Muffi<3 skriver:
Uhhhhhhh 
Jeg tænker ham skulle jeg have haft 

Ja, det kunne kun være bedre end, hvor han havnede 
En kvinde, der virkede meget oprigtig, ville rigtig gerne have ham. Hun kunne ikke helt betale den pris, jeg havde sat - og hun fik en masse lækre hundeting med gratis (han var jo min lille baby han havde de dyreste fedeste ting. Som sagt det skulle følge Max selvom den nye ejer ikke havde penge - og prisen på ham var ligegyldig for mig.
Dagen efter ser jeg i Gul og Gratis at Max er sat til salg for det dobbelte eller mere. Alt hans uddstyr var sat til salg seperat 

Jeg var vanvittig rasen. Ringede hende op, og hun talte for sin syge moster. Holdt minden, da jeg så gerne ville vide, hvem der købte ham af hende. Hun sagde, at jeg ikke kunne få ham tilbage med mindre jeg betalte hendes transport for at have hentet ham (benzin og bro). Plus en masse andre krav.
Hun lovede mig at droppe salget af hans udstyr. Og hun satte prisen ned på ham!! Hun oplyste, at en kammerat havde købt ham et sted på fyn. Jeg måtte dog ikke få noget at vide om ham. Han ønskede ikke kontakt med den tidligere ejer!!
Det var et mareridt! Rigtig rigtig trist. Jeg skulle have fået ham aflivet!! Det er lige før, at jeg tilsidst tænkte sådan. MØGKÆLLING!
Anmeld