra mit studie havde han pakket sine ting og var taget af sted. Dette blev vendepunktet i mit liv. Jeg blomstrede op og levede mit liv igen. Det er det bedste der nogen sinde er mig sket.

Man er intet med den forkerte mand der kører sådan på ens psyke og jeg vil love dig for at du vil få det MEGET bedre uden ham

Han har sagt at hvis jeg forlader ham, så vil det blive værst for mig selv.

Anmeld

17. april 2011

henh01

benjamins'mor skriver:

Han har sagt at hvis jeg forlader ham, så vil det blive værst for mig selv.

Husk på at folk der truer er dem der aldrig gør alvor af sine ord, hvorimod de farlige er dem der tier..

Han gør ikke en fis hverken ved dig eller dit barn. Og hvis han fortsætter med at true så tag politiet med indover. du skal ikek leve med en mand fordi du ikke tør gå fra ham.

Jeg har været i en situation med min eks hvor han skulle hente vores datter til samvær hvor han sagde til mig da de gik ned af trappen - sig ordentlig farvel for du ser hende aldrig mere. Det var det værste han kunne sige eller gøre, men det har bare bestyrket mig i at manden er syg og at min datter på et tidspunkt selv vælger ham fra. Tror ikek du skal tage ham så alvorligt endda.. Flyt og lev DIT liv, for det fortjener du.

Anmeld

17. april 2011

kamtok

benjamins'mor skriver:

Jeg synes virkelig at du skal kontakte din kommune og spørge om de kan hjælpe dig med at finde en bolig, så du kan flytte fra ham. Du må være ærlig overfor dem og forklare, hvorfor du skal væk fra ham.
Du er så ung og har hele livet med din søn foran dig, så lad være med at spilde tiden med en knægt der ikke giver dig den kærlighed du fortjener.

Ingen og jeg mener ingen skal finde sig i psykisk terror. Det nytter ikke noget at blive selvom I bliver gode venner, for han vil altid kunne trække "terror-kortet" imod dig, hvis han vil have sin vilje og det kører dig helt ned.

Nyd dit liv sammen med din søn! Held & lykke

Anmeld

17. april 2011

mor til 2 skønne piger .

ville prøve a ringe til kommunen hvis jeg var dig ,for da du under 18 er der større chance for at de kan hjælpe dig , man skal ikke være i et forhold man ikke er tilfreds med .

Anmeld

17. april 2011

lucas<3

Vi kan snakke om det i morgen hvis du vel, så kan vi mødes nede i byen, hvis du vel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.