Første tanke om denne her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Vial

Tanja84 skriver:

Hold nu op hvor er han bare skøn

Men puha måtte lige knibe en lille tårer da jeg læste dit indlæg, samtidig med jeg måtte trække på smilebåndet

Vi havde inden jeg blev gravid verdens dejligste mops, ved navn Max

Han fik ligesom din Max, også nyt hjem da vi fik nyheden om tvillingerne.

Nøj hvor var det hårdt at skille sig af med ham - og endnu mere hårdt efter reduktionen

Men han har den dejligste familie i dag, og vi besøger ham satdigvæk og passer ham ind imellem. Havde bla. hele julen

Sikke et sammentræf!

Som du kan læse ovenfor så var det en ganske forfærdelig historie, da jeg skulle af med ham. Den piner mig stadig. Jeg aner ikke, hvordan han har det i dag - og om han lever. Jeg fik desværre solgt til en "hundehandler".. Naiv som jeg er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Dinna88

KaMa skriver:

SHIIIT du tænker meget.. hahahaha.

Jeg er mere til gadekryds end indavlede hunde. Man skal dog ikke glemme, at gadekryds KAN arve alt det dårlige fra de indavlede. Dvs. have flad næse som mopsen, eksem som westien osv. Så er man lige vidt.

Indhavl er heldigvis ikke så slemt i DK som i fx England.

Max havde ikke nogle skavanker. Han trak vejret fint og var helt PERFEKT.

Haha! Ja - jeg kan ikke gøre for det. Og det der var endda kun på skrift, så skulle du høre mig snakke om indavl og generel avl på dyr, der er til vores fordel og ikke deres

Altså, det kan jo også ske at ens hund hopper på naboens og wups - så har man et gadekryds! Og så er det jo ikke os menneskers skyld. Men jeg synes bare det er så frygteligt, at vi bevidst gør deres næser så flade som muligt, så mange må aflives. Og at man må klippe gravhundes øre fordi de træder på dem. Og alle andre negative konsekvenser af det. Det er ikke fordi jeg ikke bryder mig om avl som sådan - jeg synes f.eks. det er SUPER når man avler på heste for at få dem stærke heste der har fantastiske gener mht. gang osv. Det er jo også til hestens fordel! Men avl der går ud over hunden synes jeg bare er mishandling Men nej - det er bestemt set værre end i DK!

Og godt, at han havde det godt som jeg skrev, så ligner han, på biledet, heller ikke en der har skavanker! Men han ligner bestemt ikke en "alm" hund  

Anmeld

17. april 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Ja, det kunne kun være bedre end, hvor han havnede

En kvinde, der virkede meget oprigtig, ville rigtig gerne have ham. Hun kunne ikke helt betale den pris, jeg havde sat - og hun fik en masse lækre hundeting med gratis (han var jo min lille baby han havde de dyreste fedeste ting. Som sagt det skulle følge Max selvom den nye ejer ikke havde penge - og prisen på ham var ligegyldig for mig.

Dagen efter ser jeg i Gul og Gratis at Max er sat til salg for det dobbelte eller mere. Alt hans uddstyr var sat til salg seperat

Jeg var vanvittig rasen. Ringede hende op, og hun talte for sin syge moster. Holdt minden, da jeg så gerne ville vide, hvem der købte ham af hende. Hun sagde, at jeg ikke kunne få ham tilbage med mindre jeg betalte hendes transport for at have hentet ham (benzin og bro). Plus en masse andre krav.

Hun lovede mig at droppe salget af hans udstyr. Og hun satte prisen ned på ham!! Hun oplyste, at en kammerat havde købt ham et sted på fyn. Jeg måtte dog ikke få noget at vide om ham. Han ønskede ikke kontakt med den tidligere ejer!!

Det var et mareridt! Rigtig rigtig trist. Jeg skulle have fået ham aflivet!! Det er lige før, at jeg tilsidst tænkte sådan. MØGKÆLLING!

Ej for pokker   Hold da helt op hvor trist

Sådan en forbandet møg kælling , , shit jeg var blevet gal ,,,

Jeg havde fundet en måde at få hentet den hund på , kan du ikke efterlyse den nye hunde ejer på en eller anden måde ???

Nøjs hvor var han dog sød

Anmeld

17. april 2011

Vial

Muffi<3 skriver:

Ej for pokker   Hold da helt op hvor trist

Sådan en forbandet møg kælling , , shit jeg var blevet gal ,,,

Jeg havde fundet en måde at få hentet den hund på , kan du ikke efterlyse den nye hunde ejer på en eller anden måde ???

Nøjs hvor var han dog sød

Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke gjorde mere end at holde kontakten med hende i laaang tid for at høre om, hvordan det gik med Max. Noget nytteløst, men tror ikke, at jeg nogensinde havde fået min hund tilbage.

Anmeld

17. april 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke gjorde mere end at holde kontakten med hende i laaang tid for at høre om, hvordan det gik med Max. Noget nytteløst, men tror ikke, at jeg nogensinde havde fået min hund tilbage.

Hold da op en trist historie

Anmeld

18. april 2011

Tanja84

KaMa skriver:

Sikke et sammentræf!

Som du kan læse ovenfor så var det en ganske forfærdelig historie, da jeg skulle af med ham. Den piner mig stadig. Jeg aner ikke, hvordan han har det i dag - og om han lever. Jeg fik desværre solgt til en "hundehandler".. Naiv som jeg er!

Ååååhhh... nej søde, sikke dog en forfærdelig afsked.

Hva F.... sker der for sådanne mennesker. Forstår slet ikke man kan have samvittighed til at holde et uskyldigt menneske for nar, samt lege med folks følelser på den måde.

Det går jo ikke kun ud  over dig, men også stakkels Max. Det eneste positive er da, at han heldigvis hurtigt er kommet videre til en ny ejer - hvor han sikkert har det som blommen i et æg i dag. For han man kan da ikke andet end elske det dejlige ansigt

Anmeld

18. april 2011

Vial

Tanja84 skriver:

Ååååhhh... nej søde, sikke dog en forfærdelig afsked.

Hva F.... sker der for sådanne mennesker. Forstår slet ikke man kan have samvittighed til at holde et uskyldigt menneske for nar, samt lege med folks følelser på den måde.

Det går jo ikke kun ud  over dig, men også stakkels Max. Det eneste positive er da, at han heldigvis hurtigt er kommet videre til en ny ejer - hvor han sikkert har det som blommen i et æg i dag. For han man kan da ikke andet end elske det dejlige ansigt

Det var dybt frustrerende, og meget sårende. Hendes undskyldning var, at han havde tygget i hendes søns børnebog.

Nej, jeg kom da lige i tanke om noget andet kikset.. Ih, det havde jeg helt glemt. Sidder og bliver helt hidsig.

Hun kom hjem med ham om aftenen. Næste morgen tidligt ringede hun til mig og sagde, at han havde sovet i stuen og tykket hul i deres lædersofa. Jeg bliver selvfølgelig fortvivlet. Det har han ALDRIG gjort herhjemme. Plus han har ødelagt hendes søns bog, og tissest i stuen.

Hun spørger om jeg har et forsikringsselskab. Inden dagen er omme, så har vi lavet en forsikringssag, da jeg jo ikke havde nået at afmelde hundeforskring.

Hun sender billeder til mig af sofaen, som jeg sender videre til forsikringsselskabet. Hun for udbetalt en erstatning.

Da alt det andet kører, og jeg "køber hendes historier" hundesalg. Bare for at have kontakten. Der bliver vi venner på facebook

Fandme om jeg ikke ser et billede af hendes søn i sofaen fra han var lille. OG der er sgu huller i sofaen!!!!!

MØGKÆLLING IGEN!

Anmeld

18. april 2011

Anette&Sophia

KaMa skriver:

I forlængelse af andres tråde om hunde, så vil jeg gerne høre, hvad I tænker, når i ser ham her:

(min søde hund Max, som desværre måtte få nyt hjem, da jeg skulle have twinser)..

han ser da bare super nuser ud!

Anmeld

18. april 2011

Tanja84

KaMa skriver:

Det var dybt frustrerende, og meget sårende. Hendes undskyldning var, at han havde tygget i hendes søns børnebog.

Nej, jeg kom da lige i tanke om noget andet kikset.. Ih, det havde jeg helt glemt. Sidder og bliver helt hidsig.

Hun kom hjem med ham om aftenen. Næste morgen tidligt ringede hun til mig og sagde, at han havde sovet i stuen og tykket hul i deres lædersofa. Jeg bliver selvfølgelig fortvivlet. Det har han ALDRIG gjort herhjemme. Plus han har ødelagt hendes søns bog, og tissest i stuen.

Hun spørger om jeg har et forsikringsselskab. Inden dagen er omme, så har vi lavet en forsikringssag, da jeg jo ikke havde nået at afmelde hundeforskring.

Hun sender billeder til mig af sofaen, som jeg sender videre til forsikringsselskabet. Hun for udbetalt en erstatning.

Da alt det andet kører, og jeg "køber hendes historier" hundesalg. Bare for at have kontakten. Der bliver vi venner på facebook

Fandme om jeg ikke ser et billede af hendes søn i sofaen fra han var lille. OG der er sgu huller i sofaen!!!!!

MØGKÆLLING IGEN!

NO WAY, det er løgn!!!!

Sorry, men kom da lige til at skrige op af arrigskab, da jeg læste dette - Kvinden er jo fuldstændig syg i hovedet.

Håber ALDRIG nogensinde hun kommer i nærheden af noget dyr igen. Ååååhhh hvor ville man ønske det var hendes egen forsikring, så man kunne have anmeldt hende for forsikringssvindel.

Puha søde, har så ondt af dig. Ved hvor hårdt det er at skulle af med sin hund, som jo for de fleste er ens barn, og altid vil være en del af ens familie. Der er ingen der har fortjent en afsked som denne.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige  Men du skal i hvert fald have en kæmpe

Anmeld

18. april 2011

Vial

Tanja84 skriver:

NO WAY, det er løgn!!!!

Sorry, men kom da lige til at skrige op af arrigskab, da jeg læste dette - Kvinden er jo fuldstændig syg i hovedet.

Håber ALDRIG nogensinde hun kommer i nærheden af noget dyr igen. Ååååhhh hvor ville man ønske det var hendes egen forsikring, så man kunne have anmeldt hende for forsikringssvindel.

Puha søde, har så ondt af dig. Ved hvor hårdt det er at skulle af med sin hund, som jo for de fleste er ens barn, og altid vil være en del af ens familie. Der er ingen der har fortjent en afsked som denne.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige  Men du skal i hvert fald have en kæmpe

Når jeg tænker over det, så var det faktisk ekstrem frustrerende. Hun brokkede sig så meget over ham. Han ødelagde ting, var for vild osv. Ting jeg slet ikke kunne kende. Hun skulle jo retfærdiggøre, at hun blev nødt til at sælge ham videre..

Hun var mega udspekuleret. Hun kunne ikke betale mig de penge, som hunden kostede. Så dem skulle jeg have måneden efter, når hun fik børnepenge.. De kom selvfølgelig ikke. Hun havde eller overført dem.. RIGHT! Der skruede jeg bissen på og ringede og skrev HVER DAG. Til sidst kom pengene da.

Synes nu ellers nok hun burde have råd.. nej, nu gider jeg ikke tænke mere på det. Heldigvis fik jeg hurtig andre ting at tænke på jo... Derfor har jeg nok også glemt nogle detaljer. En ting er sikkert jeg blev snydt og narret på et meget ømt punkt.

Hun virkede så sød og oprigtig. Havde have, børn og mand. I virkeligheden var to af børnene tvangsfjeret, kæreste var skredet. Have var der ikke noget af. osv osv. Alt det fandt jeg ud af, da vi lærte hinanden bedre at kende. Loser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.