Første tanke om denne her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

Tak.

Han var SÅ sød og fræk.

Der var dog folk, der spurgte, om det var en kamphund..haha.

Han er en blanding mellem japansk spids (faren) og mops/fransk bulldog (moren).

kamphund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Vial

malenecl skriver:

Det første jeg tænkte var at der var mops i den, og jeg ELSKER mops! . Den er for kær!!

Mobs er SÅ lækre - det samme er fransk B. Japansk spids kendte jeg ikke, men det er en ufattelig smuk hund, synes jeg. En mini snehvid lassie hund.

Han har mopsens hale. Så ret sjovt ud.

Anmeld

17. april 2011

SiLiMiMa

EEIIII, den er nuttet! de øjne!!! suk den ser i hvert fald hverken farlig eller irriterende ud

Anmeld

17. april 2011

Lady Marion <3

Uhhhhhhh    Jeg tænker ham skulle jeg have haft

Anmeld

17. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

I forlængelse af andres tråde om hunde, så vil jeg gerne høre, hvad I tænker, når i ser ham her:

(min søde hund Max, som desværre måtte få nyt hjem, da jeg skulle have twinser)..

ÅRHHH. Han er skøn. 

Anmeld

17. april 2011

Faith

Nøj det er da bare prototypen på en kamphund!

Dejlig hund! En skam du måtte af med ham.

Anmeld

17. april 2011

Tanja84

Hold nu op hvor er han bare skøn

Men puha måtte lige knibe en lille tårer da jeg læste dit indlæg, samtidig med jeg måtte trække på smilebåndet

Vi havde inden jeg blev gravid verdens dejligste mops, ved navn Max

Han fik ligesom din Max, også nyt hjem da vi fik nyheden om tvillingerne.

Nøj hvor var det hårdt at skille sig af med ham - og endnu mere hårdt efter reduktionen

Men han har den dejligste familie i dag, og vi besøger ham satdigvæk og passer ham ind imellem. Havde bla. hele julen

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Jeg tænker "EJ HVOR ER SER DEN NUTTET UD!"

Og så tænker jeg at blanding af racer i dag er blevet så sindssyg, at det går ud over hundene. Havde den nogle skavanker? Inden jeg havde læst teksten tænkte jeg: "Den hund der... Den er i hvert fald en blanding!!" 

Den ser ikke ud til at have vejrtrækningsproblemer da snuden er ret lang, og benene ser normale ud - har den arvet mops benene? Mopsen er nemlig et genialt tilfælde af os mennesker der blander racer/avler helt vildt på dem, så de får det udseende vi stræber efter på bekostning af hundens helbred. Man ser ofte mopsen have HELT stive ben, øjne der tørrer fordi de er helt poppet ud af hovedetpå den og seriøst vejrtrækningsproblemer. En jeg kender har en mops, og hun synes det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sødt når den snorker og pruster efter vejret selvom den sidder helt stille - men det er jo faktisk dyremishandling.

Okay, det her kom lidt langt ud. Men du bad om min mening, og det var de første tanker der slog mig 

Anmeld

17. april 2011

Vial

Muffi<3 skriver:

Uhhhhhhh    Jeg tænker ham skulle jeg have haft

Ja, det kunne kun være bedre end, hvor han havnede

En kvinde, der virkede meget oprigtig, ville rigtig gerne have ham. Hun kunne ikke helt betale den pris, jeg havde sat - og hun fik en masse lækre hundeting med gratis (han var jo min lille baby han havde de dyreste fedeste ting. Som sagt det skulle følge Max selvom den nye ejer ikke havde penge - og prisen på ham var ligegyldig for mig.

Dagen efter ser jeg i Gul og Gratis at Max er sat til salg for det dobbelte eller mere. Alt hans uddstyr var sat til salg seperat

Jeg var vanvittig rasen. Ringede hende op, og hun talte for sin syge moster. Holdt minden, da jeg så gerne ville vide, hvem der købte ham af hende. Hun sagde, at jeg ikke kunne få ham tilbage med mindre jeg betalte hendes transport for at have hentet ham (benzin og bro). Plus en masse andre krav.

Hun lovede mig at droppe salget af hans udstyr. Og hun satte prisen ned på ham!! Hun oplyste, at en kammerat havde købt ham et sted på fyn. Jeg måtte dog ikke få noget at vide om ham. Han ønskede ikke kontakt med den tidligere ejer!!

Det var et mareridt! Rigtig rigtig trist. Jeg skulle have fået ham aflivet!! Det er lige før, at jeg tilsidst tænkte sådan. MØGKÆLLING!

Anmeld

17. april 2011

Vial

Dinna88 skriver:

Jeg tænker "EJ HVOR ER SER DEN NUTTET UD!"

Og så tænker jeg at blanding af racer i dag er blevet så sindssyg, at det går ud over hundene. Havde den nogle skavanker? Inden jeg havde læst teksten tænkte jeg: "Den hund der... Den er i hvert fald en blanding!!" 

Den ser ikke ud til at have vejrtrækningsproblemer da snuden er ret lang, og benene ser normale ud - har den arvet mops benene? Mopsen er nemlig et genialt tilfælde af os mennesker der blander racer/avler helt vildt på dem, så de får det udseende vi stræber efter på bekostning af hundens helbred. Man ser ofte mopsen have HELT stive ben, øjne der tørrer fordi de er helt poppet ud af hovedetpå den og seriøst vejrtrækningsproblemer. En jeg kender har en mops, og hun synes det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sødt når den snorker og pruster efter vejret selvom den sidder helt stille - men det er jo faktisk dyremishandling.

Okay, det her kom lidt langt ud. Men du bad om min mening, og det var de første tanker der slog mig 

SHIIIT du tænker meget.. hahahaha.

Jeg er mere til gadekryds end indavlede hunde. Man skal dog ikke glemme, at gadekryds KAN arve alt det dårlige fra de indavlede. Dvs. have flad næse som mopsen, eksem som westien osv. Så er man lige vidt.

Indhavl er heldigvis ikke så slemt i DK som i fx England.

Max havde ikke nogle skavanker. Han trak vejret fint og var helt PERFEKT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.