Tanja84 skriver:
Ååååhhh... nej søde, sikke dog en forfærdelig afsked.
Hva F.... sker der for sådanne mennesker. Forstår slet ikke man kan have samvittighed til at holde et uskyldigt menneske for nar, samt lege med folks følelser på den måde.
Det går jo ikke kun ud over dig, men også stakkels Max. Det eneste positive er da, at han heldigvis hurtigt er kommet videre til en ny ejer - hvor han sikkert har det som blommen i et æg i dag. For han man kan da ikke andet end elske det dejlige ansigt 
Det var dybt frustrerende, og meget sårende. Hendes undskyldning var, at han havde tygget i hendes søns børnebog.
Nej, jeg kom da lige i tanke om noget andet kikset.. Ih, det havde jeg helt glemt. Sidder og bliver helt hidsig.
Hun kom hjem med ham om aftenen. Næste morgen tidligt ringede hun til mig og sagde, at han havde sovet i stuen og tykket hul i deres lædersofa. Jeg bliver selvfølgelig fortvivlet. Det har han ALDRIG gjort herhjemme. Plus han har ødelagt hendes søns bog, og tissest i stuen.
Hun spørger om jeg har et forsikringsselskab. Inden dagen er omme, så har vi lavet en forsikringssag, da jeg jo ikke havde nået at afmelde hundeforskring.
Hun sender billeder til mig af sofaen, som jeg sender videre til forsikringsselskabet. Hun for udbetalt en erstatning.
Da alt det andet kører, og jeg "køber hendes historier" hundesalg. Bare for at have kontakten. Der bliver vi venner på facebook 
Fandme om jeg ikke ser et billede af hendes søn i sofaen fra han var lille. OG der er sgu huller i sofaen!!!!! 

MØGKÆLLING IGEN!
Anmeld