se mine nyeste kager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

lounika

Grynt/Tina skriver:

Syntes de er rigtige flotte  Er specielt vild med den blomstrende firkant, dén er flot

Grynt

det er også den jeg besdte kan lide selv sammen med min påske kage...  det er også de to nyeste jeg har lave den er kun 3 dage siden den med blomsterne.. syntes selv jeg bliver beder og beder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

bullerbassen

lounika skriver:

det kan du da også... jeg har kunj øvet mig hjemme ved at have lavet 17 kager nu de sidet 2 mdr hehe.. så bliv det til dem her .. du kan se den ander på min hjemmsdie

www.lounika.dk

men det er ikke særlig svært

Hold da op - så du er jo " nybegynder " det kan man godt nok ikke se...

Har overvejet og prøve til de store drenge bliver 10 i næste måned. Har fundet lidt opskrifter, så vil prøve.

Men er LANGT fra sikker på de bliver så flotte....

Anmeld

17. april 2011

mulle7430

lounika skriver:

ej det var da også helt fantastisk.. ja det er dejligt når nogle kan lide det man laver...

helt sikker  linket lægger i min profil vis du se det  smiler

Anmeld

17. april 2011

Sunflower

Super flotte klager

Var lige forbi din hjemmeside og blev meget inspireret af din påskekage!! Hvad er det marcipanæggene ligger i? Er det smørcreme? lavet med en tylle eller hvordan?

Anmeld

17. april 2011

lounika

Sunflower skriver:

Super flotte klager

Var lige forbi din hjemmeside og blev meget inspireret af din påskekage!! Hvad er det marcipanæggene ligger i? Er det smørcreme? lavet med en tylle eller hvordan?

ja det er nemmelig en lille rede lavet af smørcrem og udigenmmen en græs tyl.. syntes den bliv helt sød go her til påske

Anmeld

17. april 2011

lounika

bullerbassen skriver:

Hold da op - så du er jo " nybegynder " det kan man godt nok ikke se...

Har overvejet og prøve til de store drenge bliver 10 i næste måned. Har fundet lidt opskrifter, så vil prøve.

Men er LANGT fra sikker på de bliver så flotte....

ja er nemmelig stadi helt ny inden for kager og øver mig bare har købe mange kage ting til det i for af udstikker og tyler mm.. men øve dig da lige et par gange inden festen så bliver de kanon...  kommer gerne med ider hvis du ønsker det  :0) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.